RPA в Е46 инсталация...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: RPA в Е46 инсталация...
Тази система обаче е супер нечувствителна. Активирах я със зимни гуми 205/55 16 карах доста време (т.е. би трябвало да се е настроила), преди една седмица сложих летни - други джанти, други размери 225/45 17 и 245/40 17, друго налягане на гумите и си помислих, че после ще резетна системата . Обаче съм забравил - но нито лампи, нито звук - нищо. То като ми спадне гумата изцяло все ще разбера, че е така и без лампи и предупреждения 
Чудя се, който е доплатил за тази система БМВ не ги ли е било срам да му вземат парите
Въбоще не знам дали да слагам копче, веднъж на 3-4 години като я резетвам с лаптоп няма да има проблем

Чудя се, който е доплатил за тази система БМВ не ги ли е било срам да му вземат парите

Въбоще не знам дали да слагам копче, веднъж на 3-4 години като я резетвам с лаптоп няма да има проблем
Re: RPA в Е46 инсталация...
Системата е разработена за рънфлат гумите. За конвенционалните смисъл има при ниска скорост в градски условия.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Re: RPA в Е46 инсталация...
© написа:Тази система обаче е супер нечувствителна. Активирах я със зимни гуми 205/55 16 карах доста време (т.е. би трябвало да се е настроила), преди една седмица сложих летни - други джанти, други размери 225/45 17 и 245/40 17, друго налягане на гумите и си помислих, че после ще резетна системата . Обаче съм забравил - но нито лампи, нито звук - нищо. То като ми спадне гумата изцяло все ще разбера, че е така и без лампи и предупреждения
Чудя се, който е доплатил за тази система БМВ не ги ли е било срам да му вземат парите![]()
Въбоще не знам дали да слагам копче, веднъж на 3-4 години като я резетвам с лаптоп няма да има проблем
Е при смяна на гумите не би трябвало да имаш проблем. А налягането щом е еднакво пак няма да ти отчете. Тук нали идеята е от DSC да хване разликата, което си мисля че трябва да има разлика в оборотите на колелото. Ако имаше датчици за налагането на винтилите щеше при смяната на налягането да има нужда от ресет.
Re: RPA в Е46 инсталация...
Точно за разлика в оборотите си мислех и аз, защото все пак има разлика в диаметъра от + 4мм, като добавим и различно налягане т.е. зимните 100% са били по-меки ... но уви 

Re: RPA в Е46 инсталация...
© написа:Точно за разлика в оборотите си мислех и аз, защото все пак има разлика в диаметъра от + 4мм, като добавим и различно налягане т.е. зимните 100% са били по-меки ... но уви
Е да де, но и летните са ти с еднакакъв диаметър. Според мен при тази ситуация колата просто гледа да има едно и също съртене (като обороти) и от 4-те колела, а не запаметява някакви стойности. При разлика в някое колело (до колкото разбрах от колегите над 30%) тогава хваща разлика и сигнализира. А тези със датчици за налягане дават сигнал след разлика от 0,5 bar (това пак според колеги).
Re: RPA в Е46 инсталация...
Не знам принципа - сравнява две по две гумите или пък за всяко колело помни оборотите (по-логично) Между предните и задните има +2мм разлика, но в сравнение с зимните е + т.е. явно отчита, че са по-напомпани, а не спаднали
Утре ще пусна с 0,7-0,8 да видим какво ще стане
Иначе както се видя записва данни за различните диапазони от скоростта и после би трябвало да сравнява с тях

Иначе както се видя записва данни за различните диапазони от скоростта и после би трябвало да сравнява с тях
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: RPA в Е46 инсталация...
© написа:Тази система обаче е супер нечувствителна. Активирах я със зимни гуми 205/55 16 карах доста време (т.е. би трябвало да се е настроила), преди една седмица сложих летни - други джанти, други размери 225/45 17 и 245/40 17, друго налягане на гумите и си помислих, че после ще резетна системата . Обаче съм забравил - но нито лампи, нито звук - нищо. То като ми спадне гумата изцяло все ще разбера, че е така и без лампи и предупреждения
Чудя се, който е доплатил за тази система БМВ не ги ли е било срам да му вземат парите![]()
Въбоще не знам дали да слагам копче, веднъж на 3-4 години като я резетвам с лаптоп няма да има проблем
Сигнализира при спад на налягането в гумата от около 30%.
Относно смисъла - системите за контрол на налягането са с малко по-голяма чувствителност, но са значителна цифра като оборудване и поддръжка. RPA си e чист бонус.




Re: RPA в Е46 инсталация...
Чак днес спуснах гумата на около 1,6 от 2,4 и след един километър изминат с 40-50км/ч изсвири еднократно (като забравена ръчна) и светна червената лампа т.е. системата работи. Може би този бутон не е чак толкова излишен, защото и да напомпиш гумите лампата си остава докато се добереш до компютър с инпа. Свири по веднъж и всяко даване на контакт
- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: RPA в Е46 инсталация...
Миналия ден реших пак да се поровя с моята сага.
Когато прекодирам колата с $251 в АКМВ модула всичко ми е aktiv, и на таблото ми светва лампата в жълто (ползвам снимката на колегата Gqbriel)

Но в МК60 REIFENDRUCKWARNSYSTEM ми е night_aktiv, когато реша да го сменя на aktiv и да запиша промените,ми плюе пак тази грешка:
И таблото ми светва

Направо побеснявам вече
,аз ли нещо бъркам,друг проблем ли има м...... му.
Когато прекодирам колата с $251 в АКМВ модула всичко ми е aktiv, и на таблото ми светва лампата в жълто (ползвам снимката на колегата Gqbriel)
Но в МК60 REIFENDRUCKWARNSYSTEM ми е night_aktiv, когато реша да го сменя на aktiv и да запиша промените,ми плюе пак тази грешка:
- Код: Избери целия код
ERROR! Modul: A_ASCDSC.IPS, Proc: Cod_SG_CODIEREN, LineNr: 58, ErrorNr: 2060
COAPI-2060: coding faulty (general)
DSC_MK60, C_C_AUFTRAG: ERROR_ECU_SUBFUNCTION_NOT_SUPPORTED__INVALID_FORMAT_READ
И таблото ми светва

Направо побеснявам вече


Ако нема у глава, има у Google.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: RPA в Е46 инсталация...
С ASC MK60 съм колега, и според колегата stilko го е правил и на ASC.

Ако нема у глава, има у Google.
- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: RPA в Е46 инсталация...
Ако сте с ASC и парт номер 34.51-6 759 073 ,функцията не работи. Проверено

Ако нема у глава, има у Google.
- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
Re: RPA в Е46 инсталация...
bgpavlp написа:Ако сте с ASC и парт номер 34.51-6 759 073 ,функцията не работи. Проверено
Къде пише парт номера ?
- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: RPA в Е46 инсталация...
На самата помпа има лепенка, или с някоя диагностична програма може да го видиш

Ако нема у глава, има у Google.
- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
Re: RPA в Е46 инсталация...
днес пробвах с ИНПА (e46> chassis>ASC) но не видях парт номер, в това меню ли е ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани