E30 318i Convertible
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4199
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E30 318i Convertible
Снощи взех един диференциал от Мармота 3.64 ако не се лъжа, отворихме го, наляхме му масло и затворихме. Отворихме и моя, нямаше счупени елементи, но пък нямаше и масло...
. Оказа, се че лявото кара е разбито. Сега малко по-мудна колата, ама ми харесва 
Почти целия път от Плевен до София на темпомат.. доволен съм.


Почти целия път от Плевен до София на темпомат.. доволен съм.

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: E30 318i Convertible
Ех, да знаех... 4,27 имам да ти дам за временно ползване ако искаш 

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4199
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E30 318i Convertible
Той този е временно. Чакам един шпер 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4199
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E30 318i Convertible
Накратко за монтажа на темпомата.
Използвах оригиналното ръководство, което и GEORGIEV е пуснал в неговата тема.
http://www.e30-talk.com/attachments/ele ... eba-1-.pdf
Махате кората под волана, волана, таблото с уредите и радиото за по-лесен достъп.

Хубаво е да има още 2 ръце, които да ви помогнат. Прекарвате кабела отзад, така че синята букса да отиде в жабката, където се намира компютъра на темпомата.
По принцип, той има стойка, но аз нямам, така че, просто го сложих над компютъра на колата, в предната лява част на жабката. За целта трябва да махнете малката черна кора и да разглобите стойката на компютъра на колата. Така компютъра си седи скрит в таблото, не се вижда въобще и не хлопа.
В таблото слагате зелената букса/аз я имах/ и в нея включват е един от 3-те възможни дупки.

Можете да монтирате таблото.
Централната конзола се разглабя, като махнете 4-те болтчета. На долната част от пласмасата си има заводско щамповано място, само трябва да се изреже. Ръчката на темпомата се монтира, пред тази на чистачките, като се използва нейното захващане. В ръководството, дупката за захващане се пробива със бургия 5.5мм и се използва друго болтче, аз не го направих, но ръчката ми играе малко повече от нормалното, не е фатално, но ще го направя по-нататък. Имате и една маса в инсталацията, аз я сложих при тази на ръчките. Сглабяте всичко и може да монтирате волана.
Включвате буксата на ръчката към буксата на инсталацията. След това малката 2-на букса, се включва ето тук горе в дясно.

ВНИМАНИЕ За колите с двигатели 1.6/1.8 буксата ще е празна, защото не са предвидени темпомати, да го имате предвид. Та трябва да си пуснете отделно ток.
Слагането на планката на прекъсвача :hihi: на съединителя е доста пипкава работа. Сложете първо планката, а после прекъсвача, по-лесно е така. За да го промушите през дупката издърпвате черното палче, бутате червения пръстен, така ще може да се щракне и го регулирайте направо със съединителя. После включвате бялата букса в него. Темпомата, трябва да се изключва от лоста, от натискане на спирачката и от натискане на съединителя.

Монтирването на акуатора е доста лесно, използвате едното болтче на кутията на филтъра и си застава като по учебник. За колегите с М20, монтирването на жилото е доста лесно. При мен се наложи лека модификация.
Черната планка се сваля и в кръглата дупка се изпилват 4-ри точки, колкото да влезне квадратната букса на темпомата. Трябва да се отнеме малко и от бронята на жилото, за да влезне до жилото на газта.

Понеже жилото е от M20, идва прекалено дълго, трябва да се сложи, нещо което да обере дължината на жилото. Използвах медна тръбичка, при мен е дълга 76мм. Монтирва се на свободна позиция на дросела, в ръководството е опоменато, че трябва да има луфт от около 2мм м/у тръбичката и дросела.

Остава ви само да прекарате черния кабел от акуатора, до инсталацията под волана, трябва да разпробиете една от големите дупки на гумата долу в краката. Доста е пипкаво самото прекарване, нужни са ви още 2 ръце, за да е по-лесно. Ние махнахме изцяло гумата, промуших отгоре кабела и колегата Мармот го хвана отдолу, така по-лесно вкарахме кабела през дупката заедно с гумения пръстен, използвахме малко веро, иначе е доста трудно. Включвате 2-те черни букси и сте готови.
Слагате кората под волана и може да тествате. Включва се над 40км/ч. Като бутнете ръчката напред към таблото( ускорявате ), не става на момента, а трябва да задържите една идея. Ще усетите леко придърпване. Това важи и при намаляване на скорота( дърпате лостчето към себе си ) Всяко бутане на лостчето за ускорение или намаляване променя скоростта с 1км/ч. За да изключите темпомата( ръчката надолу ) или да възвърнете последната зададена скорост( ръчката нагоре ) не е нужно задържане.
Голям кеф е.
Благодаря на Камен, Марто и Краси за помоща и информацията, която получавах, когато ми беше нужна.
Използвах оригиналното ръководство, което и GEORGIEV е пуснал в неговата тема.
http://www.e30-talk.com/attachments/ele ... eba-1-.pdf
Махате кората под волана, волана, таблото с уредите и радиото за по-лесен достъп.

Хубаво е да има още 2 ръце, които да ви помогнат. Прекарвате кабела отзад, така че синята букса да отиде в жабката, където се намира компютъра на темпомата.

По принцип, той има стойка, но аз нямам, така че, просто го сложих над компютъра на колата, в предната лява част на жабката. За целта трябва да махнете малката черна кора и да разглобите стойката на компютъра на колата. Така компютъра си седи скрит в таблото, не се вижда въобще и не хлопа.
В таблото слагате зелената букса/аз я имах/ и в нея включват е един от 3-те възможни дупки.

Можете да монтирате таблото.
Централната конзола се разглабя, като махнете 4-те болтчета. На долната част от пласмасата си има заводско щамповано място, само трябва да се изреже. Ръчката на темпомата се монтира, пред тази на чистачките, като се използва нейното захващане. В ръководството, дупката за захващане се пробива със бургия 5.5мм и се използва друго болтче, аз не го направих, но ръчката ми играе малко повече от нормалното, не е фатално, но ще го направя по-нататък. Имате и една маса в инсталацията, аз я сложих при тази на ръчките. Сглабяте всичко и може да монтирате волана.
Включвате буксата на ръчката към буксата на инсталацията. След това малката 2-на букса, се включва ето тук горе в дясно.

ВНИМАНИЕ За колите с двигатели 1.6/1.8 буксата ще е празна, защото не са предвидени темпомати, да го имате предвид. Та трябва да си пуснете отделно ток.
Слагането на планката на прекъсвача :hihi: на съединителя е доста пипкава работа. Сложете първо планката, а после прекъсвача, по-лесно е така. За да го промушите през дупката издърпвате черното палче, бутате червения пръстен, така ще може да се щракне и го регулирайте направо със съединителя. После включвате бялата букса в него. Темпомата, трябва да се изключва от лоста, от натискане на спирачката и от натискане на съединителя.

Монтирването на акуатора е доста лесно, използвате едното болтче на кутията на филтъра и си застава като по учебник. За колегите с М20, монтирването на жилото е доста лесно. При мен се наложи лека модификация.
Черната планка се сваля и в кръглата дупка се изпилват 4-ри точки, колкото да влезне квадратната букса на темпомата. Трябва да се отнеме малко и от бронята на жилото, за да влезне до жилото на газта.

Понеже жилото е от M20, идва прекалено дълго, трябва да се сложи, нещо което да обере дължината на жилото. Използвах медна тръбичка, при мен е дълга 76мм. Монтирва се на свободна позиция на дросела, в ръководството е опоменато, че трябва да има луфт от около 2мм м/у тръбичката и дросела.

Остава ви само да прекарате черния кабел от акуатора, до инсталацията под волана, трябва да разпробиете една от големите дупки на гумата долу в краката. Доста е пипкаво самото прекарване, нужни са ви още 2 ръце, за да е по-лесно. Ние махнахме изцяло гумата, промуших отгоре кабела и колегата Мармот го хвана отдолу, така по-лесно вкарахме кабела през дупката заедно с гумения пръстен, използвахме малко веро, иначе е доста трудно. Включвате 2-те черни букси и сте готови.
Слагате кората под волана и може да тествате. Включва се над 40км/ч. Като бутнете ръчката напред към таблото( ускорявате ), не става на момента, а трябва да задържите една идея. Ще усетите леко придърпване. Това важи и при намаляване на скорота( дърпате лостчето към себе си ) Всяко бутане на лостчето за ускорение или намаляване променя скоростта с 1км/ч. За да изключите темпомата( ръчката надолу ) или да възвърнете последната зададена скорост( ръчката нагоре ) не е нужно задържане.
Голям кеф е.
Благодаря на Камен, Марто и Краси за помоща и информацията, която получавах, когато ми беше нужна.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: E30 318i Convertible
Имаш ли остатъка към едишънската кора

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: E30 318i Convertible
Снимката е моя... кроки я е ползвал без позволение .. и е целия сет едишънския салон.. ама е в моето комби 

- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4199
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E30 318i Convertible
Счупих карето сега, добре че беше на 2 сфетофара от нас, та Камен дойде и ме дръпна
.
Сменя ли се само карето, комплект ли върви с полуоската?

Сменя ли се само карето, комплект ли върви с полуоската?

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Станислав Попов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 24.04.2006
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: е30
- Мечтае да кара: е30
Re: E30 318i Convertible
Сменя се
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4199
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E30 318i Convertible
Благодарение на Боби.

И..


И..

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: E30 318i Convertible
И аз така почнах горе-долу 



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: E30 318i Convertible
Кво ще ги правиш тия носачи?!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: E30 318i Convertible
шги ползва сигурно, тия карета едва ли от силата на м40 ги чупи 


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4199
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E30 318i Convertible
За резервни части. С колата не се дрифти, нито тръгва с газ и въртене на гуми, нито нищо. Не знам как го е счупила.
Последна промяна Kroki на 24 Яну 2014, 17:05, променена общо 1 път
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: E30 318i Convertible
bigmurzi написа:шги ползва сигурно, тия карета едва ли от силата на м40 ги чупи
Мани ти... и мойто м40 изхвърли 1 диф

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- SPEED_GABROVO
- ентусиаст
-
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: дърто Е30
- Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет
Re: E30 318i Convertible
Kroki написа:За резервни части. С колата не се дрифти, нито тръгва с газ и въртене на гуми, нито нищо. Не знам как го е счупила.
Като сложиш М20то и шпереца,друго ще викаш

BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани