Проблем с ключ
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с ключ
Здравейте,
имам проблем с ключа(diamond shape key е46 2000). Една кола мина през него и вмомента е малко смачкан, работи централното но неиска да пали. Въпросът ми е следния, ако си намеря друг такъв ключ от друго бмв, може ли нещо да се направи( препрограмира) или да се използват нянкви части от него за да си оправя моя.
Благодаря.
имам проблем с ключа(diamond shape key е46 2000). Една кола мина през него и вмомента е малко смачкан, работи централното но неиска да пали. Въпросът ми е следния, ако си намеря друг такъв ключ от друго бмв, може ли нещо да се направи( препрограмира) или да се използват нянкви части от него за да си оправя моя.
Благодаря.
- sapio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 20.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: бензинояд
Re: Проблем с ключ
munjos написа:Здравейте,
имам проблем с ключа(diamond shape key е46 2000). Една кола мина през него и вмомента е малко смачкан, работи централното но неиска да пали. Въпросът ми е следния, ако си намеря друг такъв ключ от друго бмв, може ли нещо да се направи( препрограмира) или да се използват нянкви части от него за да си оправя моя.
Благодаря.
В темата с платените обяви има един колега, който продава ключове, платки, батерии. Може да те насочи и към човек да ти го кодира, програмира и т.н. Мисля си, че по-скоро може да ползваш части от твоя, за да ги сложиш в новия.
viewtopic.php?f=63&t=306784
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с ключ
munjos написа:Здравейте,
имам проблем с ключа(diamond shape key е46 2000). Една кола мина през него и вмомента е малко смачкан, работи централното но неиска да пали. Въпросът ми е следния, ако си намеря друг такъв ключ от друго бмв, може ли нещо да се направи( препрограмира) или да се използват нянкви части от него за да си оправя моя.
Благодаря.
щом отключва и заключва може да се ползва платката няма смисъл да купуваш друг ключ то така или иначе от него само платката се ползва, а при всички положения ще трябва да се запише нов чип или пък на платката може да е счупена бубината, и само тя да се смени.
Мога да ти помогна ако искаш пиши на ЛС.
Re: Проблем с ключ
Здравейте колеги и аз имам проблем с ключа на E46 99г, не мога да заключа с копчето на ключа, а другите две работят- за багажника и отключването. Чудя се дали му трябва обучение, или проблема е в самия бутон ?

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с ключ
Mi7ko_ написа:Здравейте колеги и аз имам проблем с ключа на E46 99г, не мога да заключа с копчето на ключа, а другите две работят- за багажника и отключването. Чудя се дали му трябва обучение, или проблема е в самия бутон ?
с кой ключ си ромбоидния или обикновенния с гумените бутони

Re: Проблем с ключ
oci написа:Mi7ko_ написа:Здравейте колеги и аз имам проблем с ключа на E46 99г, не мога да заключа с копчето на ключа, а другите две работят- за багажника и отключването. Чудя се дали му трябва обучение, или проблема е в самия бутон ?
с кой ключ си ромбоидния или обикновенния с гумените бутони
С обикновенния с гумените бутони, странното е че понякога мога да заключа понякога не. Така прави от 3-4 дена до преди това нямах никакви проблеми

Re: Проблем с ключ
Колега, контактната пластинка под бутоните "сдава багажа" и затова прави така - понякога заключва, понякога не! Графитното покритие на пластинката си отива и няма токопроводимост...
- DoesNot
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 760
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Проблем с ключ
xm_net написа:Колега, контактната пластинка под бутоните "сдава багажа" и затова прави така - понякога заключва, понякога не! Графитното покритие на пластинката си отива и няма токопроводимост...
Същото е и при мен. От къде да се снабдим с такава пластинка ?
Re: Проблем с ключ
Колеги някой запознат ли е дали има решение на този проблем с износените пластини, все пак по коледа стават чудеса 


- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с ключ
Mi7ko_ написа:Колеги някой запознат ли е дали има решение на този проблем с износените пластини, все пак по коледа стават чудеса
Е верно стават чудеса и то само за 3 лв получаваш чисто нова.
Ето ти обява на колега от форума
viewtopic.php?f=63&t=306784
- GDobrev
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 1.08.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E63 645ci
- Мечтае да кара: BMW M6
Re: Проблем с ключ
Една идея от мен, към колегите които имат проблем с чипа на ключа. Ако можете да си ползвате платката за отключване/заключване на стария ключ си вземете само нова кутиика без платка и чип и си поръчайте нов сервизен ключ от някои дилър на БМВ от който да използвате оригиналния програмиран специално за вашата кола чип - ключа струва 89лв. Доколкото знам, "чист" чип + програмирането излиза пак около 90-100лв. Пък ако се вземе сервизен ключ поне ви остава резервно нарязано острие за спешни случай 


- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с ключ
GDobrev написа:Една идея от мен, към колегите които имат проблем с чипа на ключа. Ако можете да си ползвате платката за отключване/заключване на стария ключ си вземете само нова кутиика без платка и чип и си поръчайте нов сервизен ключ от някои дилър на БМВ от който да използвате оригиналния програмиран специално за вашата кола чип - ключа струва 89лв. Доколкото знам, "чист" чип + програмирането излиза пак около 90-100лв. Пък ако се вземе сервизен ключ поне ви остава резервно нарязано острие за спешни случай
Имали смисъл като ромбоиден ключ чисто нов програмиран с чип и платка и всичко чисто ново излиза 150 лв.
- propov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12.11.2012
- Местоположение: Франкфурт на Майната Си
- Пол: Мъж
- Кара: Е87 130i ниско и твърдо
- Мечтае да кара: Стоково М3 без значение поколението ;)
- Детайли за колата: 235 × 19 Breyton Design
H & R ниско и много кораво окачване
BMC конус за повечко въздух
М пакет по рождение
Ниско, твърдо и максимално оригинално. Всичко е с ТЮФ.
Re: Проблем с ключ
Така и така се разискват ключовете,и аз да питам.Като купих колата лятото и точно около два дни всичко работеше.Откл.,закл,комфорт модул...колкото да се похваля пред семейство и приятели!И в един момент спря всичко.В момента като натисна ключа и за малко премигва диодчето,но нищо не се случва.Заключвам я ръчно с ключа,но не винаги сработва централното.Трябва да сядам в колата,да затварям всички врати,да заключа от бутона на централната конзола и те такива мъки.Иначе при отключване централното сработва винаги(имам предвид като завъртя ключа във вратата).За дистанционните функции направо и дума да не става.Ходих на едно две места,искат да ми сложат някаква нова аларма и да закача на ключа една от онези глупави кутийки с копченца...
Препоръчайте човек във Варна,дето да оправя нещата,а не да слага китайски аларми-заместители!
Препоръчайте човек във Варна,дето да оправя нещата,а не да слага китайски аларми-заместители!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с ключ
propov написа:Така и така се разискват ключовете,и аз да питам.Като купих колата лятото и точно около два дни всичко работеше.Откл.,закл,комфорт модул...колкото да се похваля пред семейство и приятели!И в един момент спря всичко.В момента като натисна ключа и за малко премигва диодчето,но нищо не се случва.Заключвам я ръчно с ключа,но не винаги сработва централното.Трябва да сядам в колата,да затварям всички врати,да заключа от бутона на централната конзола и те такива мъки.Иначе при отключване централното сработва винаги(имам предвид като завъртя ключа във вратата).За дистанционните функции направо и дума да не става.Ходих на едно две места,искат да ми сложат някаква нова аларма и да закача на ключа една от онези глупави кутийки с копченца...
Препоръчайте човек във Варна,дето да оправя нещата,а не да слага китайски аларми-заместители!
Проблема е в ГМ модула най-вероятно колега не ги слушай алармаджийте, неща са поправими при теб но трябва някой да ти я диагностицира. Във Варна няма много специялисти за тази работа. Пиши едно ЛС и ще те насоча.
- SHTILL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 12.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: турбо дизел
- Мечтае да кара: би-турбо дизел
Re: Проблем с ключ
oci написа:propov написа:Така и така се разискват ключовете,и аз да питам.Като купих колата лятото и точно около два дни всичко работеше.Откл.,закл,комфорт модул...колкото да се похваля пред семейство и приятели!И в един момент спря всичко.В момента като натисна ключа и за малко премигва диодчето,но нищо не се случва.Заключвам я ръчно с ключа,но не винаги сработва централното.Трябва да сядам в колата,да затварям всички врати,да заключа от бутона на централната конзола и те такива мъки.Иначе при отключване централното сработва винаги(имам предвид като завъртя ключа във вратата).За дистанционните функции направо и дума да не става.Ходих на едно две места,искат да ми сложат някаква нова аларма и да закача на ключа една от онези глупави кутийки с копченца...
Препоръчайте човек във Варна,дето да оправя нещата,а не да слага китайски аларми-заместители!
Проблема е в ГМ модула най-вероятно колега не ги слушай алармаджийте, неща са поправими при теб но трябва някой да ти я диагностицира. Във Варна няма много специялисти за тази работа. Пиши едно ЛС и ще те насоча.
Аз работа по отстраняването на същия проблем горе- долу. Става на въпрос за 328ци с проблем в комфорт модула. Отключваше когато си поискаше. На диагностиката показваше проблем с релето за отключване. Да, но след като свалих модула и замерих всички релета си работеха нормално. Имаше един кондензатор, който не беше явно потекъл и беше изсъхнал и не работеше коректно. След смяна на кондензатора всичко заспа и колата си отключва и заключва нормално.
П.П. Имаше и допълнително сложен модул за светкане на фарове/ халогени при отключване/ заключване.

26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани