Накладки EBC yellowstuff

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Накладки EBC yellowstuff

Мнение от efren » 06 Яну 2014, 18:01

На предишната си кола (вектра) ползвах EBC Greenstuff и бях много доволен, но виждам, че на e46-та мога да сложа и Yellowstuff които май са по висок клас. Има ли някой с преки впечатления?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3146
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: Накладки EBC yellowstuff

Мнение от mitaka7 » 06 Яну 2014, 19:33

Жълтите ги дават за по-екстремно каране, по-добре си сложи от зелените.

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Накладки EBC yellowstuff

Мнение от ///M_Martin » 06 Яну 2014, 20:46

жълтите за "рейсинг" версия и когато са студени не спират много хубаво и са малко шумни.Сравнително твърди и ще хвърляш дискове по-често.
Като загреят стават убиец но за стандартно каране лично за мен няма смисъл.
П.П.Както ти каза Митака остани на greenstuff-a или сложи най-много redstuff

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 16.02.2013

Re: Накладки EBC yellowstuff

Мнение от bio81 » 06 Яну 2014, 20:54

аз карам с жълти накладки спират ок и когато са студени но леко свирят.
когато загреят не свирят не само само за писта
ето извадка от сайта
ellowstuff Fastest Street, Trackday & Drift racing brake pads
High friction formula improves brake effect 30-40%.

Fastest brake pads for Street, Drift & Trackday racing
Zero brake fade makes this material perfect for fastest driving.
Capable of repeated heavy brake use without brake “Fall-Off”.
Very minimal disc/rotor damage characteristics.
Suitable for shorter track events and race use.
Medium hardness material feels good at pedal.
If all you need is stopping power, this is the material choice.
ECE R 90 type approved for most cars.
Features red “brake in’ surface coating for instant safe braking after install.
Последна промяна bio81 на 07 Яну 2014, 16:18, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 16.02.2013

Re: Накладки EBC yellowstuff

Мнение от bio81 » 06 Яну 2014, 20:58

///M_Martin написа:жълтите за "рейсинг" версия и когато са студени не спират много хубаво и са малко шумни.Сравнително твърди и ще хвърляш дискове по-често.
Като загреят стават убиец но за стандартно каране лично за мен няма смисъл.
П.П.Както ти каза Митака остани на greenstuff-a или сложи най-много redstuff

и само да вметна нещо с накладки redstuff караше един мой приятел subaru impreza wrx дисковете тресат като луди и в градско не можеш да ги ползваш те са само са писта :)

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Накладки EBC yellowstuff

Мнение от Zagy » 06 Яну 2014, 23:02

///M_Martin написа:жълтите за "рейсинг" версия и когато са студени не спират много хубаво и са малко шумни.Сравнително твърди и ще хвърляш дискове по-често.
Като загреят стават убиец но за стандартно каране лично за мен няма смисъл.
П.П.Както ти каза Митака остани на greenstuff-a или сложи най-много redstuff

+10

Марто ти го е казал най-добре.
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Накладки EBC yellowstuff

Мнение от oxam » 07 Яну 2014, 1:05

доста прах остава от тях и трябва да си миеш колата и джантите често. също ако не ги караш спортно образуват един лъскав слой и почва едно скърцане.
ако няма да караш на писта си вземи зелените. червените също не са много оферта за нормално каране
Изображение Изображение Изображение Изображение


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Накладки EBC yellowstuff

Мнение от efren » 07 Яну 2014, 15:51

Честно казано най-много ме притеснява праха (доколкото чета описанието на производителя). Колкото до човека на когото му тресе със Субаро-то мисля, че накладките не би трябвало да са причина каквито и да са те, а по скоро дисковете. Склонен съм да сложа и redstuff заради малкото прах и по дългия живот на дисковете с тях, които производителя рекламира.
Още един въпрос - кога да сменя накладките? В момента предните са дебели 4-5 мм (това е само дебелина на феродото без металната част)?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3146
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: Накладки EBC yellowstuff

Мнение от mitaka7 » 07 Яну 2014, 16:47

oxam написа:доста прах остава от тях и трябва да си миеш колата и джантите често. също ако не ги караш спортно образуват един лъскав слой и почва едно скърцане.
ако няма да караш на писта си вземи зелените. червените също не са много оферта за нормално каране


И зелените свирукат....


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Накладки EBC yellowstuff

Мнение от efren » 07 Яну 2014, 22:35

Когато взех зелените свиреха като влак... но след като попрочетох малко повече се оказа, че свиренето е вследствие от контакта между буталото и накладката, продавачът на накладките ми прати безплатно едно термоустойчиво фолио на 3М ( по спомени номер 468, без да съм сигурен ) и след залепянето му там където накладките контактуват с буталото проблемът изчезна. Много от производителите на накладки накладки ги произвеждат с гъвкав топлоустйчив слой точно на мястото на контакт с буталото но ЕВС нямат такава практика (поне преди време нямаха) и трябва да се лепи фолио за да не скърцат, но скърцането рядко е следствие от контакта между диска и феродото.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Накладки EBC yellowstuff

Мнение от efren » 08 Яну 2014, 14:00

Сега като се загледах възможно е 3М 468 да е термоустойчива двойнолепяща лента, а отгоре да е друг материал. Въпроса е в това, че скърцането в повечето случаи е следствие от контакта между буталото и накладката, а не между феродото и диска.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Накладки EBC yellowstuff

Мнение от Gqbriel » 09 Яну 2014, 10:06

efren написа:Сега като се загледах възможно е 3М 468 да е термоустойчива двойнолепяща лента, а отгоре да е друг материал. Въпроса е в това, че скърцането в повечето случаи е следствие от контакта между буталото и накладката, а не между феродото и диска.

Затова и ремонтния комплект на БМВ включва и пастата за накладките когато се сменят...
JTD беше писал в една друга тема ,че с паста нещата се променят
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Накладки EBC yellowstuff

Мнение от efren » 09 Яну 2014, 12:56

Мисля, че пастата трябва да е високотемпературна смазка (например медна такава - до 1200 градуса С). Пробвал съм и с такава и на по малко скърцащи накладки помага. Пак уточнявам става дума за смазване на контактната зона между буталото и накладката, а не между феродото и диска, че съм виждал и идиот пробвал да намаже диска за да не му скърца :kuku:
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: Накладки EBC yellowstuff

Мнение от Rainbow » 09 Яну 2014, 19:15

Gqbriel написа:
efren написа:Сега като се загледах възможно е 3М 468 да е термоустойчива двойнолепяща лента, а отгоре да е друг материал. Въпроса е в това, че скърцането в повечето случаи е следствие от контакта между буталото и накладката, а не между феродото и диска.

Затова и ремонтния комплект на БМВ включва и пастата за накладките когато се сменят...
JTD беше писал в една друга тема ,че с паста нещата се променят



Gqbriel може ли линк към този ремонтен комплект, както и от моята тема преди беше споменал за BMW Performance brakes, та ако може и на него да метна 1 око :mhihi:

Иначе определено темата е полезна, защото и аз бях загледал точно жълтите на ебц, но знае ли човек...

Аз и дисковете на цимернаман спорните бях загледал, после четох, че поради дупките им се пукали сравнително бързо :roll: (май ще АТЕ power disk с някакви ate накладки накрая...).
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Накладки EBC yellowstuff

Мнение от Gqbriel » 09 Яну 2014, 19:34

За пастата ОЕМ номер нямам но те са АТЕ а те ичат официален вносител manimpex в младост и на тодор каблешков имат склад там търси:
http://www.fcpeuro.com/products/brake-pad-silicone

А ОЕМ performance disc са цифра и са само за 3.0 моторите...ще те излъжа по реалоем ги има..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook