M52TUB20 върти, но не пали
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
M52TUB20 върти, но не пали
Здравейте колеги, проблема е че не иска да запали колата. Акумулатора е ок, бензин има, върти си стартера но не пали. На 2 пъти тръгна да припалва на 2 цилиндъра за секунда и изгасна. Автоматик е колата, с бутане не става.
Имате ли идея за възможна причина, какво да проверя, че и до сервиз не мога да стигна?
Да добавя, че колата няма нито фабрична нито допълнително слагана аларма и пробвах да откача клемите на кумулатора за малко и пак го закачи, но не помогна. От въртенето малко ми замириса на бензин около колата, такаче предполагам и бензиновата помпа е ок.
Имате ли идея за възможна причина, какво да проверя, че и до сервиз не мога да стигна?
Да добавя, че колата няма нито фабрична нито допълнително слагана аларма и пробвах да откача клемите на кумулатора за малко и пак го закачи, но не помогна. От въртенето малко ми замириса на бензин около колата, такаче предполагам и бензиновата помпа е ок.
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: M52TUB20 върти, но не пали
Колега Тя помпата като дадеш на контакт трябва да се чува ? ти чуваш ли я
- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: M52TUB20 върти, но не пали
И аз си мисля за бензинова помпа колега последните 4 месеца имаше сигорно 10 коли с подобен проблем все в нея бвше проблема провери има ли движение свали от някаде маркуча с горивото

Re: M52TUB20 върти, но не пали
Лошото е че върти някак лесно двигателя на стартер, все едно няма компресия. Възможно ли е да е ударила клапаните? Странното е че си я изгасих вчера колата ок и днес пробвам да паля и не става.
- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Re: M52TUB20 върти, но не пали
koziak написа:Лошото е че върти някак лесно двигателя на стартер, все едно няма компресия. Възможно ли е да е ударила клапаните? Странното е че си я изгасих вчера колата ок и днес пробвам да паля и не става.
На стария ми мотор М52Б20ТУ точно така го направи - опита се да запали и усетих как "нареди" клапаните. След това само си въртиш и нищо. Като го разчастих - криви изпускателни клапани.
Така че репатрак до сервиз или ако имаш познат майстор да дойде, да мерне компресията, и ако няма, работата е ясна. Или основен ремонт или нов мотор.
Re: M52TUB20 върти, но не пали
От какво така може да нареди клапаните без да е в движение. Снощи я оставих работеща а на сутринта не пали 

- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Re: M52TUB20 върти, но не пали
koziak написа:От какво така може да нареди клапаните без да е в движение. Снощи я оставих работеща а на сутринта не пали
Нали ти казвам, че и при мен така го направи - пред нас като се опитах да запаля. После разбрах, че е от повдигачите - понякога спичат и след това ясно - части от секундата закъснение стига.
Дано при теб не е това, но всички симптоми сочат натам.
- bobo1903
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 3.01.2010
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528 i
- Мечтае да кара: E60 М
- Детайли за колата: Black :D
Re: M52TUB20 върти, но не пали
Привет колеги ! Да се "похваля" и аз с проблема ,които се случи днес. Колата е е39 528и единичен ванос . Прибирам се от работа карам си нормално без никакви симптоми спрях за 10 мин. качвам се отново запали нормално и угасна ... Я пак, върти върти върти (поне 20 опита
) и нищо само върти . По таблото всичко свети нормално няма мигане , върти все едно няма бензин (има 30л.)
Сетих се за помпа и аз , слушах на няколко пъти , но не чувам нищо , и преди не съм я чувал .
Знам ,че трябва първо на диагностика да я водя ама чак в понеделник, а колата ми трябва ужасно . Дръпнахме я на паркинг и докато я дърпахме се сетих да я запаля на инерция ,но не рискувах понеже незнам какво И има и да не оплескам нещо повече ...
По форума след малко четене малко се уплаших за проблема с клапаните (оправяло се само с основен ремонт) аджеба и при мен ли има такива симптоми ?
Поздрави ...
Edit : проблема е решен ,изгорял бушон на бензиновата помпа .

Сетих се за помпа и аз , слушах на няколко пъти , но не чувам нищо , и преди не съм я чувал .
Знам ,че трябва първо на диагностика да я водя ама чак в понеделник, а колата ми трябва ужасно . Дръпнахме я на паркинг и докато я дърпахме се сетих да я запаля на инерция ,но не рискувах понеже незнам какво И има и да не оплескам нещо повече ...
По форума след малко четене малко се уплаших за проблема с клапаните (оправяло се само с основен ремонт) аджеба и при мен ли има такива симптоми ?
Поздрави ...
Edit : проблема е решен ,изгорял бушон на бензиновата помпа .
Последна промяна bobo1903 на 09 Юни 2014, 19:23, променена общо 1 път
- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Re: M52TUB20 върти, но не пали
e46 - същите симптоми като в първия пост, но...
понеже съм с газов инжекцион - на газ си запали без проблем. След това като прехвърлих на бензин си работи нормлно. Като изгася колата от 50-100 пъти веднъж го прави проблема, но направи ли го повече не пали на бензин докато не мина на газ. Замирисва на бензин наоколо. Превключа ли да пали на газ ... няма грижи, секунди след като бръмне и на бензин и на газ да пробвам - пали си все едно нищо не е било. В голяма чуденка съм какво може да е. Така вече половин година и чакам момента, в който газта ще ми е свършила, ще ми направи проблема и ще не изостави на улицата. Който се сети нещо да помага.
На диагностика с Инпа нищо не се показва, грешки няма.
Който майстор попитам вдига ръце, като му закарам колата ... пали безпроблемно. И след седмица... пак същото.
Помагайте с идеи
понеже съм с газов инжекцион - на газ си запали без проблем. След това като прехвърлих на бензин си работи нормлно. Като изгася колата от 50-100 пъти веднъж го прави проблема, но направи ли го повече не пали на бензин докато не мина на газ. Замирисва на бензин наоколо. Превключа ли да пали на газ ... няма грижи, секунди след като бръмне и на бензин и на газ да пробвам - пали си все едно нищо не е било. В голяма чуденка съм какво може да е. Така вече половин година и чакам момента, в който газта ще ми е свършила, ще ми направи проблема и ще не изостави на улицата. Който се сети нещо да помага.
На диагностика с Инпа нищо не се показва, грешки няма.
Който майстор попитам вдига ръце, като му закарам колата ... пали безпроблемно. И след седмица... пак същото.
Помагайте с идеи

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани