Смяна на хидравлична течност
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Смяна на хидравлична течност
Днес,в по студеното време,гледам взе да се обажда докато е студен мотора и хидравличната помпа.Маслото в казанчето се беше поразпенило,но след 2-3 километра се изчисти.Та викам да взема да го сменя и него най накрая,че никога не съм го пипал.Искам да питам какво масло се ползва Декстрон 3/така ли се води като марка или това е разновидност/ и главното,което искам да питам,как сте го сменяли вие това масло?Приятел ми каза,да отвия маркуча от казанчето,дето идва от рейката и да го пусна на земята и да завъртя няколко пълни волана със запален мотор.Смятате ли,че така става или има вероятност да съсипя помпа или рейка.На сервиз не водя колата,че последният път на познат в сервиз,вместо да му оправят колата...му резнаха катализатора.Забравих да кажа,че маслото в казанчето едвам докосва пръчката,която е вградена на капачката.дали да не долея малко,някой грам масло само или да го сменя изцяло?
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Смяна на хидравлична течност
Аз сменях наскоро с декстрон 3 кастрол , 1л. ти трябва за 530д .
Най-напред източих казанчето , после развих изходящия маркуч на рейката и на загасен мотор навих няколко пъти ляв-десен докрай и така изхвърлих всичкото масло .
Наливането направих като напълних казанчето догоре , после запалих мотора и съвсем бавно въртях ляв-десен докрай , докато се напълни рейката и после отново доливаш до мах.
В началото ще имаш шум в помпата при първите няколко пълни навивания на волана докато се обезвъдуши и после се оправя
Най-напред източих казанчето , после развих изходящия маркуч на рейката и на загасен мотор навих няколко пъти ляв-десен докрай и така изхвърлих всичкото масло .
Наливането направих като напълних казанчето догоре , после запалих мотора и съвсем бавно въртях ляв-десен докрай , докато се напълни рейката и после отново доливаш до мах.
В началото ще имаш шум в помпата при първите няколко пълни навивания на волана докато се обезвъдуши и после се оправя

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Смяна на хидравлична течност
Колегата пропусна да каже ,че 2 те предни колелета трябва да са във въздуха поне 2 пръста от земята..
чак тогава да се върти пълен ляв ... пълен десен.. като се държи по секунда 2 във всяко едно крайно положение... По този начин се изкарва максимално количество от старата течност... не всичко ще успееш да изкараш ще останат поне едни 200 грама в рейката..
П.П Добре е да си купуш колега ново казанче 60 лева мисля бяха.. понеже цедката е вътре и новата ти течност от червена ще стане бордо червена като се смеси и със старото още по тъмно ще стане..
Някой чистят цедката със Петролев етер(медицински бензин)
След като смениш казанчето старите маркучи ги режеш да са 1 пръст по къси понеже на старото масло е лягала оригиналната скоба и няма да стегне добре.. ще сълзи...Слагаш си твоя скоба.. оригиналната не става. Връзваш всичко пълниш казанчето до горе. Палиш мотора за около 2 сек.. за да може да дръпне маслото и гасиш.. после пак доливаш и пак палиш за 2 сек. (повтаряш упражнението докато спре да поема)
В шишето трябва да ти останат към 100 150 грама и си ти човека..
П.П2 Пак ти казвам колега върти пълен ляв/десен когато и 2 те гуми са ти във въздуха ,за да няма после псувни и смяна на карета по волана
Аз така процедирам при е46.. и при е39 съм сменял рейка и е еднакъв принципа ..Успех в начинанието и упражнението
Маслото е Декстрон 3 на Бмв колегата laviatan го предлага както и много други колеги 
чак тогава да се върти пълен ляв ... пълен десен.. като се държи по секунда 2 във всяко едно крайно положение... По този начин се изкарва максимално количество от старата течност... не всичко ще успееш да изкараш ще останат поне едни 200 грама в рейката..
П.П Добре е да си купуш колега ново казанче 60 лева мисля бяха.. понеже цедката е вътре и новата ти течност от червена ще стане бордо червена като се смеси и със старото още по тъмно ще стане..
Някой чистят цедката със Петролев етер(медицински бензин)
След като смениш казанчето старите маркучи ги режеш да са 1 пръст по къси понеже на старото масло е лягала оригиналната скоба и няма да стегне добре.. ще сълзи...Слагаш си твоя скоба.. оригиналната не става. Връзваш всичко пълниш казанчето до горе. Палиш мотора за около 2 сек.. за да може да дръпне маслото и гасиш.. после пак доливаш и пак палиш за 2 сек. (повтаряш упражнението докато спре да поема)
В шишето трябва да ти останат към 100 150 грама и си ти човека..
П.П2 Пак ти казвам колега върти пълен ляв/десен когато и 2 те гуми са ти във въздуха ,за да няма после псувни и смяна на карета по волана



- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Смяна на хидравлична течност
Маслото е ATF DEXRON II- има го на бензиностанциите на OMW. Това, че маслото се разпенва, означава, че системата смуче въздух от някъде и преди да смениш маслото трябва да решиш този проблем
- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: Смяна на хидравлична течност
Имаш ли загуба на масло? На мен от всички скоби на маркучите ми беше протекло, но въпреки това никога не ми се е пенило маслото.
Що се отнася до смяната му аз нямах канал наблизо и източих казанчето със голяма спринцовка и отрязах парче от тръба на система, но по-добре е да свалиш маркучите доло за да изтече повечето масло.
Що се отнася до смяната му аз нямах канал наблизо и източих казанчето със голяма спринцовка и отрязах парче от тръба на система, но по-добре е да свалиш маркучите доло за да изтече повечето масло.
Re: Смяна на хидравлична течност
Е...смених го,ако така може да се каже.Днес имах наистина малко време 30мин...Викам,ще го сменям скоростно
.Да ма не,отвих маркуча,ма не е бил който трябва...вместо идващият отвих този отиващият от помпата към рейката.Стана всичко във масло,та се скъсах да търкам след това,че и водоструйката игра след това.На всичкото отгоре,дори и след няколко завъртания на волана на запален мотор/не че ми помогна особено/,побра след това 700-800 грама само,залудо хърка само помпата,докато се обезвъздуши.Абе кашмер,ма те да викам,че и аз съм го сменил.Иначе сложих Кастрол декстрон 3.
ПП Това,най добре си се сменя/предполагам,има някъде пробка по рейката/,че от казанчето или помпата...под тях са динамо и то става в масло.
ПП2 За колегите по горе,не съм имал загуба на масло и милиметър за 3 години.Така както си я купих колата и видях,докъде е нивото,до там си беше и до днес...е сега го понадигнах малко,да не е баш на минимума,но съм чувал яко хъркане 2-3 пъти лятото и си мислех,че е от към помпата на спирачките или самите дискове там,ама явно е било от хидравликата,че маслото което източих приличаше на негърска пот.

ПП Това,най добре си се сменя/предполагам,има някъде пробка по рейката/,че от казанчето или помпата...под тях са динамо и то става в масло.
ПП2 За колегите по горе,не съм имал загуба на масло и милиметър за 3 години.Така както си я купих колата и видях,докъде е нивото,до там си беше и до днес...е сега го понадигнах малко,да не е баш на минимума,но съм чувал яко хъркане 2-3 пъти лятото и си мислех,че е от към помпата на спирачките или самите дискове там,ама явно е било от хидравликата,че маслото което източих приличаше на негърска пот.
- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: Смяна на хидравлична течност
kalingk написа:...под тях са динамо и то става в масло.
...е сега го понадигнах малко,да не е баш на минимума,но съм чувал яко хъркане 2-3 пъти лятото .
Аз като сменях моята течност олях алтернатора и не мина и месец и ми изгоря статора. Незнам дали е от това , но по принцп не е хубаво да попада масло там (дано колега и ти не си го залял).
Другото което е , че маслото не трябва да го оставяш да пада под максимума , камо ли да го караш на минимум.
Re: Смяна на хидравлична течност
Аз заради това още вечерта,се затичах на водоструйката,най вече заради динамото,да го отмия.Иначе на старото волво му напълних казанчето до горе е 1-2 години все си мазнеше казанчето,явно си е избивало докато падне под максимума и от тогава избягвам да пълня до горе,масло,антифриз и тн...
- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: Смяна на хидравлична течност
Казанчето омазнява , защото има на капачката един отдушник и като загрее маслото от там излизат парите. До сега поне не съм видял бмв с неомазнено казанче на хидравликата.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани