Нов Собственик Помощ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Нов Собственик Помощ
Добър вечер. От 2 дена сам собственик на е39. много му се радвам но има неща които ме дразнят и немога да намеря рещение...
Проблемите ако мога така да ги нарека са следните..
Свети ми лампа на таблото за АБС и един триъгълник по средата които не знам за какво е..закачихме на комп излезе датчик...сменихме го и продължава да свети лампата...
също свети лампата за аирбега...
Маслото беще за смяна... сменихме го но оил сервиса на таблото продължава да свети в червено..как да се оправи и трябва ли нещо допълнително да се прави..
Какво бихте ме посаветвали..
Проблемите ако мога така да ги нарека са следните..
Свети ми лампа на таблото за АБС и един триъгълник по средата които не знам за какво е..закачихме на комп излезе датчик...сменихме го и продължава да свети лампата...
също свети лампата за аирбега...
Маслото беще за смяна... сменихме го но оил сервиса на таблото продължава да свети в червено..как да се оправи и трябва ли нещо допълнително да се прави..
Какво бихте ме посаветвали..
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Нов Собственик Помощ
Всичките ти въпроси дискутирани във форума, потърси с търсачката.
Закарай колата в сервиз, където познават БМВ и Е39 в частност. Това са познати проблеми / поне така изглежда /
Закарай колата в сервиз, където познават БМВ и Е39 в частност. Това са познати проблеми / поне така изглежда /

- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: Нов Собственик Помощ
1. След като сте сменили датчика от който е идвал проблема на ABS/ASC(DSC) и лампите не гаснат, значи е много възможно проблема да е в самия ABS модул - с кои цифри завършва номера на твоя - 001 ли е? Разбира се не са изключени възможностите новия датчик да е дефектен или да има скъсан кабел м/у датчика и модула но за мометна потърси компетентен диагностик.
2. За лампата на бега трябва диагностика за да се види от къде е дошъл проблема и след това може да коментираме.
3. За червените квадратчета на маслото... след като се смени маслото, се занулява oil inspection-а или плез програма на лаптопа или като се свържат два от пиновете на ОБД буксата на колата - напиши oil inspection в търсачката и чети - има писано как става.
п.п. напиши коя година е колата, защото за oil inspection-а няма да стане с пиновете на ОБД-то ако е фейслифта.
2. За лампата на бега трябва диагностика за да се види от къде е дошъл проблема и след това може да коментираме.
3. За червените квадратчета на маслото... след като се смени маслото, се занулява oil inspection-а или плез програма на лаптопа или като се свържат два от пиновете на ОБД буксата на колата - напиши oil inspection в търсачката и чети - има писано как става.
п.п. напиши коя година е колата, защото за oil inspection-а няма да стане с пиновете на ОБД-то ако е фейслифта.
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Нов Собственик Помощ
Ами давай малко подробности за колата бе колега. Най вероятния проблем за абс-а ти е в модула ако е с номер 001 и най вероятно сте сменили заден ляв датчик. Като сменихте маслото някой занули ли сервиза? Ако свети лампата за маслото е датчика 36лв .
- advokata25
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 20.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39/525DA/03
Re: Нов Собственик Помощ
Светещата лампа на еър бега е най вероятно от датчика на на пасажерската седалка.
- BAHKATA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 7.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i
Re: Нов Собственик Помощ
Ето упътване за нулиране на инспекцията на маслото:
No need for reset tool for 2001+ model by: Moko
BMW insp. reset
- Iginition OFF (POS 0)
- Press and Hold the trip odometer button while turning key to position 1 (ACCESSORY)
- Keep the button depressed (about 5 secs.) until you see "Oil Service" or "Inspection" with "Reset" or "Re" in the display
- *Note: On vehicles with "High" cluster, you will also see the amount of fuel (in litres) remaining until next service
- Press the button again and hold for approx. 5 secs. until "Reset" or "Re" flashes
- While the display is flashing, briefly press the button again to reset the Service Interval. After the display has shown the new interval you should see "END SIA" for about 2 secs.
Note that if the "Reset" or "Re" does not flash, then you have not met the minimum consumption level and cannot reset.
Ето и видео:
http://www.youtube.com/watch?v=OKWlJ9S4Wt4
Не знам дали при е39-ките от по-стари години се прави така, при мен е 2002 година и го направих по този начин.
Относно светещите ABS и ASC/DSC - почти съм убеден, че е модула, защото на мен при е39-ката ми светеше АБС и ръчната спирачка в жълто и се оказа датчик, а при е 46-цата ми светеше ABS и ASC (като при теб сега) и се оказа модула.
Най-често aibag-а свети от датчик на пасажерска седалка, но все пак я закачи на компютър и виж какви грешки дава.
Успех!
No need for reset tool for 2001+ model by: Moko
BMW insp. reset
- Iginition OFF (POS 0)
- Press and Hold the trip odometer button while turning key to position 1 (ACCESSORY)
- Keep the button depressed (about 5 secs.) until you see "Oil Service" or "Inspection" with "Reset" or "Re" in the display
- *Note: On vehicles with "High" cluster, you will also see the amount of fuel (in litres) remaining until next service
- Press the button again and hold for approx. 5 secs. until "Reset" or "Re" flashes
- While the display is flashing, briefly press the button again to reset the Service Interval. After the display has shown the new interval you should see "END SIA" for about 2 secs.
Note that if the "Reset" or "Re" does not flash, then you have not met the minimum consumption level and cannot reset.
Ето и видео:
http://www.youtube.com/watch?v=OKWlJ9S4Wt4
Не знам дали при е39-ките от по-стари години се прави така, при мен е 2002 година и го направих по този начин.
Относно светещите ABS и ASC/DSC - почти съм убеден, че е модула, защото на мен при е39-ката ми светеше АБС и ръчната спирачка в жълто и се оказа датчик, а при е 46-цата ми светеше ABS и ASC (като при теб сега) и се оказа модула.
Най-често aibag-а свети от датчик на пасажерска седалка, но все пак я закачи на компютър и виж какви грешки дава.
Успех!
- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Нов Собственик Помощ
http://www.youtube.com/watch?v=OKWlJ9S4Wt4 ето и как да занулиш ойл сървис-а(малък борд) без да дигаш капака и да се занимаваш с жички 


Re: Нов Собственик Помощ
Има лек напредък по темата...такаа..
Оил сервиса го занулихме и ниама проблем..
Лампата на аир бега наи вероятно е от датчика под седалката
Но лампата за АБС и АЦС продължават да светят..номера на АБС модула завърщва на 000 до колкото мога да видя (колата е 96 2.8 бензин)
Тези дни ще ходя пак на диагностика..какви са възможностите да е АБС модула и на диагностика дали ще покаже греящка
Благодаря за сега
Оил сервиса го занулихме и ниама проблем..
Лампата на аир бега наи вероятно е от датчика под седалката
Но лампата за АБС и АЦС продължават да светят..номера на АБС модула завърщва на 000 до колкото мога да видя (колата е 96 2.8 бензин)
Тези дни ще ходя пак на диагностика..какви са възможностите да е АБС модула и на диагностика дали ще покаже греящка
Благодаря за сега

- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Нов Собственик Помощ
000 не са проблемни като 001 най вероятно е заден абс датчик или някъде по трасето му

Re: Нов Собственик Помощ
В момента съм със 215/65/16 които са различен размер от стандартните и може ли да бъркат датчиците и да ми светват лампите
щом модула с 000 не се развалят
и на диагностика може ли да даде проблем с размера на гуми
щом модула с 000 не се развалят
и на диагностика може ли да даде проблем с размера на гуми
- shmotza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Нов Собственик Помощ
отвсякъде е възможно да е от размера на гумите...неспазването на размери води до проблеми с автоматик и абс/асц!
виж по гуми калкулатор какво излиза:
Стар размер: 225/55/16
Нов размер: 215/65/16
РезултатиX
Стар диаметър: 654 mm
Нов диаметър: 686 mm
Разлика в диаметрите на двете гуми: +32 - несъвместими
Показание на скоростомера при движение на автомобила със скорост 100 км/ч: 95 км/ч
...тези гуми не са за теб!
виж по гуми калкулатор какво излиза:
Стар размер: 225/55/16
Нов размер: 215/65/16
РезултатиX
Стар диаметър: 654 mm
Нов диаметър: 686 mm
Разлика в диаметрите на двете гуми: +32 - несъвместими
Показание на скоростомера при движение на автомобила със скорост 100 км/ч: 95 км/ч
...тези гуми не са за теб!
Re: Нов Собственик Помощ
С ръчно скорости сам но проблемите с АБС и АЦС го имам...всичко друго работи нормално..още не сме я закачили на комп..
има ли вероятност да излезе някаква грещка с гумите или нещо подобно...или докато не го вържем няма как да знаем
има ли вероятност да излезе някаква грещка с гумите или нещо подобно...или докато не го вържем няма как да знаем

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани