Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
трябва допълнително да се активира след прекодирането, иначе фаровете забиват на долу
- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
Спря, защото с ксенон, лайтмодула сам регулира височината според показаният от датчиците. Не съм имал време да го направя, но мисля, че е възможно да се направи и така, че да продължи да си работи копчето за регулиране. Най-вероятно понеделник сутрин ще направя опита и ако има резултат ще пиша. Все пак да ти кажа, че за момента не ми се е налагало да регулирам, а не е като да не съм карал натоварен 

- NicKo_8
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d,Peugeot 407SW
- Мечтае да кара: BMW E61
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
iv4o9999 написа:трябва допълнително да се активира след прекодирането, иначе фаровете забиват на долу
Е,точно това незнам как да направя.

@Wierdo,ако успееш кажи как става.
The Power of Dreams!
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
Мисля че с експерт се правеше но ще излъжа, OCI ми кодира колата на мен и ми пусна реглажа след това
- NicKo_8
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d,Peugeot 407SW
- Мечтае да кара: BMW E61
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
Аз мога да си я кодирам за ксенон,но немога да си направя регулирането после да работи.
The Power of Dreams!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
NicKo_8 написа:Аз мога да си я кодирам за ксенон,но немога да си направя регулирането после да работи.
Не можеш защото го правиш с ДИС или БМВ скенер или Нав кодер, после реглажа се пуска с НЦС.
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
oci написа:NicKo_8 написа:Аз мога да си я кодирам за ксенон,но немога да си направя регулирането после да работи.
Не можеш защото го правиш с ДИС или БМВ скенер или Нав кодер, после реглажа се пуска с НЦС.
На скенера има опция как да се регулират фаровете, дали автоматично или от врътката.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
dido0o``` написа:oci написа:NicKo_8 написа:Аз мога да си я кодирам за ксенон,но немога да си направя регулирането после да работи.
Не можеш защото го правиш с ДИС или БМВ скенер или Нав кодер, после реглажа се пуска с НЦС.
На скенера има опция как да се регулират фаровете, дали автоматично или от врътката.
да ама ако му пуснеш ксенона пробвай със скенера да избереш ръчно или автоматично да видиш, че няма да стане ако избереш ръчно управление се изключва ксенона и обратно, да не съм го пробвал да не знам, ако беше така нямаше да пиша и да подвеждам хората

Ако пуснеш със скенера или с ДИС ксенона и после със скенера пуснеш ръчното регулиране и остане опцията за ксенон ще те почерпя каквото кажеш.
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
oci написа:dido0o``` написа:oci написа:NicKo_8 написа:Аз мога да си я кодирам за ксенон,но немога да си направя регулирането после да работи.
Не можеш защото го правиш с ДИС или БМВ скенер или Нав кодер, после реглажа се пуска с НЦС.
На скенера има опция как да се регулират фаровете, дали автоматично или от врътката.
да ама ако му пуснеш ксенона пробвай със скенера да избереш ръчно или автоматично да видиш, че няма да стане ако избереш ръчно управление се изключва ксенона и обратно, да не съм го пробвал да не знам, ако беше така нямаше да пиша и да подвеждам хората![]()
Ако пуснеш със скенера или с ДИС ксенона и после със скенера пуснеш ръчното регулиране и остане опцията за ксенон ще те почерпя каквото кажеш.
Значи съм сгрешил..

- NicKo_8
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d,Peugeot 407SW
- Мечтае да кара: BMW E61
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
Точноoci написа:NicKo_8 написа:Аз мога да си я кодирам за ксенон,но немога да си направя регулирането после да работи.
Не можеш защото го правиш с ДИС или БМВ скенер или Нав кодер, после реглажа се пуска с НЦС.


The Power of Dreams!
- sshtskv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София/Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Продаде колата
- Мечтае да кара: Бързо, голямо и черно BMW
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
Колеги, как поставяте капачките от кита на пропартс? Какъв е техния кит изобщо, Моримото?
Какви ли не опити правихме с един приятел да прицуцнеме капачката, не и не.
На какво изобщо трябва да се държи тая капачка?
Друг въпрос. Някой пробвал ли е само с лупата с изключени дълги светлини на другия рефлектор? Светлината на дългите от лупата достатъчна ли е при 55 ватов ксенон?
Върти ми се в главата една идея...
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Какви ли не опити правихме с един приятел да прицуцнеме капачката, не и не.
На какво изобщо трябва да се държи тая капачка?
Друг въпрос. Някой пробвал ли е само с лупата с изключени дълги светлини на другия рефлектор? Светлината на дългите от лупата достатъчна ли е при 55 ватов ксенон?
Върти ми се в главата една идея...
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

- b_velev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Re: Относно
Вълк написа:Колеги, как поставяте капачките от кита на пропартс? Какъв е техния кит изобщо, Моримото?
Какви ли не опити правихме с един приятел да прицуцнеме капачката, не и не.
На какво изобщо трябва да се държи тая капачка?
Друг въпрос. Някой пробвал ли е само с лупата с изключени дълги светлини на другия рефлектор? Светлината на дългите от лупата достатъчна ли е при 55 ватов ксенон?
Върти ми се в главата една идея...
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Аз искам да попитам дали може да се извади тънкото кабелче на лупата за дългите, без да се дупчи фара? Във всички DIY в нета го дават да се пробие една малка дупка близо в основата на рефлектора.
- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
Отговарям на последните 2 поста последователно:
Лупите на пропартс от комплекта за вграждане са моримото.
За да се напаснат капачките от кита трябва пилене. Първо диаметъра на отвора за лупата е малко по-малък от необходимо, трябва да се разшири. Второ външния диаметър е по-голям от необходимото и трябва да се пилне по малко от всякъде (без отдолу равната част ако не се лъжа). Напасва се отвора на капака по лупата, така че да влиза доста плътно, а не да е хлабаво (само на това ще се държи тоя капак на лупата
) преди да се монтира лупата на самия фар. След това вече "се прицуцва" лупата фара, премерва се колко да се изпилят външните ръбове и се пилват. Както вече съм писал назад в темата не е много сложно. Малко е пипкаво щото трябва да се внимава с повърхността на капаците и рефлектора на фара. Специално декоративния капак от комплекта не е хубаво да се бърше - надира се безобразно лесно повърхността
Като се приключи напасването, няколко капки лепипо между капака и лупата.
Само дългите от лупата, мисля че са достатъчни
Все пак не мога да кажа със сигурност, щото си оставих дългите да светят. Получава се много приятно между другото! Личи си студената светлина от лупите, а в средата право на пред се очертават жълтите дълги
Кабелчето за cut-off-а на лупата не помня от къде го прекарах
Сетих се, че имам снимки, обаче съм снимал само предната част на фара. Имам излизане по-късно и ще погледна, за да напиша от къде пуснах кабелчето.
Лупите на пропартс от комплекта за вграждане са моримото.
За да се напаснат капачките от кита трябва пилене. Първо диаметъра на отвора за лупата е малко по-малък от необходимо, трябва да се разшири. Второ външния диаметър е по-голям от необходимото и трябва да се пилне по малко от всякъде (без отдолу равната част ако не се лъжа). Напасва се отвора на капака по лупата, така че да влиза доста плътно, а не да е хлабаво (само на това ще се държи тоя капак на лупата


Само дългите от лупата, мисля че са достатъчни


Кабелчето за cut-off-а на лупата не помня от къде го прекарах

- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
относно закрепянето на декоративната капачка, не мога да се съглася с пиленето и напасването на отвора, защото така капачката влиза още по-навътре а черната част изпъква повече, истината е че в комплекта липсват едни шайби http://www.oznium.com/forum/topic24919
на първата снимка и по-скоро това са нещо като рингове, които се слагат на лупата, които увеличават диаметъра и позволяват на капачето да се щракне с двете си щипки които в случая човек се чуди за какво са. на моите правих едни крачета които лепих със силикон абе сложна работа.
за кабела няма как да не направиш дупка в рефлектора, защото през дупката за крушката, където се закрепва лупата, няма място, а ако удължиш кабела и го прекараш отпред под капачката и после назад покрай рефлектора става голяма цигания.
на първата снимка и по-скоро това са нещо като рингове, които се слагат на лупата, които увеличават диаметъра и позволяват на капачето да се щракне с двете си щипки които в случая човек се чуди за какво са. на моите правих едни крачета които лепих със силикон абе сложна работа.
за кабела няма как да не направиш дупка в рефлектора, защото през дупката за крушката, където се закрепва лупата, няма място, а ако удължиш кабела и го прекараш отпред под капачката и после назад покрай рефлектора става голяма цигания.
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
Както колегите са казали трябва си леко пилене и после задължително ги залепи, че макар и да ти се струват яко хванати падат (личен опит
).
А са копия на моримото и предполагам от там идва и разликата с пиленето, нагласациите и тн., но пък са на добра цена
С малка дупка става перфектно - за кабела, няма какво да му стане.
И последно относно светлината, аз съм си изключил дългите и ме устройства. Ако трябва повече светлина може би 55 ватовите

А са копия на моримото и предполагам от там идва и разликата с пиленето, нагласациите и тн., но пък са на добра цена

С малка дупка става перфектно - за кабела, няма какво да му стане.
И последно относно светлината, аз съм си изключил дългите и ме устройства. Ако трябва повече светлина може би 55 ватовите


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани