540i - от къде да търся?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
57 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: 540i - от къде да търся?
anttonev написа:Ех, хубава е тази, но 15000 нямам, за съжаление.
Хм, фейслифта, освен външно, различава ли се по друго от предифейса?
Пък и ако това е годината, в която е излезнала от завода, не трябва ли да е 295кс?
В чужди форуми съм чел че даже били около 300кс, в последните години двигателите, но умишлено не ги пишели. Чета че имало разлика в кормилната рейка между 530 и надолу и 540. В какво се изразява тази разлика? На завои не обичам с вратите напред, даже леко бабешки карам, но на права обичам да настъпя.
Гледам , че изобщо не а писали по същество та ето малко инфо.
от 98-99та почват слагат ванус-а на тоя двигател и го осъкатяват с евро 4 , върви по-малко и прави повече проблеми ( за справка всички световни форуми, тук на всеки колата му е М-Пауер ) . Вануса почва трака и трябва се поръчват ремонтни комплекти и т.н. разправии. Разликите м/у 530 и 540 като кола са малко , но като двигател сериозни. Като цяло 30-ката е една идея по-бавно , но пък това е оптималния двигател за този автомобил като разход ( ако се гледа това ) иначе 40-ката си е класика и върви супер.
Всичките v8маци страдат от няколко стандартни проблеми , това са гарнитури капаци клапани ( протичат ) и смяната им е около 100-200лв , но ако се сменят с читави и качествено едни 100 000км не ти мърдат. Много рядко се случва този двигател да има сериозен проблем , просто е много здрав и дефорсиран. Това което се сещам още са разни течове на антифриз , под входящия колектор има едно дето му викат valley pan и то е с една много педераска гарнитурка която с годините дава фира и трябва се оправя.
Автомат или не си е личен избор , но сериозни разлики във вървежа на ръчката няма спрямо автомата. Отделно комплект съединител и демфер маховик ( да с такъв е ) струват колко половината кола

Двигателя си има нужда от хубави консумативи ( както всеки по принцип ) и не е хубаво да се пестят кинти. Имаш 8 лт масло и 13 лт антифриз , в автомата пък имаш още едни 10-тина литра масло също.
Трудно се намира читава кола в днешно време и то не само БМВ или този модел конкретно , пазара е залят с кофи.
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: 540i - от къде да търся?
anttonev написа:Чета че имало разлика в кормилната рейка между 530 и надолу и 540. В какво се изразява тази разлика?
530 и надолу са с рейка, докато 540 е със секторна кутия, която принципно е малко по-безпроблемна.
Успех!

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: 540i - от къде да търся?
Alexch написа:anttonev написа:Чета че имало разлика в кормилната рейка между 530 и надолу и 540. В какво се изразява тази разлика?
530 и надолу са с рейка, докато 540 е със секторна кутия, която принципно е малко по-безпроблемна.
Успех!
V8 е с кутия , не само 540ката

- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: 540i - от къде да търся?
Тъй де, аз затова писах 530 надолу - рейка. Човека пита за 540 

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
Re: 540i - от къде да търся?
ако идеята е само да е по - бързо, няма смисъл да е е39, че и 540. Разходите по е39 са доста големи в сравнение с един 'японец" и едва ли са оправдани ако идеята е 'само да е по - бързо". Друг е въпросът, че не ми е много ясно, къде може да се кара бързо.
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: 540i - от къде да търся?
Колега ако не ти е проблем десният волан ела и вземай моята. Купена е на 16.11.2013, на 95000мили. и си дойдох с нея на 23.12. Минал съм 3000мили. Нищо не съм сменял( говоря за масла ремъци, даже не знам какво се сменя) . Купих и акулумолатор, понеже нейният не става и 4 зимни гуми втора употреба естествено - много трудно се намират зимни гуми в англия и макар и да ги "подаряват", със смяната те одират 80 паундура
. Колата я взех за 1800 лири. но за съжаление разходите не спират с това.. за да кацне тук ми коства приблизително 780 лири.
. 440 евро в бензини и винетки, 110лв. в БГ за същото, 123паунда road -tax. 80 за гуми 25 за аколумолатор( благодаря на Бг джипчиите в Портсмут) 97 за ферибот и още 77 за бенц в англия
. Иначе относно вървенето и ръмженето в купето
, имам едни незабравими 80-100 км. по аутобана в Германия на гонешка с едно AMG 630. Явно от БМВ умишлено са оставили двигателят да се чува в купето, ръмченето те увлича - настъпаш и след 15-20 сек. както си караш със 130 и вече си на ограничител...





- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: 540i - от къде да търся?
omegaart написа:о сериозни разлики във вървежа на ръчката няма спрямо автомата.
Колко автомата кара и колко ръчки, че си на това мение?
Щото аз съм карал не една и разлика определено има.
Виж при шестаците дали ще е автомат или ръчка все тая, не вървят. Но М62 с ръчка върви много по-различно от М62 с автомат.

- изключвател
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 14.06.2006
- Местоположение: ЛУНАТА
- Кара: М5 Е39-да лети с 300км/ч
- Мечтае да кара: на магистралата Ниш-Белград!!!
Re: 540i - от къде да търся?
Bavarcho написа:omegaart написа:о сериозни разлики във вървежа на ръчката няма спрямо автомата.
Колко автомата кара и колко ръчки, че си на това мение?
Щото аз съм карал не една и разлика определено има.
Виж при шестаците дали ще е автомат или ръчка все тая, не вървят. Но М62 с ръчка върви много по-различно от М62 с автомат.



Хубавата кола, която не върви, е като хубавата жена, която не прави секс!!!
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: 540i - от къде да търся?
Bavarcho написа:omegaart написа:о сериозни разлики във вървежа на ръчката няма спрямо автомата.
Колко автомата кара и колко ръчки, че си на това мение?
Щото аз съм карал не една и разлика определено има.
Виж при шестаците дали ще е автомат или ръчка все тая, не вървят. Но М62 с ръчка върви много по-различно от М62 с автомат.
Една 7-мица и една 5-тица

истината си я написал ( ръчка върви много по-различно от М62 с автомат ) , но като скорости и т.н. е абсолютно едно и също. т.е. с ръчката не си по-бърз , просто имаш да речем малко повече управление , но и това не е много вярно щото можеш да минеш на спорт или ръчни при автомата. Да речем , че ръчните са едни 10 % по-добри от автомата което е пренебрежимо малко.
- anttonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Re: 540i - от къде да търся?
Тоя мотор, с който съм сега е напречно разположен и на задната глава гарнитурата на капака течеее, и за да се свали си е цяла одисея, така че това ми е донякъде понятно.
Явно за ск. кутия си е до лична преценка - автомат, леко по-бавен, или ръчка със демп. махових и съединител.
По-назад се спомена за какви екстри искам - сега имам темпомат, ел. седалки и климатиче, подгрев на огледалата... и май това е, което бих искал и на 40-ката, каквото дойде отгоре, добре е дошло. Е39 е много plug n play пригодна, така че може да се добави каквото ми се прииска. На преден план е двигател, не много раздрънкан, и без ръжда, другото както казах може да се добави.
Около 500лв. на месец дали ще ме оправят, без да включвам горивото в тях?
Явно за ск. кутия си е до лична преценка - автомат, леко по-бавен, или ръчка със демп. махових и съединител.
По-назад се спомена за какви екстри искам - сега имам темпомат, ел. седалки и климатиче, подгрев на огледалата... и май това е, което бих искал и на 40-ката, каквото дойде отгоре, добре е дошло. Е39 е много plug n play пригодна, така че може да се добави каквото ми се прииска. На преден план е двигател, не много раздрънкан, и без ръжда, другото както казах може да се добави.
Около 500лв. на месец дали ще ме оправят, без да включвам горивото в тях?
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: 540i - от къде да търся?
anttonev написа:Тоя мотор, с който съм сега е напречно разположен и на задната глава гарнитурата на капака течеее, и за да се свали си е цяла одисея, така че това ми е донякъде понятно.
Явно за ск. кутия си е до лична преценка - автомат, леко по-бавен, или ръчка със демп. махових и съединител.
По-назад се спомена за какви екстри искам - сега имам темпомат, ел. седалки и климатиче, подгрев на огледалата... и май това е, което бих искал и на 40-ката, каквото дойде отгоре, добре е дошло. Е39 е много plug n play пригодна, така че може да се добави каквото ми се прииска. На преден план е двигател, не много раздрънкан, и без ръжда, другото както казах може да се добави.
Около 500лв. на месец дали ще ме оправят, без да включвам горивото в тях?
Малко оф-топик...да не караш мазда мх-6? ?Карал съм такава и за това те питам..тя е с тия показатели ?

- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: 540i - от къде да търся?
anttonev написа:Около 500лв. на месец дали ще ме оправят, без да включвам горивото в тях?
Ако не е някоя гробница, 500 лв. месечно със сигурност ще ти стигнат даже и за кръчма ще останат

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- Mamar4o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 15.08.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 02
Re: 540i - от къде да търся?
Хора...бъдете реалисти ! Купувайте си коли според възможностите.Помисли си с тия 500 лева като дойде време за обслужване какво ще правиш?Моита е 2.5 и събира 6.5 литра масло,а това 540 сигурно 10поне.Имам един приятел преди 6 години си купи е39 525д индивидуал мисля,че 30000 евро го плати и едвам връзваше 2та края и се чудеше дали да я удари някъде и да му я платят от каското,а човека си има бизнес и доходи над 5000лева на месец.Наистина се извинявам за
просто приеми го като съвет не като обида.....

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: 540i - от къде да търся?
choio написа:Малко оф-топик...да не караш мазда мх-6? ?Карал съм такава и за това те питам..тя е с тия показатели ?
Според мен е Мицубиши Галант 2.5 V6, баш на тоя туч да му смениш три от свещите се сваля колектора

п.с. и аз съм фен на автоматика да си се развозваш, но при 540 не е само усещане разликата автомат - ръчка.

- anttonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Re: 540i - от къде да търся?
Колата е Mazda 626 - такава като на снимката.
Е, почти се сваля колектора, тясно си е, та ма*ката си е...
Тия рингове, които са около скоростомера и оборотомера, вървят към някакъв пакет или...?
Е, почти се сваля колектора, тясно си е, та ма*ката си е...
Тия рингове, които са около скоростомера и оборотомера, вървят към някакъв пакет или...?

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
57 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани