букса диагностика въпрос

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

букса диагностика въпрос

Мнение от ares2 » 05 Дек 2013, 16:30

колеги някои може ли да каже защо капачката на буксата за диагностика прави връзка между пин 20 и пин 19?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 357
Регистриран на: 11.09.2010
Местоположение: Кричим
Пол: Мъж

Re: букса диагностика въпрос

Мнение от mfandakov » 05 Дек 2013, 21:29

Според мен това е само за да затвори веригата и да прехвърли сигнал .Пин 19 е маса пин 20 идва тук http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 015057.png
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: букса диагностика въпрос

Мнение от stony1 » 05 Дек 2013, 21:57

Връзката е между пин17 и пин20, защото при някой инсталации и ма две К линии, които излизат на съответните пинове.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 357
Регистриран на: 11.09.2010
Местоположение: Кричим
Пол: Мъж

Re: букса диагностика въпрос

Мнение от mfandakov » 05 Дек 2013, 22:16

stony1 написа:Връзката е между пин17 и пин20, защото при някой инсталации и ма две К линии, които излизат на съответните пинове.


Логично обяснение ,сигурно е това
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: букса диагностика въпрос

Мнение от stony1 » 05 Дек 2013, 22:22

mfandakov написа:
stony1 написа:Връзката е между пин17 и пин20, защото при някой инсталации и ма две К линии, които излизат на съответните пинове.


Логично обяснение ,сигурно е това


Нямам представа дали е логично, но инженерите от БМВ казват, че така са проектирали нещата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: букса диагностика въпрос

Мнение от ares2 » 07 Дек 2013, 18:27

както се вижда ясно на снимките моста е в пин 20 и пин 19
мерих го.. дори сложих лепенка на пин 20 и като затворих буксата лепенката се скъса.. за да съм 124% сигурен .. :dunno:
остава си загатката защо к бус и маса за свързани чрез капачката..
и ако няма връзката какво ще стане? :help:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: букса диагностика въпрос

Мнение от turbo » 07 Дек 2013, 19:25

Интересното е, че нищо няма да стане. Палиш си и караш.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: букса диагностика въпрос

Мнение от ares2 » 09 Дек 2013, 15:08

опитвам се да разгадая какво точно прави този мост.. :dunno:
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook