относно 4ерен пу6ек
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: относно 4ерен пу6ек
ivanofff написа:Gqbriel написа:ivanofff написа:Gqbriel написа:Айде да се включа - днес май ще изолирвам ЕГР - че снощи като пътувах полудях - 4-та с 70км/ч газ и не спира да пуши мамка му - не да изпуши и да спре,бе няма значение от предавката...та дюзи ,дебитомер,турбо уж са както трябва - гледали сме и живи данни всичко е ок..мотора е калибриран - Ванка....само че не спира
..
Като взех колата преди 6 месеца - колко ли не е тормозих - не пушеше...сега ми се ** маата и ми писна..сега сменил съм маслото уж с хубаво - само ,че нещо ме тормози:
*егр беше изолиран отначало - аз го направих да си работи - настроихме с Ванката да затваря по-бързо - резултат няма май
*маркучето към ЕГР обаче,като го слагах ми се стори доста твърдо и няма да се учудя ако някъде има дупчица - стори ми се ,че го пречупих тогава
*турбо пътища не са чистени
Притеснява ме и друго,че сутрин като запаля - пуши сивкаво/бяло докато не загрее всъщност паля работи си и в един момент - сивкаво/бял пушек - хубу де шок...както и да след това всичко чук - но може ли от некачествено масло да пуши сутрин - сякаш след смяната мотора стана по-шумен дори![]()
Освен днес да изолирам ЕГР и да проследя това маркуче къде отива,че нещо не виждам
Явно е имало някаква добавчица,Колега!!!
За кога говориш?
За преди да смениш маслото!
Съмнявам се доста....аз също карам с добавки

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- ivanofff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 20.12.2011
- Местоположение: Ст
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136к.с.
Re: относно 4ерен пу6ек
Дано да е нещо дребно тогава!
- niki_eeeo
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 6.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 320D 150hp
- Мечтае да кара: M3
Re: относно 4ерен пу6ек
Колеги препоръчайте при кой (или в кой сервиз) мога да отида във Варна и качествено да се справят с проблема ми с пушенето? 


- atanas atanasov
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 17.01.2013
- Пол: Мъж
Re: относно 4ерен пу6ек
колеги и аз имам този проблем с пу6енето,днеска искарак маркуча на турбото и се оказа доста голиама дупка,но все осте изпушва като е натисна,нормално лие при старт да испушва голиам облак 

- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: относно 4ерен пу6ек
абе вече и аз не знам, кое е нормално и кое не, днеска я гледам и мойта намясто един тънак едвам доловим дим излиза от ауспуха но си личи на фарове зад мен и на място си пуши, като я настъпя още към 2000 излиза едно кълбе дим средна гъстота, утре ще я мъча да видим къв и е случая
Re: относно 4ерен пу6ек
Ще използвам темата, нищо че е стара, що да пускам нова.
Днес съм на терасата и гледам долу как баща ми паркира - леко през бордюр се качва, та подава леко газ на моменти и отзад изпушва и се стеле черно. 320д 136кс.
В други моменти като се тръгва от светофар на газ 1ва 2ра ускорение с доста газ и отстрани има мантинела/стена, от която да се отразява звука на мотора, се чува едно като особено чаткане, предполагам като на верига. До колкото знам веригата е от задната страна на мотора. Все пак възможно ли е?
Двигателя не мисля, че е над 120000 - сменян е в ДаруКар с нов от Германия (са, колко е бил нов не знам, но все пак...пристигнал гол и лъзкав с пале за не-скромна сума
) септември 2009та ако не се лъжа, след като при съвсем културно и спокойно каране в ограничението през подбалканската при нормално превключване от 5та на 4та счупи колянов вал при последния лагер на блока откъм маховика, но от вътрешната страна.
Турбото е сменяно преди 30-40к с чисто ново от ТурбосХют.
Дебитомера - сменихме го отдавна с 2ра ръка, стария беше за смяна тотално. С 'новия' тръгна по-добре изцяло, но не сме го кодирали. Той ходи преди месеци в един сервиз без мен, пуснаха му DRL, но не знам дали са правили нещо по адаптиране на дебитомера. Въпроса е, че кодиран или не, вървеше добре колата и не пушеше години и така до скоро. Дебитомера е от по-късните със ситни дупчици. Колата е слязла от поточната линия началото на юни 2001 и първа регистрация и е месец по-късно.
ЕГР-а е затапен с пластина между тръбите с V-образната скоба горе.
Имам интерфейс k+dcan, инсталирани inpa и 2те версии на dis за кодиране и диагностика, но не се правя че разбирам и не знам какво точно да гледам, +това инпата е на някаква смесица от немски и др. йероглифи. Та ако някой ме насочи какво да пробвам по колата или какво да гледам в диагностиката ще се радвам... или по-добре право при г-н Димитров?
п.п. По принцип не съм напълно бос в материята, занимавам се главно с фордове от 90та до 2000та, които единици хора в страната могат да четат с читава диагностика и ремонтират на принцип различен от "дай да сменим това пък да видим..", просто не съм пипал БМВ и не се правя, че знам и за това питам.
Днес съм на терасата и гледам долу как баща ми паркира - леко през бордюр се качва, та подава леко газ на моменти и отзад изпушва и се стеле черно. 320д 136кс.
В други моменти като се тръгва от светофар на газ 1ва 2ра ускорение с доста газ и отстрани има мантинела/стена, от която да се отразява звука на мотора, се чува едно като особено чаткане, предполагам като на верига. До колкото знам веригата е от задната страна на мотора. Все пак възможно ли е?
Двигателя не мисля, че е над 120000 - сменян е в ДаруКар с нов от Германия (са, колко е бил нов не знам, но все пак...пристигнал гол и лъзкав с пале за не-скромна сума

Турбото е сменяно преди 30-40к с чисто ново от ТурбосХют.
Дебитомера - сменихме го отдавна с 2ра ръка, стария беше за смяна тотално. С 'новия' тръгна по-добре изцяло, но не сме го кодирали. Той ходи преди месеци в един сервиз без мен, пуснаха му DRL, но не знам дали са правили нещо по адаптиране на дебитомера. Въпроса е, че кодиран или не, вървеше добре колата и не пушеше години и така до скоро. Дебитомера е от по-късните със ситни дупчици. Колата е слязла от поточната линия началото на юни 2001 и първа регистрация и е месец по-късно.
ЕГР-а е затапен с пластина между тръбите с V-образната скоба горе.
Имам интерфейс k+dcan, инсталирани inpa и 2те версии на dis за кодиране и диагностика, но не се правя че разбирам и не знам какво точно да гледам, +това инпата е на някаква смесица от немски и др. йероглифи. Та ако някой ме насочи какво да пробвам по колата или какво да гледам в диагностиката ще се радвам... или по-добре право при г-н Димитров?
п.п. По принцип не съм напълно бос в материята, занимавам се главно с фордове от 90та до 2000та, които единици хора в страната могат да четат с читава диагностика и ремонтират на принцип различен от "дай да сменим това пък да видим..", просто не съм пипал БМВ и не се правя, че знам и за това питам.
- ivanofff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 20.12.2011
- Местоположение: Ст
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136к.с.
Re: относно 4ерен пу6ек
Сам си си отговорил колега:"по-добре право при г-н Димитров" 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани