От спортно към нормално окачване
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
От спортно към нормално окачване
Колеги, здравейте,
Искам да Ви попитам нещо,но няма да ми се смеете. Понеже по ВИН-а ми излиза ,че автомобила е със спортно окачване фабрично ,а и то си вози доста стегнато , мислех си дали ако се опитам да го заменя с нормално за 5-ца е39-ка повече ще пасне на този автомобил. По принцип возията е стегната , но много ме дразни когато карам по участъка от магистралата Калугерово- Пазарджик . Отвратително друса и се налага да намаля под 120 км/ч даже. Със старата 5-ца, е34-ката ми се струва ,че там вози по-добре . И така въпроса ми е дали това, с което се захващам е мисия невъзможна . Автомобила си е със стандартни 16-ки джанти на 225 гуми на 55 височина ,така че повече няма накъде. Явно трябва да се смени окачването, защото е доста стегнато ,а си мисля че за 5-ца трябва да е меко и да не се усеща нищо .Но пък иначе стъпва много добре на завоите и за сега все още нищо не съм пипал по окачването - от лятото е автомобила ...
Дайте някакви идеи Вие.
Искам да Ви попитам нещо,но няма да ми се смеете. Понеже по ВИН-а ми излиза ,че автомобила е със спортно окачване фабрично ,а и то си вози доста стегнато , мислех си дали ако се опитам да го заменя с нормално за 5-ца е39-ка повече ще пасне на този автомобил. По принцип возията е стегната , но много ме дразни когато карам по участъка от магистралата Калугерово- Пазарджик . Отвратително друса и се налага да намаля под 120 км/ч даже. Със старата 5-ца, е34-ката ми се струва ,че там вози по-добре . И така въпроса ми е дали това, с което се захващам е мисия невъзможна . Автомобила си е със стандартни 16-ки джанти на 225 гуми на 55 височина ,така че повече няма накъде. Явно трябва да се смени окачването, защото е доста стегнато ,а си мисля че за 5-ца трябва да е меко и да не се усеща нищо .Но пък иначе стъпва много добре на завоите и за сега все още нищо не съм пипал по окачването - от лятото е автомобила ...
Дайте някакви идеи Вие.
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: От спортно към нормално окачване
Проблемът не е в окачването, а в пътищата. Моят съвет е смени маршрута. Ако имаш предвид, че колата ти е с М-техник окачване не мога да си представя как би искал да го замениш с обикновено. Явно имаш чувствителен гъз.
Дори да сложиш обикновено ще друса, но в по-малка степен. Като бонус ще получиш доволно лашкане при завои и резки маневри.
Като цяло определение за возия от сорта на "по-добре" не съществува, защото за теб може да е приоритет комфорта, а за друг стабилността. Изключвам коли с адаптивни окачвания и такива за една торба пари с настройки за high и low speed rebound, които отговарят на всеки вкус.

Като цяло определение за возия от сорта на "по-добре" не съществува, защото за теб може да е приоритет комфорта, а за друг стабилността. Изключвам коли с адаптивни окачвания и такива за една торба пари с настройки за high и low speed rebound, които отговарят на всеки вкус.

- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Re: От спортно към нормално окачване
Колега, за окачването ми излиза това по ВИн-а
S704A
M Sportfahrwerk M Sports suspension
S710A
M Lederlenkrad M leather steering wheel
S928A
Reifensteuerung Tire control
S704A
M Sportfahrwerk M Sports suspension
S710A
M Lederlenkrad M leather steering wheel
S928A
Reifensteuerung Tire control
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: От спортно към нормално окачване
sineok_pi4_ написа:Колега, за окачването ми излиза това по ВИн-а
S704A
M Sportfahrwerk M Sports suspension
S710A
M Lederlenkrad M leather steering wheel
S928A
Reifensteuerung Tire control
Вторите две какво общо имат с окачването



- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: От спортно към нормално окачване
sineok_pi4_ написа:Колега, за окачването ми излиза това по ВИн-а
S704A
M Sportfahrwerk M Sports suspensionl
Точно това е, да. За мен е оптимално като комфорт и пътно поведение. Не се занимавай с глупости


- jivakula
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525d, F11 525d xDrive
- Мечтае да кара: само BMW-та
Re: От спортно към нормално окачване
Да бутна темата нагоре
, търсих и четох теми.... но неразбрах!
Ще сменям предното окачване. Колата е с S704A по ВИН, колата 528И/99г. вози доста твърдо в сравнение с предишното ми 525ТДС/96г. с нормално окачване. Въпросът ми е с колко ще се вдигне предницата като сложа стандартното предно окачване? В момента колата е с гуми 205/60/16.

Ще сменям предното окачване. Колата е с S704A по ВИН, колата 528И/99г. вози доста твърдо в сравнение с предишното ми 525ТДС/96г. с нормално окачване. Въпросът ми е с колко ще се вдигне предницата като сложа стандартното предно окачване? В момента колата е с гуми 205/60/16.

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: От спортно към нормално окачване
разликата във височините не е голяма. според това което гледах не е повече от 3 см
вчера смених моето .. и се оказа че съм бил с такова от 8 цилиндрово но М което явно на 6 цилиндъра стои като сток височината за тези модели.
сложих пак М техник от 540 и височината ми е като стандартна кола сега.. вози много стабилно и няма чак такива усещания да е твърдо освен, че по завои я държи по добре да не се накланя много
вчера смених моето .. и се оказа че съм бил с такова от 8 цилиндрово но М което явно на 6 цилиндъра стои като сток височината за тези модели.
сложих пак М техник от 540 и височината ми е като стандартна кола сега.. вози много стабилно и няма чак такива усещания да е твърдо освен, че по завои я държи по добре да не се накланя много

- Mamar4o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 15.08.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 02
Re: От спортно към нормално окачване
Да попитам да не отварям нова тема на мен ми излиза това :
S227A Sportfahrw.+Tieferleg.+Niveaureg. Sport suspension+lowered+ride-height
И мойта ли е със спортно окачване или това е заради нивомата ?
S227A Sportfahrw.+Tieferleg.+Niveaureg. Sport suspension+lowered+ride-height
И мойта ли е със спортно окачване или това е заради нивомата ?
- fissikela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d Touring
- Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
- Детайли за колата: М пакет
Re: От спортно към нормално окачване
Къде ги проверявате ,ако мога да попитам...
Тези сайтове които ми излизат в гугъл дават оскъдна информация.
Тези сайтове които ми излизат в гугъл дават оскъдна информация.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: От спортно към нормално окачване
http://www.bmwarchive.org/vin/bmw-vin-decoder.html
ето тук проверявам вин номера и там има инфо за окачванията
а някой знае ли колко сваля точно спортното окачване М ? дали е 30 мм?
ето тук проверявам вин номера и там има инфо за окачванията
а някой знае ли колко сваля точно спортното окачване М ? дали е 30 мм?
- fissikela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d Touring
- Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
- Детайли за колата: М пакет
Re: От спортно към нормално окачване
ares2 написа:http://www.bmwarchive.org/vin/bmw-vin-decoder.html
ето тук проверявам вин номера и там има инфо за окачванията
а някой знае ли колко сваля точно спортното окачване М ? дали е 30 мм?
Благодаря колега
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани