Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- todorakis82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.
Колеги някой знае ли, какви са тези грешки колата Е39 530 ДА 193 к.с.2001г.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- todorakis82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.
Тава са на скорости
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.
Първите две снимки са за подгревни свещи или за релето им. На третата снимка проблеми аз не виждам.
Следващите две са проблем с CAN комуникацията - всичко по колата ли работи в тази връзка?
Последната грешка е от паднал акумулатор - би трябвало след изчистване и зареждане на акумулатора да не се появява повече. Ако обаче често пада акумулаторът може да е свързано с утечка и грешките от горните две снимки да са свързани с това...
Следващите две са проблем с CAN комуникацията - всичко по колата ли работи в тази връзка?
Последната грешка е от паднал акумулатор - би трябвало след изчистване и зареждане на акумулатора да не се появява повече. Ако обаче често пада акумулаторът може да е свързано с утечка и грешките от горните две снимки да са свързани с това...

- todorakis82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.
Z3Ro* написа:Първите две снимки са за подгревни свещи или за релето им. На третата снимка проблеми аз не виждам.
Следващите две са проблем с CAN комуникацията - всичко по колата ли работи в тази връзка?
Последната грешка е от паднал акумулатор - би трябвало след изчистване и зареждане на акумулатора да не се появява повече. Ако обаче често пада акумулаторът може да е свързано с утечка и грешките от горните две снимки да са свързани с това...
Колега трябва да сменя подгревните свещи или релето ли, сега от както е по студено сутрин, като дам на контакт ми излиза надпис за няколко секунди с големия бордови съм, сигурно е за подгревните свещи и аз го изчаквам и си паля без проблем.
По колата всичко работи, какво е CAN комуникация.
Преди няколко месеца смених алтернатора дали от него ще е записала грешки, акумолатора не е падал единствено когато имаше проблем с алтернатора но затова го смених.
Има ли нещо тревожно с оглед на грешките, защото колата си върви трябва да и сменя някакъв тампон на мотора или скоростите.
- doktormik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.
и крушчица на плафона в купето да си вземеш.... 

- todorakis82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.
doktormik написа:и крушчица на плафона в купето да си вземеш....



- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.
Какво изписва на борда като дадеш на контакт?
По принцип може всички записани грешки да са следствие на проблем с динамото - ако няма ток може и подгревни свещи/реле да записва като грешка...
Казваш, че си го сменил, значи ако изтриете грешките не трябва да се появяват отново! Ако пак записва първите две, вероятно имаш за смяна подгревна/и свещи или реле - за останалите мисля, че са записани заради проблема, който си имал с динамото...
По принцип може всички записани грешки да са следствие на проблем с динамото - ако няма ток може и подгревни свещи/реле да записва като грешка...
Казваш, че си го сменил, значи ако изтриете грешките не трябва да се появяват отново! Ако пак записва първите две, вероятно имаш за смяна подгревна/и свещи или реле - за останалите мисля, че са записани заради проблема, който си имал с динамото...

- todorakis82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.
Z3Ro* написа:Какво изписва на борда като дадеш на контакт?
По принцип може всички записани грешки да са следствие на проблем с динамото - ако няма ток може и подгревни свещи/реле да записва като грешка...
Казваш, че си го сменил, значи ако изтриете грешките не трябва да се появяват отново! Ако пак записва първите две, вероятно имаш за смяна подгревна/и свещи или реле - за останалите мисля, че са записани заради проблема, който си имал с динамото...
На борда изписва на италянски "preriscaldamento" което озночава "подгряване" излиза за 2-3 секунди и изчезва при външна температура 6-7 градуса това е сутрин при първи кантакт преди да запаля после колкото пъти да паля не излиза този надпис, ако е по топло не изписва нищо.
Да калега смених динамото преди няколко месеца и нямам проблем с тоците явно от тогава са записани тези грешки.
Грешките ги изтрихме и ще видим дали ще се появят отново.

- todorakis82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.
Колеги, какво означава CAN комуникация 

- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.
todorakis82 написа:Колеги, какво означава CAN комуникация
Комуникацията между отделните модули в колата - ако например има проблем с ABS/ASC модула е много вероятно да не работи километраж и някои други индикации по таблото, както и примерно радиото може да прави проблеми.
Доколкото знам и както на мен ми бе обяснено от майстор, отделните модули са вързани на CAN /Controller area network/ Bus /по нашему "шина"/, демек ако някой модул товари шината, дава отражение и върху работата на друг модул.
Аз например имах разядена платка на печката...оттам когато не работеше печката /понеже тя сработваше когато си поиска/ не ми работеха същевременно климата, подгрева на седалките и заключването от ключа...

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.
todorakis82 написа:Z3Ro* написа:Какво изписва на борда като дадеш на контакт?
По принцип може всички записани грешки да са следствие на проблем с динамото - ако няма ток може и подгревни свещи/реле да записва като грешка...
Казваш, че си го сменил, значи ако изтриете грешките не трябва да се появяват отново! Ако пак записва първите две, вероятно имаш за смяна подгревна/и свещи или реле - за останалите мисля, че са записани заради проблема, който си имал с динамото...
На борда изписва на италянски "preriscaldamento" което озночава "подгряване" излиза за 2-3 секунди и изчезва при външна температура 6-7 градуса това е сутрин при първи кантакт преди да запаля после колкото пъти да паля не излиза този надпис, ако е по топло не изписва нищо.
Да калега смених динамото преди няколко месеца и нямам проблем с тоците явно от тогава са записани тези грешки.
Грешките ги изтрихме и ще видим дали ще се появят отново.
Това подгряване излиза защото все пак свещите подгряват при студено палене, не е грешка.

- todorakis82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.
Според мен нямам свещи за смяна и как се разбира дали трябва да се сменят. Мисля също, че този надпис за подгряването си е абсолютно нормално да изписва на колите с големия борд. сутрин когато е по студено.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.
todorakis82 написа:Според мен нямам свещи за смяна и как се разбира дали трябва да се сменят. Мисля също, че този надпис за подгряването си е абсолютно нормално да изписва на колите с големия борд. сутрин когато е по студено.


- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.
Тия грешки са през 30 хиляди километра. Изтрии ги, покарай два дена и тогава вече гледай какво ще излезне.
- todorakis82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.
niki81vd написа:niki81vd написа:Грешките сме ги изтрили.
Проблем беше, че не успяхме да влезем никъде другаде с INPA, освен в двигателя и скоростите.
Свети ер бега, но не успях с INPA да вляза, въобще в никакъв друг модул.
Някой има ли отговор на този въпрос?
Буксата не е от кръглите, а е в нишата под волана.
Да обобщя, прочетохме грешките на двигателя, изтрихме ги. От тогава колко е минала колата незнам, но не е четена отново, за да видим някоя повторена ли е. Крушката на плафона я сложихме на единия габарит, ангелските, че в неделя нямаше де да търсим.
Прочетохме скоростите, и изтрихме грешките, след това не е правена диагностика.
В никакъв друг модул не успяхме да се вържем и четем. Компа бе рестартиран. INPA също. Акумулатора не го откачвахме , но каквито и манипулации да правим, само в двигателя и скоростите ни допусна.
След допитване разбрах, че е възможно наличието на втора диагностична букса под капака, която чете всичко, а тази вътре е само за двигателя и скоростите. Тоше, може да ти излезе късмета, но само за четенето, а да се окаже че колата ти е около 99 година
Е хайде сега 99 година нали по VIN-GS95675 номер излиза 2000г. и е фейслифт

24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани