Возия Е39 комби

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 215
Регистриран на: 14.03.2010
Местоположение: София-та
Пол: Мъж
Кара: E30 m20b20,Е39 m52b25tu,Е30 м40б18
Мечтае да кара: 850 CSI

Re: Возия Е39 комби

Мнение от chris71ano » 24 Дек 2013, 13:18

Batov написа:И аз съм с катафалка, но за съжаление с обикновено окачване. Някой да иска да си ги разменим :mhihi:
Освен предното, трябва ли да сменям и възглавниците отзад?


Възглавниците на обикновеното и на спортното окачване са различни. Е като си с обикновеното как вози...? Иначе за стабилността, имам едно приятелче със седан с абсолютно същите джанти и размер гуми като мене но е с обикновено окачване и като се повози с мене по завои с голяма скорост каза че няма нищо общо. Вика неговата сее като бус :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 15.11.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E61
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: Возия Е39 комби

Мнение от Batov » 24 Дек 2013, 13:48

chris71ano написа:
Batov написа:И аз съм с катафалка, но за съжаление с обикновено окачване. Някой да иска да си ги разменим :mhihi:
Освен предното, трябва ли да сменям и възглавниците отзад?


Възглавниците на обикновеното и на спортното окачване са различни. Е като си с обикновеното как вози...? Иначе за стабилността, имам едно приятелче със седан с абсолютно същите джанти и размер гуми като мене но е с обикновено окачване и като се повози с мене по завои с голяма скорост каза че няма нищо общо. Вика неговата сее като бус :lol:


Със 17-ки (235/45/17) е малко по-добре от към стабилност и вози приемливо меко. Сега със зимните 15-ки е като параход... и в завоите е, като параход обаче :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 215
Регистриран на: 14.03.2010
Местоположение: София-та
Пол: Мъж
Кара: E30 m20b20,Е39 m52b25tu,Е30 м40б18
Мечтае да кара: 850 CSI

Re: Возия Е39 комби

Мнение от chris71ano » 24 Дек 2013, 17:38

Със 17-ки (235/45/17) е малко по-добре от към стабилност и вози приемливо меко. Сега със зимните 15-ки е като параход... и в завоите е, като параход обаче :mhihi:[/quote]

При мен дори и с 15-ките се държи много здраво, пък и са ми комплект 4 хубави нови гуми и си позволявам да влизам с доста високи скорости в завои. Даже одеве ей така за кеф изпънах тука по един приятен път гладък с баирчета и плавни завои 160-180 и се усеща доста приятно :mhihi: . Проблема идва най-вече от отвратителните ни пътища. Колата като си я купих беше внесена със 17-ките в България. Почти не се чуваше кора някоя да скръцне или да тропне съвсем недоловими шумове. Сега след малко над година каране в БГ има какво да се желае от пристягане и обезшумяване като се има предвид че страшно много си пазя колата от дупките.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 15.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание

Re: Возия Е39 комби

Мнение от Conqueror » 29 Дек 2013, 12:11

S220A Niveauregulierung Self-levelling suspension това самореголируемо как да го разбирам някога съм имал такова или сферите?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: Возия Е39 комби

Мнение от Владо » 29 Дек 2013, 12:29

Освен да метнем по един боб за да разберем с каква кола си :roll: ... Иначе на колелото няма предполагам...

Ако това ти излиза на вин проверка, явно колата е на възглавници... Ако ги няма, трябва да питаш предишните собственици защо е така...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 215
Регистриран на: 14.03.2010
Местоположение: София-та
Пол: Мъж
Кара: E30 m20b20,Е39 m52b25tu,Е30 м40б18
Мечтае да кара: 850 CSI

Re: Возия Е39 комби

Мнение от chris71ano » 29 Дек 2013, 12:31

Conqueror написа:S220A Niveauregulierung Self-levelling suspension това самореголируемо как да го разбирам някога съм имал такова или сферите?


Дис ис нивомат ..... нали си с комби

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: Возия Е39 комби

Мнение от Владо » 29 Дек 2013, 12:36

Колега, не е задължително да си с комби, за да имаш нивомат :!:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 215
Регистриран на: 14.03.2010
Местоположение: София-та
Пол: Мъж
Кара: E30 m20b20,Е39 m52b25tu,Е30 м40б18
Мечтае да кара: 850 CSI

Re: Возия Е39 комби

Мнение от chris71ano » 29 Дек 2013, 12:50

Владо написа:Колега, не е задължително да си с комби, за да имаш нивомат :!:


Тъй вярно :yes: но седаните с нивомат са доста редки. Поне по мое наблюдение де... :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: Возия Е39 комби

Мнение от Владо » 29 Дек 2013, 13:01

При мен са нагъсто, щото карам такъв :mhihi:

По темата, имал съм много оферти да ми го заменят, не го давам :mhihi: ... Не е спортно, вози много добре, завива стабилно, изобщо изключително съм доволен от поведението на колата :yes:
Като критерий за покупка обаче според мен си зависи за какво основно се купува колата. За градско каране няма такова значение, за на дълго може да е фактор :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 15.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание

Re: Возия Е39 комби

Мнение от Conqueror » 29 Дек 2013, 14:52

Владо написа:Освен да метнем по един боб за да разберем с каква кола си :roll: ... Иначе на колелото няма предполагам...

Ако това ти излиза на вин проверка, явно колата е на възглавници... Ако ги няма, трябва да питаш предишните собственици защо е така...



Ако си изял боба или не ти работи кристалната топка просто си свери заглавието на темата :wave:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 31.12.2013
Пол: Мъж

Re: Возия Е39 комби

Мнение от dokiarena » 05 Яну 2014, 18:29

Колеги извинявайте , но съм нов в форума и живо се интересувам от въпросното спортно окачване . Имам от скоро такава кола и на VIN декодера излиза че е с спортно окачване . Предстои ми доста дълъг преход с нея , при това ще е натоварена с поне 400 кила товар , и нещо не мога да и се доверя . Някой имам ли е проблеми с въпросното окачване, и какви изненади може да ми поднесе и къде в София мога да му направя профилактика . Благодаря предварително

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Re: Возия Е39 комби

Мнение от todorakis82 » 06 Яну 2014, 19:19

Колеги аз съм със спортно окачване 530ДА 2001г. 193к.с. фейслифт имам чувството, че воланът ми е по-твърд и по-трудно го въртя, има ли общо воланът със спортното окочване да е по-твърд. По ВИН:-GS95675 ми излиза, че съм със сервотроник но нещо не мога да го усетя.
До колегите със спортно окачване нека споделят волана по-лесно ли се върти, или по-трудно както при мен.
Относно возията е доста стъбилна но по-твърдо вози на мен лично ми харесва.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 215
Регистриран на: 14.03.2010
Местоположение: София-та
Пол: Мъж
Кара: E30 m20b20,Е39 m52b25tu,Е30 м40б18
Мечтае да кара: 850 CSI

Re: Возия Е39 комби

Мнение от chris71ano » 06 Яну 2014, 21:51

И при мене не е особено лек волана :smoke:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 28.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530iA Touring
Мечтае да кара: e3-е39
Детайли за колата: 2001

Re: Возия Е39 комби

Мнение от dankata » 06 Яну 2014, 22:51

Ако сте със сервотроник, колкото е по-висока скоростта толкова по-твърд ще е волана.
На място ако не ме лъже е дори по-меко управлението отколкото с нормална хидравлика.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 10.01.2010
Местоположение: София <> Стара Загора
Пол: Мъж

Re: Возия Е39 комби

Мнение от Night_Wolf » 07 Яну 2014, 1:59

Моята е преди фейса.
Имам приятел с фейс.

Преди фейса е много твърд волана, трудно се върти на спряла кола с една ръка и длан, да не кажа почти невъзможно. Това обяснява лошото състояние на воланите на колите преди фейс, мое наблюдение.
На фейса е осезаемо по леко, може да се върти с длан и без да се напъваш чак толкова.

Преди фейса с увеличаване на скоростта поне аз не виждам осезаема разлика в покачване на твърдостта на волана.
На фейса е направено с вдигане на по-голяма скорост волана да става по тежък с цел да не караш с 200 и леко да врътнеш и да литнеш нанякъде, а да имаш по-добра реакция според скоростта.


Доколкото знам има 2 вида модули за управление на волана - Low и High - с High ти е по-мек волана, с low трябва да е по-твърд, зависи кой с какъв е. - това последното твърдение са думи по спомен от техник.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook