E39 540i въпрос за филтър картерни газове ?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 3.05.2010
Пол: Мъж

E39 540i въпрос за филтър картерни газове ?

Мнение от booobby » 18 Ное 2013, 0:22

При загрял двигател, когато колата е с навит волан и най-вече като я запаля и дам бързо на "D" или "R" (колата е с АСК), оборотите падат и по някой път автомобила гасне, ако е с прав волан само падат оборотите доста и след това се закрепват. Бях чел тук във форума, че тези проблеми може да са свързани с въпросния филтър.
Някой да се е сблъсквал с такива проблеми ???
П.С. каква му е работата на този филтър ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: E39 540i въпрос за филтър картерни газове ?

Мнение от omegaart » 18 Ное 2013, 9:22

Освен това може да са поне още 10 неща :) Вакумен регулатор е това намира се отзад на входящия колектор.
По принцип това става и от сдухал датчик разпределителен вал ( ако си след 97-ма година са 2 на всяка глава ) , така изглежда , но има и на другата глава на същото място http://www.magnum1.com/magnum/BMW-740/740_Pages/Maintenance-Pages/CPS_740.php .

Трябва си диагностика и ще се изумиш колата колко може да "говори" и да си каже проблема.
Отделно пусни си климатика и виж дали щи го прави пак този проблем , защото на по-старите модели ECU-то е настроено на празен ход да е около 500-550rpm без клима и на 700 ако е с клима. Ако е само това , споко , скоро ще почне и претрисане рано сутрин докато загрее :)

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 3.05.2010
Пол: Мъж

Re: E39 540i въпрос за филтър картерни газове ?

Мнение от booobby » 18 Ное 2013, 10:32

omegaart написа:Освен това може да са поне още 10 неща :) Вакумен регулатор е това намира се отзад на входящия колектор.
По принцип това става и от сдухал датчик разпределителен вал ( ако си след 97-ма година са 2 на всяка глава ) , така изглежда , но има и на другата глава на същото място http://www.magnum1.com/magnum/BMW-740/740_Pages/Maintenance-Pages/CPS_740.php .

Трябва си диагностика и ще се изумиш колата колко може да "говори" и да си каже проблема.
Отделно пусни си климатика и виж дали щи го прави пак този проблем , защото на по-старите модели ECU-то е настроено на празен ход да е около 500-550rpm без клима и на 700 ако е с клима. Ако е само това , споко , скоро ще почне и претрисане рано сутрин докато загрее :)


Като се замисля днес като беше около 2 градуса, като запалих и след малко започна леко да претриса и като подадох леко газ до 1200 оборота и там претриса повече. От какво може да е ??

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: E39 540i въпрос за филтър картерни газове ?

Мнение от Atsalov » 18 Ное 2013, 10:43

Ако не се лъжа колегата mad_presley имаше същия проблем и даже има за продан филтър картерни газове,пиши му.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: E39 540i въпрос за филтър картерни газове ?

Мнение от omegaart » 18 Ное 2013, 11:12

booobby написа:
omegaart написа:Освен това може да са поне още 10 неща :) Вакумен регулатор е това намира се отзад на входящия колектор.
По принцип това става и от сдухал датчик разпределителен вал ( ако си след 97-ма година са 2 на всяка глава ) , така изглежда , но има и на другата глава на същото място http://www.magnum1.com/magnum/BMW-740/740_Pages/Maintenance-Pages/CPS_740.php .

Трябва си диагностика и ще се изумиш колата колко може да "говори" и да си каже проблема.
Отделно пусни си климатика и виж дали щи го прави пак този проблем , защото на по-старите модели ECU-то е настроено на празен ход да е около 500-550rpm без клима и на 700 ако е с клима. Ако е само това , споко , скоро ще почне и претрисане рано сутрин докато загрее :)


Като се замисля днес като беше около 2 градуса, като запалих и след малко започна леко да претриса и като подадох леко газ до 1200 оборота и там претриса повече. От какво може да е ??

Тва се държи на така наречения Missfire в цилиндрите , като се закачи сутрин ( на студена кола ) и се погледне графиката на INPA с живите данни ще ти излезе нещо такова
Изображение

т.е. цилиндри дето не работят добре , това може да е в следствие на датчика , ламна сонда , филтъра на картерните газове , свещи , бубини , лули и т.н. Няма вариант без диагностика да се определи какво е , все ще е гадаене.

p.s.

Ето го на клипче към 3-та минута.
http://www.youtube.com/watch?v=7nbW5NrF0r0

Така може се разбере дали само на 1 цилиндър прави проблема или на различни , ако е на един е ясно накъде да се насочиш ( лула , свещ или бобина ) , но ако е винаги/почти на различни значи е от някое от горе споменатите :)

Добре дошъл в клуба , M62 е много хубав мотор , но си има бая детски проблеми дето си изискват ръчкане и четене.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook