Моля спешно за съвет !!!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Моля спешно за съвет !!!!!
В момента живея в Белгия,купихме BMW 525D (E39) 2001 година.Чакам за регистрация след което имам намерение да си дойда до България с колата.Само че открих един проблем с помпата на комонреала-а по точно сълзи нафта от там.Казаха ми ,че трябва да си купя ремонтен комплект гумички да ми ги сменят и всичко ще е ок.Да обаче вече трети ден не мога да намеря въпросния комплект в магазините тук в района в който живея.Въпроса ми е следния мога ли да стигна до България с този проблем и да я ремонтирам там?Имайки в предвид ,че разстоянието е 2300 километра,а и възможно ли е заради това сълзене да имам усещането ,че влиза пушек през вентилационната система в купето или това е друг проблем?Благодаря на всички които решат да помогнат със съвет !
- joffri
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 19.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 530d 2002g
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Моля спешно за съвет !!!!!
Зависи колко ти е голям теча колега.Аз половин година карах така. На мен ми течеше от датчика на рейла.Според мен проблем да се прибереш няма да имаш стига да не те дразни много миризмата на нафта която ще влиза като си пуснеш парното.
Поздрави
Поздрави
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Моля спешно за съвет !!!!!
niki81vd написа:Зависи от сълзенето, къде и какво олива, да не създаде проблем с някой маркуч или нещо друго и да се запали. Иначе не виждам друго какво може да се случи. Песимистични прогнози много. Миризмите може да са точно от това, защото сензора за вредни газове е на дифузьора, а теча е след него.
Иначе за проблема, свържи се с колегата "Ivo_Borisov" memberlist.php?mode=viewprofile&u=21874
той е правил същата процедура някъде в София, може да ти даде контакти.
На Ivo_Borisov колата му е М47 а тук става въпрос за М57,двата двигателя нямат нищо общо а и за първи път чувам за протекла помпа на М57?!

Колежке сигурна ли си че сълзи от там?

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Моля спешно за съвет !!!!!
И аз за помпата на М57 не съм чувал да има такива ремонтни комплекти...
Аз имах подобен теч, оказа се на щуцера на входящото гориво на помпата - с времето маркуча се беше прокъсал и сълзеше, скъсих го малко, стегнах и вече е ок.
Дано съм помогнал!
Аз имах подобен теч, оказа се на щуцера на входящото гориво на помпата - с времето маркуча се беше прокъсал и сълзеше, скъсих го малко, стегнах и вече е ок.
Дано съм помогнал!

- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Моля спешно за съвет !!!!!
Z3Ro* написа:И аз за помпата на М57 не съм чувал да има такива ремонтни комплекти...
Аз имах подобен теч, оказа се на щуцера на входящото гориво на помпата - с времето маркуча се беше прокъсал и сълзеше, скъсих го малко, стегнах и вече е ок.
Дано съм помогнал!
Имах същия теч на същото место и смених маркуча понеже беше целия напукан , та възможно е теча на колегата да идва от там...
Аз пък съм чувал за теч при тези помпи , но мисля че е рядкост...
пс . нека колегата да уточни проблема си в заглавието на темата , така ще послужи за в бъдеще в тъсачката !
Re: Моля спешно за съвет !!!!!
Това че трябва да сменя гумичките ми го каза приятел който има същото комби само че 530 Д но 98 година и има подобен проблем.Сменил е гумичките и всичко се е оправило.Негов приятел който работи в сервиз,но не е специалист по BMW и двигателите им твърди същото.Това е тяхно мнение от пръв поглед без основна проверка.Това което аз виждам е че под капака на двигателя в предната му част има някакво зацапване не мога да кажа от дизел или масло.Другото което се уверих сам е че като я оставя в гаража и на другия ден я преместя на пода има петно с диаметър около 7 см.На мирис и на докосване прилича на петно от нафта а не от масло.И когато колата работи по дълго време усещането за пушек в купето изчезва.Аз така или иначе ще оправя всичко по колата,но най-вече ме интересува с този проблем мога ли да стигна безаварийно до България,защото тук ме увещават че ремонта ми е задължителен.Ако не съм го бил направил може да си остана някъде по пътя.Разликата е,че тук цените на ремонтите са в пъти повече от България.А пък ако отида на диагностика в BMW само тя ще ми струва 120 евро.Първия свободен час е след 10 дни,а аз до тогава трябва да съм тръгнал за България,и затова се обърнах към Вас колеги тук.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Моля спешно за съвет !!!!!
Аз те съветвам да не пътуваш така - рискуваш да платиш ремонта няколко пъти, ако се наложи да се возиш на платформа някъде по пътя... 

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани