Червен BMW антифриз
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- paralichko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 9.04.2007
Re: Червен BMW антифриз
Никой обаче не отговаря конкретно - виждал ли е червен BMW антифриз ?
Поздрави
Габи !
Поздрави
Габи !
- 90e90e
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: 23.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: hibrid
Re: Червен BMW антифриз
kraska написа::kuku: Човек, ходи защитавай докторска титла някъде другаде. Егати професора дето си , ами купи си такава кола дето ти развива 115C и я напълни с вода и ми пиши като ти светне лампата. То не бе логика, не бе чудо твоето. Навсякъде пише как трябва да се разреди антифриза, нито повече , нито по-малко. Естествено, че неразреден концентрат не трябва да се налива.
Не си прав, Краска относно прегряването на колата с вода... Не защитавам колегата, но просто в случая е абсолютно прав относно някои физични закони свързани с вискозитет, налягане завиране и кипене на водата и нейните примеси.
Слагането на зелен антифриз е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!!! Макар, че аз вече 100 000 близо карам с червен... Скоро (на 5-та та година) ми предстои смяна и... май пак червен ще сложа... ще видим има време до тогава...
Късмет на всички!
За да спрем да се избиваме по пътищата, трябва да се спре алкохола на мъжете и бензина на жените! Карайте така, че да стигнете!
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Червен BMW антифриз
Да разбирам че няма да се образуват никакви въздушни балончета в системата при тази температура ? Стига глупости.....
Колата ще прегрее особено ако перката не излети от въртене преди това , да не говорим ако включим и климатика лятото в някоя жега .......
Колата ще прегрее особено ако перката не излети от въртене преди това , да не говорим ако включим и климатика лятото в някоя жега .......

- 90e90e
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: 23.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: hibrid
Re: Червен BMW антифриз
kraska написа:Да разбирам че няма да се образуват никакви въздушни балончета в системата при тази температура ? Стига глупости.....
Колата ще прегрее особено ако перката не излети от въртене преди това , да не говорим ако включим и климатика лятото в някоя жега .......
Разбира се, че няма да се образуват мехурчета... Това става само при достигане на 100 градуса при атмосферни условия. Иначе системата работи под налягане и това налягане не позволява образуването на т.н. балончета.Дори си мисля, че и антифриза ще кипне при същите условия, но при мааалко по-висока температура (примерно 120градуса само заради вискозитета му).... И не са глупости, а физика. Думичката бойлер идва от името на чичко Бойл.
примерно:
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0% ... 0%BE%D1%82
На колегата относно червен БМВ антифриз - аз лично не съм чувал..., но не казвам, че няма...
За да спрем да се избиваме по пътищата, трябва да се спре алкохола на мъжете и бензина на жените! Карайте така, че да стигнете!
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Червен BMW антифриз
Купих си от бмв антифриза и ги попитах какъв е по принцип този антифриз които продавате червен или син? отговори ми: ние имаме само син за червен не знаем да сме продавали
Водата кипва на 100 градуса антифриза кипва на повече от 110 зависи колко е разреден. Дизела, моя които е 320 е91 07 лятно време си работи от 90 до 97 градуса като на 97 включва перката, да кажем изкачвам някъде стига и до 100, като представете си дали няма да заври водата като знаем завира на 100. Системата работи под налягане но ако заври водата увеличава налягането във системата и тогава от някъде ще избие със сигурност. Тенджерата под налягане когато заври има една пъпка която започва да изпуска парата защото ако не изпусне парата на заврялата вода ще търсите тенджерата по тавана, както се случи при маиками запуши се отвора и тенджерата гръмна
И на камаза във Сибир слагат вода не защото е по добре а защото наливаш без пари а не да плащаш за антифриза и със топла вода сутрин двигателя загрява много бърже не да го чакаш на място да работи 10 мин, и водата няма как да заври при тези температури във Сибир.

Водата кипва на 100 градуса антифриза кипва на повече от 110 зависи колко е разреден. Дизела, моя които е 320 е91 07 лятно време си работи от 90 до 97 градуса като на 97 включва перката, да кажем изкачвам някъде стига и до 100, като представете си дали няма да заври водата като знаем завира на 100. Системата работи под налягане но ако заври водата увеличава налягането във системата и тогава от някъде ще избие със сигурност. Тенджерата под налягане когато заври има една пъпка която започва да изпуска парата защото ако не изпусне парата на заврялата вода ще търсите тенджерата по тавана, както се случи при маиками запуши се отвора и тенджерата гръмна

И на камаза във Сибир слагат вода не защото е по добре а защото наливаш без пари а не да плащаш за антифриза и със топла вода сутрин двигателя загрява много бърже не да го чакаш на място да работи 10 мин, и водата няма как да заври при тези температури във Сибир.
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Червен BMW антифриз
Сега като се замисля колата вероятно сте прави че няма да прегрее, защото помпата и перката може да свършат тази работа това да не се случи, все пак колата е проектирана да успее да свали от 112 на 80 С при отделните режими на каране, но определено ще работи по-затормозено. Но да се сравнява тенджера под налягане с къкрещ боб на връх Мусала и охлаждащата с-ма на двигател е просто смешно. А за бойлера, ако водата ти заври, то по-добре бягай надалеч и вземи комшиите с теб. Там темп. навярно знаеш че няма и 80С преди да се вкл. всякакви защити. И системата работи под някакво налягане едва като загрее антифриза до висока температура и пак не може да се сравни с тенджерата под налягане откъм температура също.
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Червен BMW антифриз
paralichko написа:Никой обаче не отговаря конкретно - виждал ли е червен BMW антифриз ?
Поздрави
Габи !
Колега,БМВ антифриза е единствено СИН,поне в последните 10-15години,за преди това вече няма живи свидетели!Възможно е червеният антифриз в други бутилки да отговаря по спесификация на БМВ антифриза.На който му се чете - http://www.exx.se/techinfo/docs/sib_170107.pdf
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Червен BMW антифриз
kraska написа:Сега като се замисля колата вероятно сте прави че няма да прегрее, защото помпата и перката може да свършат тази работа това да не се случи, все пак колата е проектирана да успее да свали от 112 на 80 С при отделните режими на каране, но определено ще работи по-затормозено. Но да се сравнява тенджера под налягане с къкрещ боб на връх Мусала и охлаждащата с-ма на двигател е просто смешно. А за бойлера, ако водата ти заври, то по-добре бягай надалеч и вземи комшиите с теб. Там темп. навярно знаеш че няма и 80С преди да се вкл. всякакви защити. И системата работи под някакво налягане едва като загрее антифриза до висока температура и пак не може да се сравни с тенджерата под налягане откъм температура също.
Като се позамислиш и още, ще доѝдем и на момента в коѝто тенджерата на Мусала няма да ти е толкова смешна

По темата-антифриза на БМВ поне аз откак се помня е син.Грубо казано е аналог на червения такъв в магазинната мрежа.Тоест със завишени показатели като за алуминиеви блокове и тн
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Червен BMW антифриз
Почваш да си измисляш вече. Хич не е аналог , до колкото си спомням, антифриза на БМВ се водеше G11 или G13, докато червения е G12. Не че не става да се ползва и червения. А къде е предпазния клапан на охладителната система ? Ти нали караш е90, ако е и бензин, пробвай на лято с вода и си следи температурата и ще разбереш разликата, кое охлажда по-добре.
Coolant – Typically a mixture of water and antifreeze, it performs many tasks:
• As its first priority, the coolant absorbs heat from the engine, then releases the heat to the radiator.
• The antifreeze in the coolant mixture has anti-corrosive chemicals to help prevent corrosion in the radiator and engine.
• The antifreeze also contains lubricative chemicals to help prolong the life of the water pump.
• The antifreeze prevents the coolant from freezing in cold weather by lowering the freezing point of the water/antifreeze mixture.
• The antifreeze helps prevent the coolant mixture from boiling as the engine temperature goes up by raising the boiling point of the water/antifreeze mixture.
NOTE: Unless your climate calls for a greater ratio than 1:1 ratio of water to coolant (or you are using the Evans NPG+ waterless coolant), never use more than 50% antifreeze. Doing so will actually reduce the heat transfer capability of the coolant mixture, due to the fact that the antifreeze does not conduct heat as readily as water. Therefore, the more antifreeze you have in the system, the less heat it can transfer. On the flip side, too little antifreeze will lower the boiling point of the coolant mixture, causing the engine to overheat.
Давай да приключваме спора, ще караме с антифриз 50/50 от на БМВ и няма кво да мислим повече.
Coolant – Typically a mixture of water and antifreeze, it performs many tasks:
• As its first priority, the coolant absorbs heat from the engine, then releases the heat to the radiator.
• The antifreeze in the coolant mixture has anti-corrosive chemicals to help prevent corrosion in the radiator and engine.
• The antifreeze also contains lubricative chemicals to help prolong the life of the water pump.
• The antifreeze prevents the coolant from freezing in cold weather by lowering the freezing point of the water/antifreeze mixture.
• The antifreeze helps prevent the coolant mixture from boiling as the engine temperature goes up by raising the boiling point of the water/antifreeze mixture.
NOTE: Unless your climate calls for a greater ratio than 1:1 ratio of water to coolant (or you are using the Evans NPG+ waterless coolant), never use more than 50% antifreeze. Doing so will actually reduce the heat transfer capability of the coolant mixture, due to the fact that the antifreeze does not conduct heat as readily as water. Therefore, the more antifreeze you have in the system, the less heat it can transfer. On the flip side, too little antifreeze will lower the boiling point of the coolant mixture, causing the engine to overheat.
Давай да приключваме спора, ще караме с антифриз 50/50 от на БМВ и няма кво да мислим повече.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Червен BMW антифриз
Мисля че отговарям за последен път, че се уморих като че ли да се боря с вятърни мелници.Клапана за коѝто питаш се намира в капачката на радиатора ти.В нея дори има и друг клапан коѝто пък работи наопаки-вечер като спадне налягането до подналягане да пропусне въздух и да не се смачка радиатора например.А за карането с вода правил съм го вече идея нямам колко хил.км-пресичал съм и континента с вода-лятно време да.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Червен BMW антифриз
kraska написа:JTD написа:katronski_br написа:Има значение заради метала на блока и водната помпа, едните пазели алуминиевите двигатели, другите ги разяждали, едните пазели и смазвали водната помпа от другите клеясвала и така нататък. Тук не става въпрос за замръзването (той че няма да замръзне, няма). Аз не съм в БГ живея на място където през зимата най студените нощни температури са +6, +8 градуса, лятото е +40 +45 и е 8 месеца, и пак по сервизите слагат антифриз до -30 защото охлаждал по добре и пак внимават за съставките според това какъв двигател е.
Антифриза има по-лошо охлаждане от водата.
А при теб има значение единствено заради корозията. Само за това го слагат, а не да охлаждал по-добре.
Това изобщо не е вярно.
Познай какво ще му се случи на двигателя дето работи на 100-110 С работна температура, ако сложа чиста вода.
Баш си е така.
Някъде да съм писал, че е добре да се използва вода или от този род?
Просто водата има по-голям коефициент на топлоотдаване и за това охлажда по-добре от антифриза.
И да, ще позная какво ще се случи с водата на 110 градуса - нищо няма да се случи.
п.п. От десетилетия няма антифриз на пазара, който да не щеди алуминия. Така, че това опасение трябва да отпадне при избора ви на антифриз. Взимайте някакъв марков антифриз и не го мислете. Не наливате някаква вълшебна течност. Баси вие не мислите толкова като си поръчвате вода, а тука за антифриз ще изпишете два романа.

Последна промяна JTD на 06 Дек 2013, 0:09, променена общо 1 път
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Червен BMW антифриз
Докато достигне точката на кипене......., а после? Би ли сложил само вода, щом така твърдиш?
Re: Червен BMW антифриз
kraska написа:Докато достигне точката на кипене......., а после? Би ли сложил само вода, щом така твърдиш?
Не, не бих сложил. Ама не заради това, че няма да охлажда. Проумей го това.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Червен BMW антифриз
ivoaudi написа:Мисля че отговарям за последен път, че се уморих като че ли да се боря с вятърни мелници.Клапана за коѝто питаш се намира в капачката на радиатора ти.В нея дори има и друг клапан коѝто пък работи наопаки-вечер като спадне налягането до подналягане да пропусне въздух и да не се смачка радиатора например.А за карането с вода правил съм го вече идея нямам колко хил.км-пресичал съм и континента с вода-лятно време да.
Що не спреш да пишеш глупости.

Ти изобщо какво даваш акъли тука, като не си виждал Е90 даже. то не бе ключа за запалване да въртим, механична водна помпа, капачка на радиатора (може би имаш в предвид казанчето) , а с каква кола си пресичал континента с вода, г-н Дон КиХОт?

- Nasko_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 6.09.2011
- Местоположение: Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330i
Re: Червен BMW антифриз
Е добре де, аз сменявах антифриза преди 2 месеца и ми сипаха червен, казаха, че такъв бил...а пък тук чета друго... 

Не спори с глупак, защото ще те принизи до нивото си и ще те победи с опит!
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани