BMW Серия 1 Градско Рали ..
Модератор: Общи модератори
videlov написа:същата No.3 .. доста яко я разръчках .. и много доволно вървеше .. може би защото очаквах да е доста по-слаба.. после като се качих на М50-то в първия момент се чудех каде са ми избягали конете
.. но то се дължи и на многото въртящ момент на ниски обороти при тези дизелчета .. но количката си върви .. за градско си е малко самолетче.. пък 120d вече сигурно е мания ама не можах да се доредя;)
Ами 120д буквално прави за смях 120и от ускорение 0-100 .Мисля ,че и на 400 метра 120д пак ще се гаври със 120и
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
videlov написа:същата No.3 .. доста яко я разръчках .. и много доволно вървеше .. може би защото очаквах да е доста по-слаба.. после като се качих на М50-то в първия момент се чудех каде са ми избягали конете
.. но то се дължи и на многото въртящ момент на ниски обороти при тези дизелчета .. но количката си върви .. за градско си е малко самолетче.. пък 120d вече сигурно е мания ама не можах да се доредя;)
Та и аз го карах тва чудо целия понеделник(от време на време шофьор ми беше Евгения Раданова

Междо другото колата е 1380кг което не е никак малко и е със само 120кг по лека от Е90 със същия двигател!
Последна промяна Tod на 27 Сеп 2006, 15:12, променена общо 1 път
Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Tod написа:Та и аз го карах тва чудо целия понеделник(от време на време шофьор ми беше Евгения Раданова)много тромава ми се видя, в ниските обороти хич я няма, няколко пъти загасна на втора скорост с около 1000 об/м. Дори Раданова каза че ниният дизелов Фокус с 90кс дърпа по добре!
Междо другото колата е 1380кг което не е никак малко и е със само 120кг по лека от Е90 с същия двигател!
всичко това е вярно и на мен ми загасна на 2ра 2-3 пати на ниски обороти .. тва мн ме очуди .. ама не знам дали е проблем с колата, просто е нова, не съм свикнал или не знам как да я карам


videlov написа:Tod написа:Та и аз го карах тва чудо целия понеделник(от време на време шофьор ми беше Евгения Раданова)много тромава ми се видя, в ниските обороти хич я няма, няколко пъти загасна на втора скорост с около 1000 об/м. Дори Раданова каза че ниният дизелов Фокус с 90кс дърпа по добре!
Междо другото колата е 1380кг което не е никак малко и е със само 120кг по лека от Е90 с същия двигател!
всичко това е вярно и на мен ми загасна на 2ра 2-3 пати на ниски обороти .. тва мн ме очуди .. ама не знам дали е проблем с колата, просто е нова, не съм свикнал или не знам как да я карамта като се движи бавно припомвах обороти за да включи 2ра като хората .. тва малко ме очуди .. но влезе ли си на 2к оборота си летеше направо особено ако я държиш постоянно на 2-3к ... като я настъпиш връви супер .. и изобщо като цяло много добре .. и наистина е тежка ама дизел и БМВ не са спестявали от нищо .. на мен спрямо мойта кола ми се стори мн пъргава като понастъпиш здравата
Странно, на мен само ми гасне с кофти работа на съединителя(тоест като тръгвам) , но това се случваше когато не й бях свикнал .А и вие какъв вървеж искате от НЕразработени коли ?
мда прав си след 5-6-7к км най-вероятно ще върви още повече (даже много повече по думите на инструктора) .. а тва дето гаснеше най-вероятно е защото съединителя е нов и не съм му свикнал
единствения минус на колата беше че не се чувствах особено стабилно в завоя като влизах малко по-бързо .. тази количка без DSC (DTC) ще се върти много по завоите .. но и това се обеснява донякъде с това че все пак това е най-малкото BMW и е нормално да е така
като сравнение моето E36 coupe е каде каде по-стабилно в завоя въпреки че няма система за стабилност..

единствения минус на колата беше че не се чувствах особено стабилно в завоя като влизах малко по-бързо .. тази количка без DSC (DTC) ще се върти много по завоите .. но и това се обеснява донякъде с това че все пак това е най-малкото BMW и е нормално да е така

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Бе да бяха дали 130ки да видим дали не върът неразработени
Иначе няма как от воза на по 2км коли да са на 100%........тва маже да се отбележи като грешка на БМВ от гледна точка на маркетинга щото секи скача да ръчка и да сравнява.Можеха да дават ръзвъртяни коли
Според мен тия дето са очаквали малко си тръгнаха така
а тия дето очакваха рали автомобил
бяха така








Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Psyxodelia
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 27.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: E36 320i Coupe
- Мечтае да кара: M3 ,M6
Еми и аз бях на ралито;) Определено беше супер забавно...
бях в първия ден...в кола No 4 



Too much Poison...Too much Pain...Too much Love in Vain!
и аз се регистрирах, но не ме поканиха. а офисът ми е точно на гърба на камор! и планирам да си взема кола до края на годината, като се колебая между нова 1ца и е46 на няколко години. като цяло при камор ми прави впечатление леко несериозното отношение ... и все пак те първи въведоха накои корпоративни практики в бимърските среди тук.
"Око за око, и скоро целият свят ще бъде сляп." - Махатма Ганди
както каза колегата Максимал, колите са чисто нови. Обикновено на 6-7000км се появява реалната динамика и реалния разход на гориво. До тогава смятайте, че не сте карали автомобили с реални технически показатели. Лично според мен 116i е доста слаба, но останалите са доста добри. Автомобилите бяха без спортно окачване, това е стандартните настройки на шасито.
Няма да изпадам в коментари кой е поканен и кой не, ще кажа, че нямам отношение към подбора на гости, защото не работя в Камор Ауто, а работя за BMW Group и съм изпратен тук като инструктор от Германия .. съвпадение е, че съм българин. Факт е, че видях и се запознах с много лица от форума и ми беше много приятно да видя истински фенове, а още по-приятно ми е да прочета добри думи за мероприятието и най-вече за колата!
Благодаря за удоволствието, което ми доставихте като инструктор! Днес е последния ден и имаме почти 30 човека, така че изчезвам, за да си върша работата
Няма да изпадам в коментари кой е поканен и кой не, ще кажа, че нямам отношение към подбора на гости, защото не работя в Камор Ауто, а работя за BMW Group и съм изпратен тук като инструктор от Германия .. съвпадение е, че съм българин. Факт е, че видях и се запознах с много лица от форума и ми беше много приятно да видя истински фенове, а още по-приятно ми е да прочета добри думи за мероприятието и най-вече за колата!
Благодаря за удоволствието, което ми доставихте като инструктор! Днес е последния ден и имаме почти 30 човека, така че изчезвам, за да си върша работата

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Ми не беше лошо ма как се измъкна не можахме едно пиини да одарим
......а тая Мария Илиева в ква истерия изпадна кат гепи ключовете не е истина
(тва тьятър ли беше или верно и ги дадоха
) не че аз на нейно място нямаше да дрисна







Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
ноо ясно разбрах теTurturelo написа:казах ти, че съм за малко .. имаше по-важен човек от мероприятието на BMW![]()


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани