Проблем с мощността и паленето при: m52b20
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- freestyler10
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 13.12.2013
- Пол: Мъж
Проблем с мощността и паленето при: m52b20
Колгеи, проблема е следния: Преди около седмица се получи за пръв път това, както всичко си е наред и изведнъж на загряла кола, паля, обаче старта беше доста измъчен с поне 6-7 оборота на стартера (по принцип пали само като пипна ключа за няма и един оборот), след въпросното запалване колата все едно нещо я спъва, няма толкова мощност, както в ниските, така и във високите обороти, вдига си оборотите но просто тягата не се усеща, доста мудна стана. Така имах едно излзиане извънградско по леки баири и разхода направо ме заби в земята - 13,5/100 газ извънградско (4 човека с малко багаж), мисля че е доста. Пропуснах да отбележа,че всеки старт вече е като първия, докато на 4-5 ден колата все едно се отпуши изведнъж и определено усетих разликата във вървежа и реших, че си се е оправил проблема докато след 2 дни пак същото палене, пак без мощност. Вече проблема е по чест, пали нормално и след 1 час като я загася за 5 мин и после тръгна, и пак.. От какво може да е, няма странични звуци, няма звук от ваноса (по мнение на опитен майстор), мотора има добра и спокойна работа без да му играят оборотите, като мисля, че трябва да спомена че и маслото с антифриза се губят и се налага да се долива често, като без да има външни следи от течове както на маслото така и на антифриза, няма видими пущеци отзад, само редовните изпарения/конденз. Пробвах да разкача буксата на дебитомера (кръгла букса на резба) и не усетих разлика, беше си спъната отново. Помагайте... 

- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
- idrive
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 1.08.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Проблем с мощността и паленето при: m52b20
Датчик колянов или разпределителен вал
- freestyler10
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 13.12.2013
- Пол: Мъж
Re: Проблем с мощността и паленето при: m52b20
А това което ми е интересно, аз хубаво ще отида на диагностика но ако в този момент колата си върви добре ще покаже ли нещо, нз дали ако някоя част е счупена ту ще работи идеално, ту няма да работи доста странно ми се вижда, а и при някъв специализиран диагностик ли да ходя или всеки би трябвало да свърши работа 

- freestyler10
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 13.12.2013
- Пол: Мъж
Re: Проблем с мощността и паленето при: m52b20
А това което ми е интересно, аз хубаво ще отида на диагностика но ако в този момент колата си върви добре ще покаже ли нещо, нз дали ако някоя част е счупена ту ще работи идеално, ту няма да работи доста странно ми се вижда, а и при някъв специализиран диагностик ли да ходя или всеки би трябвало да свърши работа 

- idrive
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 1.08.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Проблем с мощността и паленето при: m52b20
На 99% съм сигурен, че е датчика на разпределителния вал.Имал съм същите симптоми.Потърси някой с диагностика.Ако си от София на ЛС ще ти дам координатите на колега от форума!
- red_bull92
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 20.12.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)
Re: Проблем с мощността и паленето при: m52b20
Колега, най-добре я откарай на диагностика да се види от какво идва проблемът. На мен ми се струва, че е за смяда датчика на дросела.
Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
- Cyberloner
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Проблем с мощността и паленето при: m52b20
каквато и грешка да е била ще се е записала в паметта, и ще се си седи там, докато не я изтрие някой
И на мен ми мяза на датчик на разпределителен вал. При мен беше така(М52В28) и това, което ми направи впечатление е че докато датчика не работеше бая "риташе" мотора като го пипнеш. Равномерно но яко си се чуваше едно тихо и отчетливо лопане-боботене 


- freestyler10
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 13.12.2013
- Пол: Мъж
Re: Проблем с мощността и паленето при: m52b20
А следващият ми въпрос е как се сменя това нещо, къде се намира и г/д някакви ориентировачни цени може ли да ми кажете, а и другия въпрос къде може да се губят маслото и антифриза, като нито има следи от сериозни течове (има леко омасляване на гарнитурата на капака на клапаните но не чак такова за маслото което губи- около 300мл за 2000км) и нито пуши сиво или синьо а само нормалния конденз за студеното време..
Re: Проблем с мощността и паленето при: m52b20
Абсолютно същите симптоми и проблемът е решен със смяна на датчик колянов вал.
Пали от 3-4 превъртания на коляновия вал, после даваш газ и въобще няма тяга. Гори повече от нормалното.
Закарах я, закачиха и казаха, че записва грешка датчик колянов вал.
Смениха го и проблемът изчезна.
Отивай на диагностика, че не е хубаво така да караш.
Само да добавя, че в началото проблемът както при теб се появи за един ден. После по-често и по-често. Датчикът умира постепенно и сигналът от него отслабва.
http://www.youtube.com/watch?v=RtqeOYNgn8A
Пали от 3-4 превъртания на коляновия вал, после даваш газ и въобще няма тяга. Гори повече от нормалното.
Закарах я, закачиха и казаха, че записва грешка датчик колянов вал.
Смениха го и проблемът изчезна.
Отивай на диагностика, че не е хубаво така да караш.
Само да добавя, че в началото проблемът както при теб се появи за един ден. После по-често и по-често. Датчикът умира постепенно и сигналът от него отслабва.
http://www.youtube.com/watch?v=RtqeOYNgn8A

- freestyler10
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 13.12.2013
- Пол: Мъж
Re: Проблем с мощността и паленето при: m52b20
Точно това излезе и при мен колега, бях на диагностика и ми казаха, че в реално време като грешка се записва датчика на коляновия вал.
Като следващ въпрос имам, че при самото четене имаше доста записани грешки, тези които запомних бяха: 2 ламбди сонди, датчика на коляновия вал, дебитомер и още нещо, като си мисля че грешката за дебитомера я е записало, защото го бях разкачил за проба дали е от него и сигурно затова я имаше тази грешка, а останалите след като ги изчистиха след това при диагностиката в реално време изкара само коляновия вал и всичко друго изчезна, въпроса ми е дали тези неща преди да я купя (имам колата от около 2 месеца) е възможно да са сменени но просто да не са изчистили грешките в компютъра или ако не е така дали ако наистина са имали проблем щяха пак да излезнат като грешки след като бяха изчистени?
Лесна ли е смяната на този датчик, а и относно теча на антифриз видях, че е от радиатора (точно между бялата пластмаса на казанчето и самия радиатор, над този най-долния маркуч) има ли вариант за оправяне на този радиатор или трябва нов и дали е трудна и скъпа смяната?
Като следващ въпрос имам, че при самото четене имаше доста записани грешки, тези които запомних бяха: 2 ламбди сонди, датчика на коляновия вал, дебитомер и още нещо, като си мисля че грешката за дебитомера я е записало, защото го бях разкачил за проба дали е от него и сигурно затова я имаше тази грешка, а останалите след като ги изчистиха след това при диагностиката в реално време изкара само коляновия вал и всичко друго изчезна, въпроса ми е дали тези неща преди да я купя (имам колата от около 2 месеца) е възможно да са сменени но просто да не са изчистили грешките в компютъра или ако не е така дали ако наистина са имали проблем щяха пак да излезнат като грешки след като бяха изчистени?
Лесна ли е смяната на този датчик, а и относно теча на антифриз видях, че е от радиатора (точно между бялата пластмаса на казанчето и самия радиатор, над този най-долния маркуч) има ли вариант за оправяне на този радиатор или трябва нов и дали е трудна и скъпа смяната?
- freestyler10
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 13.12.2013
- Пол: Мъж
Re: Проблем с мощността и паленето при: m52b20
Колеги предприех мерки с проблемите и са решени.
Нов датчик на коляновия вал и всички проблеми с мощността и паленето ги няма!
Относно теча на антифриз - сменени 2-та о-пръстена, като долния (проблемния) го намазах с някакъв лубрикант , който ми дадоха от сервиза (без него пак течеше) и за сега само леко съзли като очакванията са с улягането на гумата и смазката да спре нацяло. Поздрави и дано темата да помогне и на друг колега.
Нов датчик на коляновия вал и всички проблеми с мощността и паленето ги няма!
Относно теча на антифриз - сменени 2-та о-пръстена, като долния (проблемния) го намазах с някакъв лубрикант , който ми дадоха от сервиза (без него пак течеше) и за сега само леко съзли като очакванията са с улягането на гумата и смазката да спре нацяло. Поздрави и дано темата да помогне и на друг колега.
- stoian01
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 25.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 528
Re: Проблем с мощността и паленето при: m52b20
Здравейте Колеги, аз имах същия проблем с моето 528 И 1998г.
Смених и двата датчика на Разпределителния и коляновия вал и драмата приключи, колата работи перфектно , пали и си върви както трябва .
За съвет - по добре си купете оригинални на БМВ датчици или впоне да а VDO (ВДО). Защото те ги правят за фабрично вграждане.
Поздрави: Стоян
Смених и двата датчика на Разпределителния и коляновия вал и драмата приключи, колата работи перфектно , пали и си върви както трябва .
За съвет - по добре си купете оригинални на БМВ датчици или впоне да а VDO (ВДО). Защото те ги правят за фабрично вграждане.
Поздрави: Стоян
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани