Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Батман
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
sin_fen написа:визирам и една служебна, която беше на 5000 километра.
И коя е тази фирма, която предоставя на своите служители да шофират БМВ е46 330 на 5000 км.? И аз искам да работя при вас.
Или сравняваш с някоя дачия, корса или голф? Нормално е да има лаг при ТУРБО колите, не при атмосферките!
И недей да си мислиш, че си толкова голям капацитет, че да знаеш за обедняване на смесите и инженерите, които конструират двигатели да не са се сетили да отстранят този проблем.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Convertible написа:sin_fen написа:Няма бензинова кола, която да си на 2000 оборота и като и набиеш педала до долу веднага да излети ако не е турбо. Нормално е да има замисляне за кратко
![]()
Има има... Че и на врати тръгват някои


М54 не беше ли с електронна газ и той, и затова на колегата да му се вижда "лагав"?
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Convertible написа:sin_fen написа:Няма бензинова кола, която да си на 2000 оборота и като и набиеш педала до долу веднага да излети ако не е турбо. Нормално е да има замисляне за кратко
![]()
Мнооо си се объркал


"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Maximilian-E46 написа:Convertible написа:sin_fen написа:Няма бензинова кола, която да си на 2000 оборота и като и набиеш педала до долу веднага да излети ако не е турбо. Нормално е да има замисляне за кратко
![]()
Мнооо си се объркал![]()
По принцип според мен няма как да сравняваш битурбо кола с атмосферка,но съм карал 330Ci,и това което описваш не е никак характерно за тази кола...




- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Nickelback написа:Convertible написа:sin_fen написа:Няма бензинова кола, която да си на 2000 оборота и като и набиеш педала до долу веднага да излети ако не е турбо. Нормално е да има замисляне за кратко
![]()
Има има... Че и на врати тръгват някои![]()
![]()
М54 не беше ли с електронна газ и той, и затова на колегата да му се вижда "лагав"?


леле, за секунди му се сипа на момчето... яростно се пази свещения стрейт сикс...


иначе, да с елсктронна газ е и може и там да има проблем..
иначе няма спорт бутон да го прави лагав (турбо) като при нас


"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Батман написа:sin_fen написа:визирам и една служебна, която беше на 5000 километра.
И коя е тази фирма, която предоставя на своите служители да шофират БМВ е46 330 на 5000 км.? И аз искам да работя при вас.
Или сравняваш с някоя дачия, корса или голф? Нормално е да има лаг при ТУРБО колите, не при атмосферките!
И недей да си мислиш, че си толкова голям капацитет, че да знаеш за обедняване на смесите и инженерите, които конструират двигатели да не са се сетили да отстранят този проблем.
Не говоря за е 46, за вектра 2,2 бензин. Атмосферен мотор да ли е на БМВ, Опел, Мерцедес или каквато и да е марка си е атмосферен мотор. И на Ауди 3,0 с фабричен чип на един приятел и то има леко замисляне за момент когато му набия педала до долу около 2000 оборота. Как така определяте проблемите на колите от разстояние направо......... Нито знаете какво е очаквал човека, нито как се е представила колата. Ако си е мислил че ще върви като М3, е друго. Аз съм готов да се хвана на бас, че проблема е повече в очакванията и ако иска момчето да я закара при димитров и ако се окаже с проблемен мотор или нещо свързано с вървежа съм готов да поема този разход за диагностика.
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
sin_fen написа:Maximilian-E46 написа:Convertible написа:sin_fen написа:Няма бензинова кола, която да си на 2000 оборота и като и набиеш педала до долу веднага да излети ако не е турбо. Нормално е да има замисляне за кратко
![]()
Мнооо си се объркал![]()
По принцип според мен няма как да сравняваш битурбо кола с атмосферка,но съм карал 330Ci,и това което описваш не е никак характерно за тази кола...
![]()
![]()
![]()
незнаех ча 330 безин е битурбо.
Ако обичаш прочети първия пост на темата..
surfboard написа:Здравейте. В момента съм в процес на закупуване на е46 330и 231 коня, бензин. Вчера открих кола, която доста ми хареса и реших да й направя тест-драйв. С огромно учудване и недоумение, неочаквано за мен, установих, че колата е изключително мудна, лагава и тромава под 2500 оборота. Другото, което забелязах е, че дори във високите обороти й липсва респонс. Усещането е все едно има турбо - натискам, 2-3 секунди нищо не се случва и после излита. В диапазона 3000 - 6000 ускорява много здраво и злобно, но все си мисля, че ускорението не е като за кола 230 коня и идва някак недостатъчно, особено предвид факта, че теглото на колата не е голямо, с ръчни скорости е и е само на задно предаване. Чувствам я като леко запушена. Като натискам газта малко изобщо не върви, като я натискам средно върви горе-долу и вече като я смачкам излита, но не знам дали имам свръхочаквания или просто тази кола не върви много.
За сравнение, наскоро карах А6 2.7 битурбо, автомат, куатро, 230 коня, което е много по-тежко от това БМВ, но сигурно заради субективното чувство от турбините и ранното идване на въртящия момент, тази кола теглеше като влак и то още от 1100-1200 оборота, въпреки че куатрото и автоматът я спъват сериозно.
Каква е целта на питането ми? Да се включат собственици на 330и и да кажат това ли е характерното и присъщо поведение на 330и? Започвам да се съмнявам дали колата няма технически проблем. В момента карам бензинова кола 115 коня, която тежи 1300 кг и не откривам никаква разлика в ускорението до 2000-2500 оборота между нея и 330и 231 коня. Вече над 2500 се вижда че 330и е много по-бърза, но в ниските направо е ужас. Карам само бензинови коли, така че не съм деформиран дизел-шофьор, който иска да катери баири на пета с 1200 оборота.
Колата е с двоен ванос и очаквах просто да я чувствам "отпушена" във всякакви обороти, да бъде нервна и респонсна, защото няма турбо лаг и турбо дупка и най-вече да ускорява повече.
И последен въпрос - при смачкана газ до долу на първа и втора, не превърта изобщо гумите. Това заради блокажа на диференциала ли е? Ако е така, зимата ще е доста сигурна кола, с леко и умерено каране.
В случай, че се усъмня, че колата има технически проблем, кои компоненти са виновни за това - дебитомер, ламбда.....? По таблото не светят лампи за грешки, свети само тази на спирачките.

"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Maximilian-E46 написа:sin_fen написа:Maximilian-E46 написа:Convertible написа:sin_fen написа:Няма бензинова кола, която да си на 2000 оборота и като и набиеш педала до долу веднага да излети ако не е турбо. Нормално е да има замисляне за кратко
![]()
Мнооо си се объркал![]()
По принцип според мен няма как да сравняваш битурбо кола с атмосферка,но съм карал 330Ci,и това което описваш не е никак характерно за тази кола...
![]()
![]()
![]()
незнаех ча 330 безин е битурбо.
Ако обичаш прочети първия пост на темата..surfboard написа:Здравейте. В момента съм в процес на закупуване на е46 330и 231 коня, бензин. Вчера открих кола, която доста ми хареса и реших да й направя тест-драйв. С огромно учудване и недоумение, неочаквано за мен, установих, че колата е изключително мудна, лагава и тромава под 2500 оборота. Другото, което забелязах е, че дори във високите обороти й липсва респонс. Усещането е все едно има турбо - натискам, 2-3 секунди нищо не се случва и после излита. В диапазона 3000 - 6000 ускорява много здраво и злобно, но все си мисля, че ускорението не е като за кола 230 коня и идва някак недостатъчно, особено предвид факта, че теглото на колата не е голямо, с ръчни скорости е и е само на задно предаване. Чувствам я като леко запушена. Като натискам газта малко изобщо не върви, като я натискам средно върви горе-долу и вече като я смачкам излита, но не знам дали имам свръхочаквания или просто тази кола не върви много.
За сравнение, наскоро карах А6 2.7 битурбо, автомат, куатро, 230 коня, което е много по-тежко от това БМВ, но сигурно заради субективното чувство от турбините и ранното идване на въртящия момент, тази кола теглеше като влак и то още от 1100-1200 оборота, въпреки че куатрото и автоматът я спъват сериозно.
Каква е целта на питането ми? Да се включат собственици на 330и и да кажат това ли е характерното и присъщо поведение на 330и? Започвам да се съмнявам дали колата няма технически проблем. В момента карам бензинова кола 115 коня, която тежи 1300 кг и не откривам никаква разлика в ускорението до 2000-2500 оборота между нея и 330и 231 коня. Вече над 2500 се вижда че 330и е много по-бърза, но в ниските направо е ужас. Карам само бензинови коли, така че не съм деформиран дизел-шофьор, който иска да катери баири на пета с 1200 оборота.
Колата е с двоен ванос и очаквах просто да я чувствам "отпушена" във всякакви обороти, да бъде нервна и респонсна, защото няма турбо лаг и турбо дупка и най-вече да ускорява повече.
И последен въпрос - при смачкана газ до долу на първа и втора, не превърта изобщо гумите. Това заради блокажа на диференциала ли е? Ако е така, зимата ще е доста сигурна кола, с леко и умерено каране.
В случай, че се усъмня, че колата има технически проблем, кои компоненти са виновни за това - дебитомер, ламбда.....? По таблото не светят лампи за грешки, свети само тази на спирачките.
Прочел съм първата тема, и явно съм останал с грешно впечатление от твоя пост

- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Благодаря на всички колеги за полезните включвания по темата ми. Ще започна от малко по-далеч, за да разберете какво точно съм очаквал. Ясно е, че така от разстояние не може да се гадае и всяко очакване е твърде субективно, но все пак има някаква общоприета и допустима минимална мярка за вървеж на е46 330и.
Преди да отида да пробвам лично тази кола, четох много по форумите и писах на над 20 души, които притежават точно такъв автомобил. 99 % от мненията, които получих бяха свързани с брутално ускорение от нулеви обороти, полудяване след 3000 оборота, мигновена реакция на педала, залепване за седалката, голяма бързина, нервност, експлозивност и еластичност.
Предвид факта, че в момента карам 2.0 115 коня бензин на същото тегло като 330и, очаквах да върви поне "двойно" повече. Да не забравяме, че 330и е шестак, с трилитров обем, с двойни коне. Намесих обема, защото знаете че и той играе важна роля при ниските обороти. Така например 4.2 куатро на ауди разполага с почти целия си въртящ момент на 1300 оборота, нищо че не е турбо, само заради големия обем.
Наред с това, съм чел и много теми за гонки между 330и и други коли. 330и побеждаваше много конкурентни в класа си автомобили.
Все поради тези причини, някак си очаквах повече от колата, въпреки че не пропускам и факта, че все пак е атмосферка, а усещането от "турбинираните" коне е по-различно, така както е по-различно и от турбо дизел.
Дадох пример с 2.7Т, защото въпреки че е на същите коне и по каталожни данни е по-бавен, усещането вътре в него е много по-масивно от на 330и. Да не забравяме, че 2.7Т беше монтиран в тежкото купе на А6, което мисля е с над 300 кила повече от е46 + куатро, което го спъва допълнително във високите скорости + автомат, който е муден и тежък.
Сега не че искам да правим сравнения и спорове 2.7Т срещу 330и, а просто търся основа, база, отправна точка за сравнение.
Въпреки всичко, според мен съм улучил НЕчитава кола. За мен няма никакъв проблем да ви пусна линк, но просто собственикът беше много внимателен и точен и не ми се иска да му плюя колата във форума. Ако някой се интересува, нека ми пише лично съобщение и ще му отговоря. За съжаление, колата не се намира в Сф, дори не е и в околността.
Накратко впечатленията ми от ТОВА 330и са: липса на мощност и тяга до 2000-2500 оборота, бавна реакция на педала, замисляне преди ускорение, невпечатляващ вървеж от 3000 до 6000 оборота. Някак си тази кола не може да се кара спокойно и нормално в по-ниски обороти, за разлика от други големи бензини, които съм карал. Ако искаш да върви, все трябва да ръчкаш, да връщаш скорости, да си над 3500 оборота и да си смачкал газта почти до долу. Но ако си сложиш пета с 80-90 и натиснеш, просто няма никой, т.е слабо е доускорението на висока предавка.
Използвам случая да попитам дали някой от доказаните и известни форумни майстори предлага придружаване при покупка на автомобил, с цел обстойно и детайлно тестване на колата и съответно срещу каква цена?
А относно колата, която гледах - мисля че просто си беше гроб - сега се сещам че на таблото светеше и чек и АБС и имаше още куп други дребни неща. Може да е издухан моторът или да е изгубила компресия, знам ли и аз. Но при всички положения не трябва да върви така. Имаше и една тема във форума за конете, които изкарва на дино бензинова шестцилиндрова атмосферка на БМВ - споменаваха се стойности около 190-200 реални коня и се коментираше, че никое атмосферно БМВ не може да си изкара конете. Не знам дали това има нещо общо. Щото ако реално тази кола е 190 коня, вече поведението й би било по-обяснимо.
Преди да отида да пробвам лично тази кола, четох много по форумите и писах на над 20 души, които притежават точно такъв автомобил. 99 % от мненията, които получих бяха свързани с брутално ускорение от нулеви обороти, полудяване след 3000 оборота, мигновена реакция на педала, залепване за седалката, голяма бързина, нервност, експлозивност и еластичност.
Предвид факта, че в момента карам 2.0 115 коня бензин на същото тегло като 330и, очаквах да върви поне "двойно" повече. Да не забравяме, че 330и е шестак, с трилитров обем, с двойни коне. Намесих обема, защото знаете че и той играе важна роля при ниските обороти. Така например 4.2 куатро на ауди разполага с почти целия си въртящ момент на 1300 оборота, нищо че не е турбо, само заради големия обем.
Наред с това, съм чел и много теми за гонки между 330и и други коли. 330и побеждаваше много конкурентни в класа си автомобили.
Все поради тези причини, някак си очаквах повече от колата, въпреки че не пропускам и факта, че все пак е атмосферка, а усещането от "турбинираните" коне е по-различно, така както е по-различно и от турбо дизел.
Дадох пример с 2.7Т, защото въпреки че е на същите коне и по каталожни данни е по-бавен, усещането вътре в него е много по-масивно от на 330и. Да не забравяме, че 2.7Т беше монтиран в тежкото купе на А6, което мисля е с над 300 кила повече от е46 + куатро, което го спъва допълнително във високите скорости + автомат, който е муден и тежък.
Сега не че искам да правим сравнения и спорове 2.7Т срещу 330и, а просто търся основа, база, отправна точка за сравнение.
Въпреки всичко, според мен съм улучил НЕчитава кола. За мен няма никакъв проблем да ви пусна линк, но просто собственикът беше много внимателен и точен и не ми се иска да му плюя колата във форума. Ако някой се интересува, нека ми пише лично съобщение и ще му отговоря. За съжаление, колата не се намира в Сф, дори не е и в околността.
Накратко впечатленията ми от ТОВА 330и са: липса на мощност и тяга до 2000-2500 оборота, бавна реакция на педала, замисляне преди ускорение, невпечатляващ вървеж от 3000 до 6000 оборота. Някак си тази кола не може да се кара спокойно и нормално в по-ниски обороти, за разлика от други големи бензини, които съм карал. Ако искаш да върви, все трябва да ръчкаш, да връщаш скорости, да си над 3500 оборота и да си смачкал газта почти до долу. Но ако си сложиш пета с 80-90 и натиснеш, просто няма никой, т.е слабо е доускорението на висока предавка.
Използвам случая да попитам дали някой от доказаните и известни форумни майстори предлага придружаване при покупка на автомобил, с цел обстойно и детайлно тестване на колата и съответно срещу каква цена?
А относно колата, която гледах - мисля че просто си беше гроб - сега се сещам че на таблото светеше и чек и АБС и имаше още куп други дребни неща. Може да е издухан моторът или да е изгубила компресия, знам ли и аз. Но при всички положения не трябва да върви така. Имаше и една тема във форума за конете, които изкарва на дино бензинова шестцилиндрова атмосферка на БМВ - споменаваха се стойности около 190-200 реални коня и се коментираше, че никое атмосферно БМВ не може да си изкара конете. Не знам дали това има нещо общо. Щото ако реално тази кола е 190 коня, вече поведението й би било по-обяснимо.
- andy_forresite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 5.10.2007
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Карал съм две 320i и двете се държаха приблизително по твоите описания, но за 330i това не е нормално в никакъв случай. Имал съм бензинова кола с 6 цилиндъра, по-малко мощност и обем от такова БМВ и ти казвам, че от 2000 оборота на първа при рязко натискане на педала до долу, направо изчезва или почва да върти гумите веднага след даването на газ. Мощен тласък в гърба и се наема солидно. Малко пясък да има или да е студен асфалта, си не ще гумите (няма с-ми против боксуване) всичко става мигновено без въобще да мисли какво да прави. В същото време на 5-та с 2000 rpm почти няма баир на дълъг път, който да го спорине и да потрябва 4-та. Аз си я карах на 4-та де, за да му е по-леко, но става върос че може. И тя вървеше под 90 км/ч с тези обороти на V-та. На автопилот на 4-та с 2000 оборота при редуващи се баири нагоре-надолу, като дойде нагоре усещаш тласък в гърба и се качва без да се интересува колко е стръмен баира. Това на 2000, а на 3000 или нагоре няма нужда да обяснявам...
Така че 100% има проблем с този екземпляр, който си карал.
п.п. това с киловатите на колелата е така при всички автомобили, не само при БМВ. Разликата между FWD и RWD е по-малко загуби в задвижването при FWD и например автомобил 150 к.с. с предно ако покаже 130-133 си е супер отвсякъде. При някои с-ми 4х4 пък загубите са много големи. Например от 250 коня на хартия, на дино отчита 180-185. Това е така и да не те притеснява че 330-ката давала под 200 реални на гумите
Тази кола върви страхотно, да знаеш.
Така че 100% има проблем с този екземпляр, който си карал.
п.п. това с киловатите на колелата е така при всички автомобили, не само при БМВ. Разликата между FWD и RWD е по-малко загуби в задвижването при FWD и например автомобил 150 к.с. с предно ако покаже 130-133 си е супер отвсякъде. При някои с-ми 4х4 пък загубите са много големи. Например от 250 коня на хартия, на дино отчита 180-185. Това е така и да не те притеснява че 330-ката давала под 200 реални на гумите

- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
нали точно това ти обяснават всички, че когато дори един датчик не в час, колата коренно се променя. какво остава за позанемарена кола без ламбди или елементарно обслужване..
още повече, че ти в началото ни спести, че светел чек енджина
когато има системи, който правят мотора толкова еластичен, с чудесен момент от ниските, то те трябва да са изправни, иначе се получават нещата дето казваш..
иначе има не малко хора в София дето могат да направят качествена диагностика. няма да споменавам да не става реклама
още повече, че ти в началото ни спести, че светел чек енджина

когато има системи, който правят мотора толкова еластичен, с чудесен момент от ниските, то те трябва да са изправни, иначе се получават нещата дето казваш..
иначе има не малко хора в София дето могат да направят качествена диагностика. няма да споменавам да не става реклама


"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Да, наистина за чека бях забравил и сега видях че съм го заместил с АБС-а, който също светеше. Наистина най-вероятно колата не е в ред и затова се получава така. Ще пробвам друг екземпляр и ще пиша пак. Не съм вярвал че толкова нечитави 330ки има на пазара, а пък тези които са читави са на цената на чисто нова кола от магазина.
- Батман
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
sin_fen написа:Атмосферен мотор да ли е на БМВ, Опел, Мерцедес или каквато и да е марка си е атмосферен мотор.
E искаш да ни убедиш, че Прага от 66та година атмосфер ще има същото забавяне при подаване на газ, както при кола от 2012??
- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
малко ми се струва , че и тука се гледа най-евтината кола на пазара, пък другите били с цени като на нови...
хубава фейсова 330ка с пакет, някоя друга екстра и не обръщана смея да твърдя, че под 13к много трудно може да се вземе
ма то за тия пари има и 90ки та...
хубава фейсова 330ка с пакет, някоя друга екстра и не обръщана смея да твърдя, че под 13к много трудно може да се вземе
ма то за тия пари има и 90ки та...


"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
13 000 не бих дал никога за Е46, та ако ще и совалка да е с невиждани и неземни екстри и състояние. Все пак това си е кола на 11+ години и дори смея да кажа че вече е46 си остаря доволно и като визия и като дизайн. Наистина, М-пакетите, фейслифтът и всички други плюсове правят колата по-красива и атрактивна, но каквото и да си говорим, вече си е стара и 13 000 за такава кола просто са кауза пердута.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани