E39 540i с колко ламбда сонди е ???
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
E39 540i с колко ламбда сонди е ???
Питам поради факта, че са махани катализаторите и са сложени само тръби, без резонаторни гърнета и след тях се виждат 2-ва броя ламбда сонди (една отляво и една от дясно)
А 740 пак с М62 двигател е с 4 броя сонди и да попитам дали има ще е проблем да се кара така (с тръби) или да сложа резонаторни гърнета, нещо за разход или неправилна работа на двигателя ??? Тъй като при форсиране на място след като паднат оборотите има леко притрисане за 1 -2 секунди и веднъж на диагностика имаше грешка ламбда сонда !!
А 740 пак с М62 двигател е с 4 броя сонди и да попитам дали има ще е проблем да се кара така (с тръби) или да сложа резонаторни гърнета, нещо за разход или неправилна работа на двигателя ??? Тъй като при форсиране на място след като паднат оборотите има леко притрисане за 1 -2 секунди и веднъж на диагностика имаше грешка ламбда сонда !!
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: E39 540i с колко ламбда сонди е ???
booobby написа:Питам поради факта, че са махани катализаторите и са сложени само тръби, без резонаторни гърнета и след тях се виждат 2-ва броя ламбда сонди (една отляво и една от дясно)
А 740 пак с М62 двигател е с 4 броя сонди и да попитам дали има ще е проблем да се кара така (с тръби) или да сложа резонаторни гърнета, нещо за разход или неправилна работа на двигателя ??? Тъй като при форсиране на място след като паднат оборотите има леко притрисане за 1 -2 секунди и веднъж на диагностика имаше грешка ламбда сонда !!
и M62 излиза и с 2 и с 4 ламбди. С 4 са по-новите след 97 година и с евро 4 , докато с 2 са тия с евро 3.
Моята например заводско си е с 2 и аз съм с прави тръби. Отделно ако се слага газова ако са само 2 ( може от 4 да се ползват само предните 2 чрез прекодиране на еку-то ) ще е по-лесно за настройване.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: E39 540i с колко ламбда сонди е ???
До 09.98 M62B44 с две ламбда сонди, след 09.98 M62B44TU с 4 ламбда сонди. До 09.98 катализаторите са под купето, след 09.98 катализаторите са на изпускателните колектори.
Re: E39 540i с колко ламбда сонди е ???
Разбрах за ламбда сондите , че ставали от форд ?? Моето бмв е от преди фейслифта с 2 ламбда сонди.
Искам и двете да ги сменя. Оригинална бош е 170лв., а универсална е 135лв. а от форд колко пари е 1 бр.??
Може ли да ми кажете приблизителна цена и партиден номер за поръчка???
Искам и двете да ги сменя. Оригинална бош е 170лв., а универсална е 135лв. а от форд колко пари е 1 бр.??
Може ли да ми кажете приблизителна цена и партиден номер за поръчка???
- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: E39 540i с колко ламбда сонди е ???
А защо от форд трябва да вземеш дори и да стават.
Сложи номера на сондата в realoem.com да видиш колко други бмв-та ще излязат с тия сонди, където можеш да ги купиш по 30-40лв/бр. направо с буксата и директно сменяш.
Сложи номера на сондата в realoem.com да видиш колко други бмв-та ще излязат с тия сонди, където можеш да ги купиш по 30-40лв/бр. направо с буксата и директно сменяш.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: E39 540i с колко ламбда сонди е ???
120лв е на бош с кабели 70см без букса. Номера е същия, като на оригиналните, само трябва да си запоиш старата букса 

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани