Слагане на М-броня "С новите ДЖАНТИ"
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Слагане на М-броня "Снимки с Хаман капаците"
Gqbriel написа:Първо браво за труда обясненията и всичко...слоци всичко в 1-я пост да не се търси по страниците - една от малкото смислени и хубави теми в последната година!![]()
Не сменяй емблемата - мое мнение - остави си бяло синята перка ,така се откроява на всички детайли

"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- burn0u7
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 27.12.2012
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: E46 M3
- Детайли за колата: 316i 1.9 105bhp 2000г.
Re: Слагане на М-броня "Снимки с Хаман капаците"
Лелее, колега.. Едно голямо ЕВАЛА за всичко! Муцуната е станала трепач! Много добре!
П.П. И според мен ще е по-добре да оставиш оригиналната емблема.

П.П. И според мен ще е по-добре да оставиш оригиналната емблема.
The power is nothing without control!
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Слагане на М-броня "Снимки с Хаман капаците"
Колеги дойде и новата екстра:
Утре ако времето даде ръка ще се монтират на колата
Очичките са CCFL технология.

на тъмно..


Ще направя едно DIY как се монтират (не че няма писано де)
Утре ако времето даде ръка ще се монтират на колата

Очичките са CCFL технология.

на тъмно..


Ще направя едно DIY как се монтират (не че няма писано де)
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: Слагане на М-броня "Дойде новата Екстра"
Колега браво за труда и желанието !
Продължавай все така , колата става все по-хубава .
С черни сплитери и ангелските очи отпред няма какво друго да се пипа според мен
Продължавай все така , колата става все по-хубава .
С черни сплитери и ангелските очи отпред няма какво друго да се пипа според мен


- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Слагане на М-броня "Дойде новата Екстра"
Колеги Днес времето Даде ръка и монтирах Очичките... Реших да направя един "DIY" как се слагат CCFL ангели.
Първо започваме със изпразването на казанчето за чистачки това се се прави само ако колеги имате Миялки за Фарове.

Това е Страната която ще оперирам

Тук махаме гуменото по което се стича водата:

Следва Махането на мигача за целта по голяма и дълга отверка ще стане като се натисне едно зъбче на мигача и с ръка той се издърпва напред.

Въпросното Зъбче:

Изваденият Мигач:

Следва да махнем лайсната под Фара ,започваме от тази щипка.

Издърпваме внимателно до това положение:

изваждаме и капака с пръскалките вижда се от къде се вади както е на стрелката като се дърпа на пред.

След това се издърпва още лайсната като се внимават със щипките под фара и се стигне до тази която държи калника за целта
с малка отверка се освобождава захващането.

Ето тук влиза: и ако не се освободи може да се подгъне ръба или счупи лайсната.

Ето тук да видите горе долу къде са щипките на лайсната:

Ето и самият фар по който ще се работи спокойно...

Това са щипките които държат стъклото на фара 3 от горе 3 от долу и една от ляво

С голяма отверка се надигат всички скоби колкото да застане отгоре на стопера много внимателно ,че са много крехки.

След като се свали стъклото се сваля и черният реплектор има 4 щифта и просто се дърпа с 2 ръце на вън.

Фара разглобен...

Следва чистене със спирт на краищата на фара където ляга стъклото Имах и проблем със леко запотяване на фара:

Изчистеният фар.

И 2 та ми фара рефлектора за дългите и лупите ми бяга леко мръсни и прашни.


Изцяло изчистеният фар

След това се цепва леко гумената тапа отзад на късите от където ще минават кабелите за единият ринг.


Тук съм сложел щипката на ринга и съм го закрепил на рефлектора

По аналогия се цепва и гумата която покрива и дългите и се прокарват пак от там кабелите за другият ринг

Сложеният ринг.

След това се слага и черният рефлектор...Като се монтира пробвайте задължително дали има място да се движи механиката на фара.. Аз съм с автоматични
светлини и е достатъчно просто да дам на габарит и фаровете сами си ходят на горе на долу...

Затваряме капака като внимаваме да затворим всички скоби отново.

Слагаме обратно лайсната под фара като гледаме да не счупим някой щипка и маркучето за миенето на фаровете да е на правилното място

След това е достатъчно да вкараме капачката с пръскалките ,натискаме.

После леко с отверката вадим капачето, за да видим дали е влязло където трябва.

Мигача се слага просто като се натисне пак по обратният ред докато се чуе Щрак.

Откачам буксите на Габарита понеже на тяхно място ще захранвам инверторите за очичките. и като дам на габарит от таблото и те ще светят..
Ето ефекта без габарит (American style) мигачите светят на процент.

Чудя се дали да ги оставя така а да си захраня ангелите директно от тук: и като запаля те да си светнат и да имам хем светещи мигачи хем очи

В крайна сметка реших да си ги вържа директно за габарита а тях да ги откача,след което слагаме отново лайсната с гумата на фара.

След това закрепяме инверторите с двойнолекпаща лепка на 3м.. Много съм доволен от нея държи на напън много и на висока температура..

Сипваме отново течноста за чистачки,като моята си я прецедих и направих промивка на казанчето ,че имаше гадости вътре.
Затваряме всичко пускаме на габарит палим да работи и се наслаждаваме на крайният ефект.



с халогена






А това е ефекта на тъмно



Като цяло след като сложих Ангелите разбрах особено от близко гледане ,че трябва да си полирам стъклата на фаровете...че имат доста
язви от камъчета...
П.П сега по лупите няма капчици ..... и е много добре ефекта..
П.П2 Извинявам се отново за Селският Бекграунд ама двора е малък
Първо започваме със изпразването на казанчето за чистачки това се се прави само ако колеги имате Миялки за Фарове.

Това е Страната която ще оперирам

Тук махаме гуменото по което се стича водата:
Следва Махането на мигача за целта по голяма и дълга отверка ще стане като се натисне едно зъбче на мигача и с ръка той се издърпва напред.
Въпросното Зъбче:

Изваденият Мигач:

Следва да махнем лайсната под Фара ,започваме от тази щипка.
Издърпваме внимателно до това положение:

изваждаме и капака с пръскалките вижда се от къде се вади както е на стрелката като се дърпа на пред.

След това се издърпва още лайсната като се внимават със щипките под фара и се стигне до тази която държи калника за целта
с малка отверка се освобождава захващането.

Ето тук влиза: и ако не се освободи може да се подгъне ръба или счупи лайсната.

Ето тук да видите горе долу къде са щипките на лайсната:

Ето и самият фар по който ще се работи спокойно...

Това са щипките които държат стъклото на фара 3 от горе 3 от долу и една от ляво

С голяма отверка се надигат всички скоби колкото да застане отгоре на стопера много внимателно ,че са много крехки.

След като се свали стъклото се сваля и черният реплектор има 4 щифта и просто се дърпа с 2 ръце на вън.

Фара разглобен...

Следва чистене със спирт на краищата на фара където ляга стъклото Имах и проблем със леко запотяване на фара:

Изчистеният фар.

И 2 та ми фара рефлектора за дългите и лупите ми бяга леко мръсни и прашни.

Изцяло изчистеният фар


След това се цепва леко гумената тапа отзад на късите от където ще минават кабелите за единият ринг.


Тук съм сложел щипката на ринга и съм го закрепил на рефлектора

По аналогия се цепва и гумата която покрива и дългите и се прокарват пак от там кабелите за другият ринг

Сложеният ринг.

След това се слага и черният рефлектор...Като се монтира пробвайте задължително дали има място да се движи механиката на фара.. Аз съм с автоматични
светлини и е достатъчно просто да дам на габарит и фаровете сами си ходят на горе на долу...

Затваряме капака като внимаваме да затворим всички скоби отново.

Слагаме обратно лайсната под фара като гледаме да не счупим някой щипка и маркучето за миенето на фаровете да е на правилното място

След това е достатъчно да вкараме капачката с пръскалките ,натискаме.

После леко с отверката вадим капачето, за да видим дали е влязло където трябва.
Мигача се слага просто като се натисне пак по обратният ред докато се чуе Щрак.

Откачам буксите на Габарита понеже на тяхно място ще захранвам инверторите за очичките. и като дам на габарит от таблото и те ще светят..
Ето ефекта без габарит (American style) мигачите светят на процент.

Чудя се дали да ги оставя така а да си захраня ангелите директно от тук: и като запаля те да си светнат и да имам хем светещи мигачи хем очи


В крайна сметка реших да си ги вържа директно за габарита а тях да ги откача,след което слагаме отново лайсната с гумата на фара.

След това закрепяме инверторите с двойнолекпаща лепка на 3м.. Много съм доволен от нея държи на напън много и на висока температура..

Сипваме отново течноста за чистачки,като моята си я прецедих и направих промивка на казанчето ,че имаше гадости вътре.
Затваряме всичко пускаме на габарит палим да работи и се наслаждаваме на крайният ефект.



с халогена





А това е ефекта на тъмно





Като цяло след като сложих Ангелите разбрах особено от близко гледане ,че трябва да си полирам стъклата на фаровете...че имат доста
язви от камъчета...
П.П сега по лупите няма капчици ..... и е много добре ефекта..
П.П2 Извинявам се отново за Селският Бекграунд ама двора е малък

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Слагане на М-броня "КАК се слагат АНГЕЛСКИ ОЧИ"
Само една забележка,по-добре да откачите лайстната под фара да се издърпа и после ,с тънки клещи да хванете телескопа на пръскалките и след това да се бутне леко назад лайсната,за да се хване здраво в средата,капака на пръскалките..в повечето случаи с отвертка ще строшите капачето или по скоро там където се хващат дюзите - кръглата част..
Останалото е перфектно
по описанието
Останалото е перфектно

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Слагане на М-броня "КАК се слагат АНГЕЛСКИ ОЧИ"
стига си се извинявал 
станало е номер 1 продължавай в същия дух и не пипай емблемата


станало е номер 1 продължавай в същия дух и не пипай емблемата


- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Слагане на М-броня "КАК се слагат АНГЕЛСКИ ОЧИ"
И още една забележка.
Кабелите на двата ринга, могат да се свържат в самият фар над рефлектора.
От там, трябва да излизат само два кабела (+ и -). Тези два кабела, преспокойно си минават, през отдушника на фара и гуменият шлаух.
Така няма рязане, разпробиване и т.н.

От там, трябва да излизат само два кабела (+ и -). Тези два кабела, преспокойно си минават, през отдушника на фара и гуменият шлаух.

Така няма рязане, разпробиване и т.н.

Re: Слагане на М-броня "КАК се слагат АНГЕЛСКИ ОЧИ"
vavilon написа:И още една забележка.Кабелите на двата ринга, могат да се свържат в самият фар над рефлектора.
От там, трябва да излизат само два кабела (+ и -). Тези два кабела, преспокойно си минават, през отдушника на фара и гуменият шлаух.![]()
Така няма рязане, разпробиване и т.н.
и при мен са така може би от 6-7 години вече, инверторите са ми във фара
- b_velev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Re: Слагане на М-броня "КАК се слагат АНГЕЛСКИ ОЧИ"
Къде точно ги сложихте тези инвертори? Аз не успях да им намеря място във фара и ги изкарах отвън.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Слагане на М-броня "КАК се слагат АНГЕЛСКИ ОЧИ"
Браво , поредния подробен , кадърно написан и илюстриран DIY от колегата!




- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Слагане на М-броня "КАК се слагат АНГЕЛСКИ ОЧИ"
Незнаех ,че могат да се съберат във фара.. А и да си призная не ми се разглобяваше целият фар така операцията е по -бърза и знам ли кога ще ме предаде инвертора .Та така ми е под ръка ако стане нещо.
Re: Слагане на М-броня "КАК се слагат АНГЕЛСКИ ОЧИ"
Лупите отвън предполагам, че може са се позабършат от събралия се прах, но за рефлектора не съм сигурен дали трябва да се докосва.
Re: Слагане на М-броня "КАК се слагат АНГЕЛСКИ ОЧИ"
Тогава мерака ми беше в повече, че не представляваше проблем разглобяването. Между другото сложих ги вътре точно от гледна точка да са защитени. Не съм сменял инвертор, въпреки че са от най-евтините от САЩ. Тогава беше модерно всичко да се мъкне от там.
поздравления за темата и най-вече за ентусиазма
поздравления за темата и най-вече за ентусиазма
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Слагане на М-броня "КАК се слагат АНГЕЛСКИ ОЧИ"
Колеги пак се допитвам до вас... Ч.Н.Г. на всички ви .
Та да минем на въпроса Само си гледам джантите в гаража ( 17 ките М-кови ) та те си търсят гуми...
Ето това са джантите и размерите им който им дават.

Искам от сега тука до лятото да по събирам парички и да си взема Чисто нови гумета да и обуя че и сега летните гуми са на промоция
Мисля първо да взема задните те ще са 255/40/17 :
Не искам измислени гуми а среден клас гума:
Хвърлех едно око и си харесах тези BRIDGESTONE S-03 PP
http://www.bggumi.com/eshop/productinfo/1/1014020291636147
Много се чудя понеже чувам добри думи и за ТОYO
А за предни глася тези те са 225/45/17
http://www.bggumi.com/eshop/productinfo/1/115010191012559
Имате ли наблюдения върху BRIDGESTONE за кажи речи 300 лева би трябвало да е супер гумата...
Летните ми са от 2006 и са Мишелин и са Много добри и тихи гуми... А като гледам мишелина почват към 350 лева..
Нямам възможността да дам толкова за гуми... а за 2 ра употреба гумета не съм много ЗА....
Та да минем на въпроса Само си гледам джантите в гаража ( 17 ките М-кови ) та те си търсят гуми...
Ето това са джантите и размерите им който им дават.

Искам от сега тука до лятото да по събирам парички и да си взема Чисто нови гумета да и обуя че и сега летните гуми са на промоция

Мисля първо да взема задните те ще са 255/40/17 :
Не искам измислени гуми а среден клас гума:
Хвърлех едно око и си харесах тези BRIDGESTONE S-03 PP
http://www.bggumi.com/eshop/productinfo/1/1014020291636147
Много се чудя понеже чувам добри думи и за ТОYO
А за предни глася тези те са 225/45/17
http://www.bggumi.com/eshop/productinfo/1/115010191012559
Имате ли наблюдения върху BRIDGESTONE за кажи речи 300 лева би трябвало да е супер гумата...
Летните ми са от 2006 и са Мишелин и са Много добри и тихи гуми... А като гледам мишелина почват към 350 лева..
Нямам възможността да дам толкова за гуми... а за 2 ра употреба гумета не съм много ЗА....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани