Диагностична букса при дизеловите автомобили между 99' и 01

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 560
Регистриран на: 19.07.2008
Местоположение: Перник.
Пол: Мъж
Кара: E61/530XD
Мечтае да кара: на по-евтино гориво.

Re: Диагностична букса при дизеловите автомобили между 99' и

Мнение от MPOWERfan » 25 Ное 2013, 10:54

niki81vd написа:
MPOWERfan написа:Колега провери по вина дали си с две или една букса мисля,че трябва да излезе знам ли и аз. :roll: http://realoem.com



На две места проверявам и излизат и двете букси.

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=61&fg=15

http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-T ... osis_plug/

Много странно,данеби да е преместена някъде умишлено?
E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Диагностична букса при дизеловите автомобили между 99' и

Мнение от Bavarcho » 25 Ное 2013, 11:37

gentata написа:При мен 40-ката е с две букси едната е при двигателя другата е вътре в купето долу вляво до волана. От вътрешната се четат само компютрите на двигателя и скоростната кутия и няма достъп до други модули. От тази отпред при двигателя се вижда всичко останало без комп. на двигателя и ск. кутия. Колата е произведена 12/98 по диагностики излиза че е 99 година.


V8-ците са така с две букси, като през тази в купето (ОБД 2) се четат мотора и скоростите, а през тази в коша (20 пиновата) се чете всичко останало.


turbo написа:Тая хватка с двете букси май е само при Е46. При Е39 не съм срещал и в купето, и при мотора. В купето е след фейса, а той е след 09/2000.


Има я и при Е39. Доста от колите около 2000г. са с две букси. И положението е както съм написал отгоре (от къде какво се чете).
Колегата явно има някакъв проблем с буксата вътре, или пък 20 пиновата е изчезнала по някакъв начин :paranoid:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Re: Диагностична букса при дизеловите автомобили между 99' и

Мнение от todorakis82 » 25 Ное 2013, 14:37

bumer530 написа:
todorakis82 написа:Колеги, това ми е положението под капака колата е производство 29.11.2000г. с първа регистрация 04.01.2001г. по VIN-GS95675, ако наистина нямам букса под капака, какъв може да ми е проблема с буксата вътре в купето под волана.
P241113_13.37.jpg



Колега,предната кора на двигателя ти не е напасната,както трябва и можеш да счупиш зъбчетата на кората
Направи ми впечетление от снимката ,която си поснал!Надявам се да не съм те обидил,а да съм ти помогнал :bchug:

Не съм се обидил явно и двигателя ще трябва да сменя сигурно предишния собственик е скрил и буксата под капака да ми е гадно.
То вече какви ли не мнения прочетох за колата, че била междинка и била незнам си коя година, значи всичко което излиза по ВИН номер за мен е една лъжа.
Колега за тази кора ли става въпрос какво, ли не правих болтовите си влизат на място и тя така си застава винаги.
P241113_13.37.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 357
Регистриран на: 11.09.2010
Местоположение: Кричим
Пол: Мъж

Re: Диагностична букса при дизеловите автомобили между 99' и

Мнение от mfandakov » 25 Ное 2013, 17:33

А случайно предишния собственик да е местил пинове на тази букса :roll:
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Re: Диагностична букса при дизеловите автомобили между 99' и

Мнение от todorakis82 » 25 Ное 2013, 18:01

mfandakov написа:А случайно предишния собственик да е местил пинове на тази букса :roll:

Незнам трябва да се върна в Италия да го питам тоя мошенник ще ми мести той буксата не го е срам :mhihi:
Калата най вероятно си е така и сигурно ще трябва да се пробва с друг кабел да се види дали ще може да се влезне в другите модули.
Гледам снимки на коли, като мойта произведени края на 11 и 12 месец 2000г. и дори края на 2001г. без букса под капака и с бялото казанче за течност за чистачки, значи не съм само аз, с междинка модел има и други. :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 357
Регистриран на: 11.09.2010
Местоположение: Кричим
Пол: Мъж

Re: Диагностична букса при дизеловите автомобили между 99' и

Мнение от mfandakov » 27 Ное 2013, 9:58

Този мост се прави на диагностичния кабел не на буксата в колата
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Re: Диагностична букса при дизеловите автомобили между 99' и

Мнение от todorakis82 » 27 Ное 2013, 11:33

mfandakov написа:Този мост се прави на диагностичния кабел не на буксата в колата

Да де колегата е направил мост на диагностичния кабел :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностична букса при дизеловите автомобили между 99' и

Мнение от turbo » 27 Ное 2013, 20:38

А диагностиката втаса ли вече с мостчето?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Re: Диагностична букса при дизеловите автомобили между 99' и

Мнение от todorakis82 » 27 Ное 2013, 21:40

turbo написа:А диагностиката втаса ли вече с мостчето?

Незнам колега, ще разберем когато колегата "niki81vd" е свободен да го изпробваме.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Re: Диагностична букса при дизеловите автомобили между 99' и

Мнение от todorakis82 » 07 Дек 2013, 23:17

bumer530 написа:Колега,предната кора на двигателя ти не е напасната,както трябва и можеш да счупиш зъбчетата на кората
Направи ми впечетление от снимката ,която си поснал!Надявам се да не съм те обидил,а да съм ти помогнал :bchug:


Колеги някой знае ли как да се напасне предната кора на двигателя, и къде на кората са тези зъбчета, за които колегата по горе е споменал:
P241113_13_3775.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 9.11.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39 530DA
Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
Детайли за колата: Е39 530DA wagon

Re: Диагностична букса при дизеловите автомобили между 99' и

Мнение от bumer530 » 12 Дек 2013, 14:39

todorakis82 написа:
bumer530 написа:Колега,предната кора на двигателя ти не е напасната,както трябва и можеш да счупиш зъбчетата на кората
Направи ми впечетление от снимката ,която си поснал!Надявам се да не съм те обидил,а да съм ти помогнал :bchug:


Колеги някой знае ли как да се напасне предната кора на двигателя, и къде на кората са тези зъбчета, за които колегата по горе е споменал:
P241113_13_3775.jpg


От страната на капачката за хидравличната течност на самата кора има 2 или 3 зъба.Кората се поставя по следния начин:заставаш пред колата,накланяш кората така че десния край да е надолу и захващаш крачетата за самото казанче на хидравликата,след това я пускаш да легне и от дясната и страна.При теб капачката на хидравличната течност не стои равно изпъкнала спрямо самата кора.Или крачетата са над ръба на казанчето или липсват :yes: (дано не липсват)
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Re: Диагностична букса при дизеловите автомобили между 99' и

Мнение от todorakis82 » 12 Дек 2013, 15:26

Колега, когато някой път отвия кората и после не мога да я напасна не съм обръщал внимание за тези крачета дори за пръв път чувам за тях, :shock: какво представляват. Когато се опитам да направя кората да пасне както трябва натискам завивам болтовете и не се напасва така купих колата. Гледал съм доста снимки на 530ДА и има много, като мойта но има и такива кори, които са добре прилегнали и капачката за хидравликата стърчи по нагоре а не като при мен да е почти наравно с кората, така дори не мога да отвия капачката, трябва да сваля първо кората и тогава. :banghead:
Колега ако ги нямам тези кръчета от къде мога да намеря и на каква цена, те каде стоят под болтовете ли.:?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 9.11.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39 530DA
Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
Детайли за колата: Е39 530DA wagon

Re: Диагностична букса при дизеловите автомобили между 99' и

Мнение от bumer530 » 12 Дек 2013, 16:17

В най крайната дясна страна на кората(тази и страна която стои успоредно с ръба на калника) ,от вътрешната и стена (тази която се опира в стената на казанчето)има крачета.Тези крачета трябва да се захванат за долния ръб на периферията на казанчето,а при теб са над периферията.Щом не можеш да отвиеш капачката,на 99% съм сигурен че крачетата са ти здрави.Ако бяха счупени кората нямаше да стой надигната и щеше да можеш да си развиеш капачката.Когато положиш и напаснеш крачетата ,преди да затегнеш болтовете,пробвай леко да я надигнеш от дясно ,ако не то позволи-е правилно напасната

П.П.кората се поставя от дясно на ляво
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Re: Диагностична букса при дизеловите автомобили между 99' и

Мнение от todorakis82 » 12 Дек 2013, 16:42

Ок колега ще пробвам, само да попитам капачката за хидравликата при правилно напасната кора, трябва ли да стърчи за да може да се отвива без да се маха кората.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 20.05.2010
Пол: Мъж
Кара: E60 535D 2006,E39 530D 2001

Re: Диагностична букса при дизеловите автомобили между 99' и

Мнение от kokitcha73 » 12 Дек 2013, 16:59

todorakis82 написа:Ок колега ще пробвам, само да попитам капачката за хидравликата при правилно напасната кора, трябва ли да стърчи за да може да се отвива без да се маха кората.


Да!

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook