проблем 525тдс
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- rachnata
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 28.04.2012
- Местоположение: габрово
- Пол: Мъж
- Кара: бмв е34 525tds
проблем 525тдс
колата е 525 tds 93г. как мога да разбера къде имам отечка , че си бях купил чисто нов акумулатор и не беше палена 4-5 дена и едвам завъртя за да запали , в момента е откачен за да не падне отново
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: проблем 525тдс
rachnata написа:колата е 525 tds 93г. как мога да разбера къде имам отечка , че си бях купил чисто нов акумулатор и не беше палена 4-5 дена и едвам завъртя за да запали , в момента е откачен за да не падне отново
Най-напред виж дали имаш утечка- проверява се с амперметър свързан последователно на + клема на акумулатора. Максималната сила на тока, когато всичко заспи, трябва да бъде 0.05А. Ако е по-голяма започваш да търсиш консуматора- стандартното е да изключваш един след друг бушоните, да провериш всички импровизации по колата- аларма, касетофон и т.н. И разбира се трябва да имаш късмет за да не продължи прекалено дълго.
- Monky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: проблем 525тдс
В допълнение на колегата от предишния пост - провери дали се въобще се зарежда акумулатора. За ТДС минимум 80ач ти трябва, да не би случайно, този който си купил да е по-малко?
Поздрави
Поздрави
- rachnata
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 28.04.2012
- Местоположение: габрово
- Пол: Мъж
- Кара: бмв е34 525tds
Re: проблем 525тдс
не , 85 амперчаса е и си зарежда , утре ще пробвам с амперметъра да видя какво ще стане
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: проблем 525тдс
rachnata написа:не , 85 амперчаса е и си зарежда , утре ще пробвам с амперметъра да видя какво ще стане
Колега, преди да пробваш с амперметъра - пробвай и нещо друго,,,, първо не се търси утечка, както казват колегите, а първо се изолира масата, зачиства се и се стяга,,, вече след това, ако пак имаш проблем, се търси другаде. /поне така казват инжинерите, ние тук във форума не е задължително да сме съгласни

За последният месец два автомобила на мои приятели сме бутали да запалим сутринта, единият с чисто нов акомулатор, на два-три месеца. Заради кофти маса се изчерпва и не иска да върти сутрин, а показва, че е читав самият акомулатор,, смятай кво става
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: проблем 525тдс
...Заради кофти маса се изчерпва и не иска да върти сутрин,
Колега, би ли пояснил как заради кофти маса, ще се изчерпа акумулатора?
Въпроса на колегата е "как мога да разбера къде имам отечка" и на този въпрос отговарям. А за да не върти добре старатера има поне 10-на причини, но не се пита за това. Да кажем освен на масата, корозия може да има и на другият полюс на акумулатора, за това, ако ги зачиства, най-добре да почисти и двата полюса на акумулатора, клемите на инсталацията на колата, да напръска с технически вазелин и да се убеди, че клемите са добре стегнати за акумулатора.
- rachnata
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 28.04.2012
- Местоположение: габрово
- Пол: Мъж
- Кара: бмв е34 525tds
Re: проблем 525тдс
колеги клемите са си добре , не е в тях проблема
Поздрави
Поздрави
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани