Десен фар - проблем.
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Sofiqneca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 26.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Велосипед
Десен фар - проблем.
Колеги, десния фар ми изчезна от нищото. Стигнах до бушониерата и установих, че под бушона за десния фар (номер 14) няма ток. Реших да погледна каква е ситуацията под бушона за левия фар (номер 13) закачих пробната лампа и тя светна. Обяснявам си от видяното, че за всеки бушон идва един +сов кабел а - е цял за всички. Опитах се да погледна зад ключа на фаровете, но до там не видях да идва жълто-син кабел (това е цвета който е под бушона). В общи линии стигнах до този момент...
- E30
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: е30 318i touring
- Мечтае да кара: по пътища без дупки.
Re: Десен фар - проблем.
Преди или след предпазителя няма ток? е30ката двоен стоп ли е ?
Има хора, в които живее Бог.Има хора, в които живее дяволът.А има и хора, в които живеят само глисти.
- Sofiqneca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 26.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Велосипед
Re: Десен фар - проблем.
E30 написа:Преди или след предпазителя няма ток? е30ката двоен стоп ли е ?
Троен стоп. Няма ток точно под бушона на клемите дето ляга бушона.
Re: Десен фар - проблем.
От клема 87а на реле к4 захранва директно предпазител 13 и 14. Ако на 14, който е за десния фар, няма плюс и на двете клеми, а левия фар работи то проблема ти е в кутията с бушони. Възможно е да има студена спойка или прегоряла писта по някаква причина.
Ако колата има чек контрол, възможно е проблема да е в релето, проверяващо крушките на фаровете, защото тока минава през неговата бобинка.
Ако колата има чек контрол, възможно е проблема да е в релето, проверяващо крушките на фаровете, защото тока минава през неговата бобинка.
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- Sofiqneca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 26.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Велосипед
Re: Десен фар - проблем.
Релетата работят. Аномалията е пълна. Пробвах дори да дам директен + пт акумулатора на въпросния кабел под бушона и отново нищо не се случи...
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Десен фар - проблем.
Двата бушона вземат от едно и също място "+" след релето, може да направиш мост от 13 към 14, но едва ли там е проблема. Ако е окъсявало и някой е позасилил бушона може да има другаде прекъснато.
Ако имаш "чек" има още едно реле, което контролира дали са здрави крушките, то е между основното реле и предпазителите, там също може да е яд.
Ако имаш "чек" има още едно реле, което контролира дали са здрави крушките, то е между основното реле и предпазителите, там също може да е яд.
- Sofiqneca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 26.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Велосипед
Re: Десен фар - проблем.
имаше бушон 30 вместо 7,5
но не знам дали е от неграмотност или умишлено. Нямам си на идея къде да ровя вече. От бушониерата към фаровете ли...някъде нещо под волана ли...
От долната страна на това "ръбче" ли трябва да търся въпросното допълнително реле проверяващо фаровете?


От долната страна на това "ръбче" ли трябва да търся въпросното допълнително реле проверяващо фаровете?

Последна промяна Sofiqneca на 08 Ное 2013, 20:49, променена общо 1 път
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Десен фар - проблем.
Аз ли не пиша четливо.... Виж къде е входа на предпазителите, ще разбереш, като махнеш работещия и видиш на, кое краче има "+". Този край окъсяваш с съседния, като сложиш нормален предпазител. Тогава или и другия фар светва или бушона.
Питах за чек ама не получих отговор.
Докарай я утре да я погледна.
Питах за чек ама не получих отговор.
Докарай я утре да я погледна.
- Sofiqneca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 26.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Велосипед
Re: Десен фар - проблем.
Ще ми е трудно утре да ти я докарам че (София - Бургас) някак си.... но ще излезна да сложа 1 мост м/у 13 и 14 и по 1 бушон пък да видим ще светне ли фара или коша 
ЕДИТ: Направих мост отгоре на предпазителите м/у 13 и 14, но нищо.

ЕДИТ: Направих мост отгоре на предпазителите м/у 13 и 14, но нищо.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Десен фар - проблем.
Виж с пробната лампа от, коя стана идва плюса на работещия фар, като махнеш предпазителя.
От същата страна правиш мост с не работещия. Лампата трябва да свети и на двата от двете страни. В този случай тръгваш по кабела към фара.....
От същата страна правиш мост с не работещия. Лампата трябва да свети и на двата от двете страни. В този случай тръгваш по кабела към фара.....
- Sofiqneca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 26.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Велосипед
Re: Десен фар - проблем.
Точно това направих и 2та предпазителя светнаха. Значи утре тръгвам по кабела.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
- Sofiqneca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 26.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Велосипед
Re: Десен фар - проблем.
Пробвах ги с пробната лампа нямаше ток до тях. Дори вътре на пъпките пипах за по-сигурно.
Re: Десен фар - проблем.
Добре де, провери ли платката за изгорели писти? Цялата верига за тия фарове е елементарна. Релето за фаровете е стандартно, с един нормално отворен контакт. Когато включиш от лостчето къси то затваря веригата и трябва да дойде плюс до двата бушона, минава през тях и отива директно към буксата на фара.
Ако имаш чек контрол плюса минава и през бубинката на проверяващо реле, но така и не каза имаш ли?
Ако имаш чек контрол плюса минава и през бубинката на проверяващо реле, но така и не каза имаш ли?
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- Sofiqneca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 26.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Велосипед
Re: Десен фар - проблем.
Имам чек на таблото за друг чек нямам идея....дори не знам къде се намира върпросното реле за допълнителна проверка на фаровете.
Пак да кажа че релетата к4 и к8 работят. Сложих К4 на мястото на к8 за халогените за да го изпробвам и халогените си светнаха.
Платката как ли не я чанчих не можах да я разглобя и да стигна до каквито и да било писти.
Пак да кажа че релетата к4 и к8 работят. Сложих К4 на мястото на к8 за халогените за да го изпробвам и халогените си светнаха.
Платката как ли не я чанчих не можах да я разглобя и да стигна до каквито и да било писти.
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани