Проблем със студен старт .

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.08.2010
Местоположение: София
Кара: E38 730i

Проблем със студен старт .

Мнение от babarei » 06 Ное 2013, 11:22

Здравейте колеги.
Имам следния проблем с е39 520и м52б20 мотор.Сутрин при студен старт започна да пали по трудно.Имам предвит че трябва поне 5-6 секунди да върти и пали.Колата има газов инжекцион бардолини.Газаджийте погледнаха и казаха че не е от тях.Както на газ така и на бензин работи без проблем.Няма прекъсвания и не знам кам кое да се насоча.Колата е нов внос карана е само на бензин вече 4-5 месеца сам я карал на бензин,и не съм имал проблем.Някой ако се сблъсквал с този проблем или има предположения да казва благодаря предварително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw e39
Мечтае да кара: Bmw е38

Re: Проблем със студен старт .

Мнение от patkana1 » 07 Ное 2013, 10:59

Na men mi zvu4i kato dat4ik na kolqnov val.
Sorry za latinicata

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: Varna-Balchik
Кара: Е60 530i 04, G30 540i

Re: Проблем със студен старт .

Мнение от hrpopov217 » 07 Ное 2013, 11:42

patkana1 написа:Na men mi zvu4i kato dat4ik na kolqnov val.
Sorry za latinicata


Ако е датчик на колянов вал е обратното. Студена пали лесно, а проблема е когато е топла.

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Проблем със студен старт .

Мнение от boksioraE39 » 08 Ное 2013, 4:41

Колега защо всяка втора тема трябва да се гадае при положение че колата с една диагностика за 20-лева (примерно) си казва всичко,повредената част се сменява/отремонтира и пак си палиш като пич? :yes:
+ това теми бол за М52.
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: Проблем със студен старт .

Мнение от Владо » 08 Ное 2013, 13:18

Ако клапан-регулатора на налягането на горивото или клапана за обратния поток на горивото в помпата не затварят плътно, няма как да ги хване с диагностика...

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.08.2010
Местоположение: София
Кара: E38 730i

Re: Проблем със студен старт .

Мнение от babarei » 11 Ное 2013, 10:19

Ще опитаме с диагностика пък ще пиша какво е станало.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.08.2010
Местоположение: София
Кара: E38 730i

Re: Проблем със студен старт .

Мнение от babarei » 20 Ное 2013, 13:59

Пуснахме и диагностика.Никакви грешки няма всички датчици по мотора си работят.Газаджийте си мият ръцете с това че пали на бензин и няма как да е от газта.Другата седмица ще сменям свещите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: Проблем със студен старт .

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 25 Ное 2013, 0:57

Владо написа:Ако клапан-регулатора на налягането на горивото или клапана за обратния поток на горивото в помпата не затварят плътно, няма как да ги хване с диагностика...


Тези клапани сменят ли се отделно от бензиновата помпа или вървят заедно с нея.Имам следния проблем когато не е палена колата ,студена първото завъртане тръгва двигателя и моментално изгасва.Второто палене тръгва двигателя работи 10-15 секунди изгасва и чак на 3 тото палене тръгва двигателя което показва ,че бавно подкача гориво и най вероятно става на въпрос за някои от 2 -та датчика.Когато е палена или топла няма никакъв проблем пали си от раз ( мб52б20 tu)?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: Проблем със студен старт .

Мнение от golov_bg » 25 Ное 2013, 1:58

скоро и на мен ми се случи нещо такова с паленето,проблема дойде от изпаритела тъй като той не загряваше както трябва му заминаха мембраните и пускаше по малко газ постоянно във колектора през малкия маркуч за вакума
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: Проблем със студен старт .

Мнение от Владо » 25 Ное 2013, 9:37

lpfc1990 написа:
Владо написа:Ако клапан-регулатора на налягането на горивото или клапана за обратния поток на горивото в помпата не затварят плътно, няма как да ги хване с диагностика...


Тези клапани сменят ли се отделно от бензиновата помпа или вървят заедно с нея.Имам следния проблем когато не е палена колата ,студена първото завъртане тръгва двигателя и моментално изгасва.Второто палене тръгва двигателя работи 10-15 секунди изгасва и чак на 3 тото палене тръгва двигателя което показва ,че бавно подкача гориво и най вероятно става на въпрос за някои от 2 -та датчика.Когато е палена или топла няма никакъв проблем пали си от раз ( мб52б20 tu)?


Когато е намесена газ, може да се случват различни неща, както е посочил колегата отгоре.
Чисто бензиново ако говорим, не са много възможностите. Клапан-регулатора рядко дава проблеми.
Както допълваш, за съжаление сигурно си за помпа. Можеш лесно да провериш нещата, като разкачиш маркуча след помпата, и вържеш трипътно манометър, това след като колата не е палена повечко време. Сега, тук може да се заблудиш при палене какво става, защото още с разкачането на маркуча от филтъра нулираш налягането в рейла /то още тук някой по опитен ще разбере има ли налягане, или не в рейла/. Подаваш контакт, палиш, някой наблюдава манометъра. Ако много бавно вдигне до 4 бара, или изобщо не ги вдигне, си за помпа.
Пловдивската група е силна, свържи се с колеги, ще ти съдействат. :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: Проблем със студен старт .

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 26 Ное 2013, 2:06

Владо написа:
lpfc1990 написа:
Владо написа:Ако клапан-регулатора на налягането на горивото или клапана за обратния поток на горивото в помпата не затварят плътно, няма как да ги хване с диагностика...


Тези клапани сменят ли се отделно от бензиновата помпа или вървят заедно с нея.Имам следния проблем когато не е палена колата ,студена първото завъртане тръгва двигателя и моментално изгасва.Второто палене тръгва двигателя работи 10-15 секунди изгасва и чак на 3 тото палене тръгва двигателя което показва ,че бавно подкача гориво и най вероятно става на въпрос за някои от 2 -та датчика.Когато е палена или топла няма никакъв проблем пали си от раз ( мб52б20 tu)?


Когато е намесена газ, може да се случват различни неща, както е посочил колегата отгоре.
Чисто бензиново ако говорим, не са много възможностите. Клапан-регулатора рядко дава проблеми.
Както допълваш, за съжаление сигурно си за помпа. Можеш лесно да провериш нещата, като разкачиш маркуча след помпата, и вържеш трипътно манометър, това след като колата не е палена повечко време. Сега, тук може да се заблудиш при палене какво става, защото още с разкачането на маркуча от филтъра нулираш налягането в рейла /то още тук някой по опитен ще разбере има ли налягане, или не в рейла/. Подаваш контакт, палиш, някой наблюдава манометъра. Ако много бавно вдигне до 4 бара, или изобщо не ги вдигне, си за помпа.
Пловдивската група е силна, свържи се с колеги, ще ти съдействат. :bchug:


Благодаря за изчерпателния отговор колега,газ нямам ,само бензин е колата,имам е от няколко месеца,имах доскоро е36 което постоянно си карах ама го продадох скоро и сега се опитвам да постегна забележките по е39 ката,но това си е доста проблем с това първо палене.Странното е ,че колата като е палена няма никакви проблеми с паленето,това само на първи студен старт е мъка 3-4 запалвания докато си зацепи.Кофти работа :(.Мерси за вниманието,ще потърся координати да видим ще реша ли проблема.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 1.07.2010
Местоположение: общ.Мездра село Брусен
Пол: Мъж
Кара: e39 m52b20
Мечтае да кара: х5

Re: Проблем със студен старт .

Мнение от ceco_brusen » 03 Апр 2015, 7:47

оправи ли проблема

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook