Возия Е39 комби
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- chris71ano
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 14.03.2010
- Местоположение: София-та
- Пол: Мъж
- Кара: E30 m20b20,Е39 m52b25tu,Е30 м40б18
- Мечтае да кара: 850 CSI
Re: Возия Е39 комби
Batov написа:И аз съм с катафалка, но за съжаление с обикновено окачване. Някой да иска да си ги разменим![]()
Освен предното, трябва ли да сменям и възглавниците отзад?
Възглавниците на обикновеното и на спортното окачване са различни. Е като си с обикновеното как вози...? Иначе за стабилността, имам едно приятелче със седан с абсолютно същите джанти и размер гуми като мене но е с обикновено окачване и като се повози с мене по завои с голяма скорост каза че няма нищо общо. Вика неговата сее като бус

- Batov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 15.11.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Возия Е39 комби
chris71ano написа:Batov написа:И аз съм с катафалка, но за съжаление с обикновено окачване. Някой да иска да си ги разменим![]()
Освен предното, трябва ли да сменям и възглавниците отзад?
Възглавниците на обикновеното и на спортното окачване са различни. Е като си с обикновеното как вози...? Иначе за стабилността, имам едно приятелче със седан с абсолютно същите джанти и размер гуми като мене но е с обикновено окачване и като се повози с мене по завои с голяма скорост каза че няма нищо общо. Вика неговата сее като бус
Със 17-ки (235/45/17) е малко по-добре от към стабилност и вози приемливо меко. Сега със зимните 15-ки е като параход... и в завоите е, като параход обаче

- chris71ano
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 14.03.2010
- Местоположение: София-та
- Пол: Мъж
- Кара: E30 m20b20,Е39 m52b25tu,Е30 м40б18
- Мечтае да кара: 850 CSI
Re: Возия Е39 комби
Със 17-ки (235/45/17) е малко по-добре от към стабилност и вози приемливо меко. Сега със зимните 15-ки е като параход... и в завоите е, като параход обаче
[/quote]
При мен дори и с 15-ките се държи много здраво, пък и са ми комплект 4 хубави нови гуми и си позволявам да влизам с доста високи скорости в завои. Даже одеве ей така за кеф изпънах тука по един приятен път гладък с баирчета и плавни завои 160-180 и се усеща доста приятно
. Проблема идва най-вече от отвратителните ни пътища. Колата като си я купих беше внесена със 17-ките в България. Почти не се чуваше кора някоя да скръцне или да тропне съвсем недоловими шумове. Сега след малко над година каране в БГ има какво да се желае от пристягане и обезшумяване като се има предвид че страшно много си пазя колата от дупките.

При мен дори и с 15-ките се държи много здраво, пък и са ми комплект 4 хубави нови гуми и си позволявам да влизам с доста високи скорости в завои. Даже одеве ей така за кеф изпънах тука по един приятен път гладък с баирчета и плавни завои 160-180 и се усеща доста приятно

- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Возия Е39 комби
S220A Niveauregulierung Self-levelling suspension това самореголируемо как да го разбирам някога съм имал такова или сферите?

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Возия Е39 комби
Освен да метнем по един боб за да разберем с каква кола си
... Иначе на колелото няма предполагам...
Ако това ти излиза на вин проверка, явно колата е на възглавници... Ако ги няма, трябва да питаш предишните собственици защо е така...

Ако това ти излиза на вин проверка, явно колата е на възглавници... Ако ги няма, трябва да питаш предишните собственици защо е така...
- chris71ano
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 14.03.2010
- Местоположение: София-та
- Пол: Мъж
- Кара: E30 m20b20,Е39 m52b25tu,Е30 м40б18
- Мечтае да кара: 850 CSI
Re: Возия Е39 комби
Conqueror написа:S220A Niveauregulierung Self-levelling suspension това самореголируемо как да го разбирам някога съм имал такова или сферите?
Дис ис нивомат ..... нали си с комби
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Возия Е39 комби
Колега, не е задължително да си с комби, за да имаш нивомат 

- chris71ano
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 14.03.2010
- Местоположение: София-та
- Пол: Мъж
- Кара: E30 m20b20,Е39 m52b25tu,Е30 м40б18
- Мечтае да кара: 850 CSI
Re: Возия Е39 комби
Владо написа:Колега, не е задължително да си с комби, за да имаш нивомат
Тъй вярно


- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Возия Е39 комби
При мен са нагъсто, щото карам такъв
По темата, имал съм много оферти да ми го заменят, не го давам
... Не е спортно, вози много добре, завива стабилно, изобщо изключително съм доволен от поведението на колата
Като критерий за покупка обаче според мен си зависи за какво основно се купува колата. За градско каране няма такова значение, за на дълго може да е фактор

По темата, имал съм много оферти да ми го заменят, не го давам


Като критерий за покупка обаче според мен си зависи за какво основно се купува колата. За градско каране няма такова значение, за на дълго може да е фактор

- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Возия Е39 комби
Владо написа:Освен да метнем по един боб за да разберем с каква кола си... Иначе на колелото няма предполагам...
Ако това ти излиза на вин проверка, явно колата е на възглавници... Ако ги няма, трябва да питаш предишните собственици защо е така...
Ако си изял боба или не ти работи кристалната топка просто си свери заглавието на темата


Re: Возия Е39 комби
Колеги извинявайте , но съм нов в форума и живо се интересувам от въпросното спортно окачване . Имам от скоро такава кола и на VIN декодера излиза че е с спортно окачване . Предстои ми доста дълъг преход с нея , при това ще е натоварена с поне 400 кила товар , и нещо не мога да и се доверя . Някой имам ли е проблеми с въпросното окачване, и какви изненади може да ми поднесе и къде в София мога да му направя профилактика . Благодаря предварително
- todorakis82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Возия Е39 комби
Колеги аз съм със спортно окачване 530ДА 2001г. 193к.с. фейслифт имам чувството, че воланът ми е по-твърд и по-трудно го въртя, има ли общо воланът със спортното окочване да е по-твърд. По ВИН:-GS95675 ми излиза, че съм със сервотроник но нещо не мога да го усетя.
До колегите със спортно окачване нека споделят волана по-лесно ли се върти, или по-трудно както при мен.
Относно возията е доста стъбилна но по-твърдо вози на мен лично ми харесва.
До колегите със спортно окачване нека споделят волана по-лесно ли се върти, или по-трудно както при мен.
Относно возията е доста стъбилна но по-твърдо вози на мен лично ми харесва.
- chris71ano
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 14.03.2010
- Местоположение: София-та
- Пол: Мъж
- Кара: E30 m20b20,Е39 m52b25tu,Е30 м40б18
- Мечтае да кара: 850 CSI
Re: Возия Е39 комби
И при мене не е особено лек волана 

- dankata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
Re: Возия Е39 комби
Ако сте със сервотроник, колкото е по-висока скоростта толкова по-твърд ще е волана.
На място ако не ме лъже е дори по-меко управлението отколкото с нормална хидравлика.
На място ако не ме лъже е дори по-меко управлението отколкото с нормална хидравлика.
- Night_Wolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 10.01.2010
- Местоположение: София <> Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Возия Е39 комби
Моята е преди фейса.
Имам приятел с фейс.
Преди фейса е много твърд волана, трудно се върти на спряла кола с една ръка и длан, да не кажа почти невъзможно. Това обяснява лошото състояние на воланите на колите преди фейс, мое наблюдение.
На фейса е осезаемо по леко, може да се върти с длан и без да се напъваш чак толкова.
Преди фейса с увеличаване на скоростта поне аз не виждам осезаема разлика в покачване на твърдостта на волана.
На фейса е направено с вдигане на по-голяма скорост волана да става по тежък с цел да не караш с 200 и леко да врътнеш и да литнеш нанякъде, а да имаш по-добра реакция според скоростта.
Доколкото знам има 2 вида модули за управление на волана - Low и High - с High ти е по-мек волана, с low трябва да е по-твърд, зависи кой с какъв е. - това последното твърдение са думи по спомен от техник.
Имам приятел с фейс.
Преди фейса е много твърд волана, трудно се върти на спряла кола с една ръка и длан, да не кажа почти невъзможно. Това обяснява лошото състояние на воланите на колите преди фейс, мое наблюдение.
На фейса е осезаемо по леко, може да се върти с длан и без да се напъваш чак толкова.
Преди фейса с увеличаване на скоростта поне аз не виждам осезаема разлика в покачване на твърдостта на волана.
На фейса е направено с вдигане на по-голяма скорост волана да става по тежък с цел да не караш с 200 и леко да врътнеш и да литнеш нанякъде, а да имаш по-добра реакция според скоростта.
Доколкото знам има 2 вида модули за управление на волана - Low и High - с High ти е по-мек волана, с low трябва да е по-твърд, зависи кой с какъв е. - това последното твърдение са думи по спомен от техник.
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани