Акцизи на големите двигатели след влизането в ЕС...
Модератор: Общи модератори
69 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
За колите с колекционерска стойност няма да има проблем, предполагам, те са по друга графа. Единственото сигурно за останалите е,че група чиновници вече са натоили теслите и само чакат да пълнят и хазната и джобовете си. Безплатен обяд няма да има. И да, могат да забранят вноса на автомобили по определен принцип (Евро, година, мощност, катализатор, емисии на СО2 и т.н. - това е въпрос на суверенно законодателство, няма отношение към правилата на ЕС)
Never mistake motion for action...
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
В полша,доколкото чух има такса регистрация.Тук май ще се въведе същото нещо 

ТДС - Турбо Див Селянин
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Който е чел днешния 24 часа може би е видял пише го на първа страница.
НЯМА ДА СЕ ПЛАщАТ НИКАКВИ ДДС-ТА И ДАНЪЦИ ПРИ ВНОС НА НОВА КОЛА ОТ ЕВРО СЪЮЗА,НО ЩЕ СЕ ПОЯВЯТ ГОЛЕМИ КРИТЕРИИ ПРИ ПРОДАЖБАТА НА НОВИ КОЛИ И ЩЕ ПОСКЪПНАТ НОВИТЕ КОШНИЦИ
НЯМА ДА СЕ ПЛАщАТ НИКАКВИ ДДС-ТА И ДАНЪЦИ ПРИ ВНОС НА НОВА КОЛА ОТ ЕВРО СЪЮЗА,НО ЩЕ СЕ ПОЯВЯТ ГОЛЕМИ КРИТЕРИИ ПРИ ПРОДАЖБАТА НА НОВИ КОЛИ И ЩЕ ПОСКЪПНАТ НОВИТЕ КОШНИЦИ

ТДС - Турбо Див Селянин
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
Не "ддс и данъци",ами "ддс и акцизи" бяха точните думи,ще видим дали ще бъде така в крайна сметка 

Tux0 Ca !


ре
И описаха че отцепват една камара автомобили нямащи ЕВРО4, 2 Еърбега и ABS.Иначе продажбата ще е само по фактурка
Май след случките в Унгария нашите управници слушкат повече само и само да влезем в ЕС ще вземат да оттърват колите от лапачката!!!

аз наскоро говорих с колега от Румъния и той каза, че при тях ще въвеждат такса за регистрация/пререгистрация, която ще е значително по-висока отколкото е в момента. Определяла се в зависимост от редица фактори - год. на производство, обем и мощност на двигателя, страна на производство/произход и др. Според него няма вариант държавата да се лиши от приходите от ДДС при внос, просто ще се замени от други нововъведени такси. 

- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
вкарат ли евро4 е като да резнат по-старите коли
доколкото знам е36 са до евро2. дано поне е46 да се включват в евро4 и да можем да ги внасяме:)
доколкото знам е36 са до евро2. дано поне е46 да се включват в евро4 и да можем да ги внасяме:)
- crusssader
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 22.09.2006
re
вижте какво казват хората от администрацията
http://news.bnt.bg/node_102/100__1/41_12_09_06
http://news.bnt.bg/node_102/100__1/41_12_09_06
- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
кола 203 коня - акциза и е 5230.701
кола 204 коня - акциза и е 9011.088
Тези суми се изчисляват по формулата "да вземеме парите на хората"
дано влезем в ЕС и да отпаднат всички такива измислени такси.
Нали след това ще отпаднат границите и преградите в репортажа се казва, че Митницата няма да има никакво отношение с вноса на коли, а тези такси нали се събират отчно от митницата до колкото знам
Според мен не трябва и такси за първа регистрация да има защото дали ще си купиш колата от Бургас и ще си я внесеш в СФ или Берлин и си я внезеш каква е разликата нали няма граници всичко е една общтност така е като помислим логично.
Примерно една 325 струва 5 хиляди евро в германия от човек който там си я е карал до вчера и сега си я продава, платил си е всички такси, данъци и тн. идва тук и просто се слагат БГ номера тя си има всичко.Това да не е концерт по желание българските оправници ще трябва да се съгласят с изискванията на ЕС и да не си измислят всевъзможни начини да ти приберат парите.Ама ако искам и 1000 коня ще си вкарам, колата си е карана в Германия и си е било всичко изрядно там ния тук ще я подлагаме на нови изисквания...
Аз па ще си я карам с немски номера и ще ходя на всеки няколко месеца и пак ще ми излезе по-евтино от да им плащам космически суми.За пример Слави Трифонов така си кара Хъмара поне 1 година преди да го подари в ирата си.
Братя винаги има начини, който иска да кара мощтна кола и няма излишни пари за държавата ще го направи по друг начин
ако трябва ще се надува мотора, целта оправдава средствата....
Това е мойто скромно менние и не ангажирам никой с него
дано да стане такаче да си вкарваме Е36 328 за 6 хиляди евро колкото си струва наистина това си пожелавам
кола 204 коня - акциза и е 9011.088
Тези суми се изчисляват по формулата "да вземеме парите на хората"
дано влезем в ЕС и да отпаднат всички такива измислени такси.
Нали след това ще отпаднат границите и преградите в репортажа се казва, че Митницата няма да има никакво отношение с вноса на коли, а тези такси нали се събират отчно от митницата до колкото знам

Според мен не трябва и такси за първа регистрация да има защото дали ще си купиш колата от Бургас и ще си я внесеш в СФ или Берлин и си я внезеш каква е разликата нали няма граници всичко е една общтност така е като помислим логично.
Примерно една 325 струва 5 хиляди евро в германия от човек който там си я е карал до вчера и сега си я продава, платил си е всички такси, данъци и тн. идва тук и просто се слагат БГ номера тя си има всичко.Това да не е концерт по желание българските оправници ще трябва да се съгласят с изискванията на ЕС и да не си измислят всевъзможни начини да ти приберат парите.Ама ако искам и 1000 коня ще си вкарам, колата си е карана в Германия и си е било всичко изрядно там ния тук ще я подлагаме на нови изисквания...
Аз па ще си я карам с немски номера и ще ходя на всеки няколко месеца и пак ще ми излезе по-евтино от да им плащам космически суми.За пример Слави Трифонов така си кара Хъмара поне 1 година преди да го подари в ирата си.
Братя винаги има начини, който иска да кара мощтна кола и няма излишни пари за държавата ще го направи по друг начин

ако трябва ще се надува мотора, целта оправдава средствата....
Това е мойто скромно менние и не ангажирам никой с него

дано да стане такаче да си вкарваме Е36 328 за 6 хиляди евро колкото си струва наистина това си пожелавам

- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Да но виж цените на номерата тук и там
Застраховките и т.н.

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
говорите и си вярвате, да се лишат от стотици милиони... и ще вдигнат пътни такси и друго, и ще падне митото и ще го заменят с такса регистрация, която ще е повече от митото сега.
Кой ще им забрани / ограничи таксата регистрация ?!?!? Ми нали като освен това и изперат пари за 'нова' система с уж модерни бази данни и други и ще кажат 'ами какво като ддс-то е било 2800, сега таксата регистрация е 3200, ако щеш плащай никой не те кара да внасяш коли'
щяло да се махне... мечтатели
а какво раздуват вестниците е едно, и как ще си ни дерат джоба - друго. Последните 8 години бях в Унгария, беше абсолютно същото 'подскачане' за мита и ддс 2004-та...
и като ги резнаха внос кола макс на 4 години, иначе 800 и нагоре евро еко такси и забрани и аре улево, с красиви цифри за регистрация по-големи от ддс-то преди. Ако нещеш твой проблем, купи си кола от автокъщите на незабележимо удвоени цени.
Кой ще им забрани / ограничи таксата регистрация ?!?!? Ми нали като освен това и изперат пари за 'нова' система с уж модерни бази данни и други и ще кажат 'ами какво като ддс-то е било 2800, сега таксата регистрация е 3200, ако щеш плащай никой не те кара да внасяш коли'
щяло да се махне... мечтатели

а какво раздуват вестниците е едно, и как ще си ни дерат джоба - друго. Последните 8 години бях в Унгария, беше абсолютно същото 'подскачане' за мита и ддс 2004-та...
и като ги резнаха внос кола макс на 4 години, иначе 800 и нагоре евро еко такси и забрани и аре улево, с красиви цифри за регистрация по-големи от ддс-то преди. Ако нещеш твой проблем, купи си кола от автокъщите на незабележимо удвоени цени.
- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
Аз си го обяснявам така, като сме една общтност и няма никкави първи регистрации, като си докарам кола от Пловдив нали и си я карам в СФ няма регистрации, тука става дума за различни държави, но като сме едно цяло няма граници, няма митници няма нищо цените се уеднаквяват и това е.Нали затова вдигнаха драснично цигарите и ще ги вгидат още-защото в ЕС и другите страни който са членки на ЕС трябва да са еднакви.
Според мен всеки опит на държавата да се прави на интересна и да се цепи от колектива като си измисля свой собствени такси ще бъде санкциониран, най-вероятно ще въведат някакви такси или нещо такова, но не вярвам да са кой знае какви, примерно гражданската отговорност може да стане 200 евро на одина, колкото е да кажем в други страни от ЕС, но това си има обяснение защото колкото е по-голяма гражданската толокова повече ще ти се плащат на лице пострадало или лица примерно тук се плаща сега 100 хиляди лева, а в страните от ЕС изискването е да се плаща 1 милион и затова ще ги вдигнат, но не виждам никакво логично обяснение да ми слагат примерно 3000 лева първа регистрация...
пък и каква регистрация като колата вече си е с немски номера примерно тя си е регистрирана в страна от ЕС как така ще се регистрира защо да се пререгистрира пак, като си взема кола от Пловдив и не ми трябва регистрация за СФ ако искам ще си я карам така
може да ме кефи Пловдив и да искам да ми го пише на номера
"Последните 8 години бях в Унгария, беше абсолютно същото 'подскачане' за мита и ддс 2004-та...
и като ги резнаха внос кола макс на 4 години, иначе 800 и нагоре евро"
Да така е, но аз ако не се лъжа тези страни които хитруваха хяба предурпедени от ЕС и глобени или нещо такова и ги премахнаха...
Сега че държавата ще мисли какво да направи това е ясно тя няма да иска да загуби толкова пари, но на кой му пука за тия пари на Костов ли или на Симеон или на Станишев, на кой му пука така говорите всеедно те ще ги загубят тия пари от джоба си.
За Германия определено е по-добре да няма никакви такси тук и никакви регистрации и нищо само и само да ги отървем от морално остарялите коли.Всички тези такси са измислени за да се пълни държавната хазна ЕС като строг учител наблудава някой от деата данеби да се изхитря и да се цепи от строя за своя облага те не са глупави затова и нашите толкова внимават....
На мене не ми пука какво ще стане в караина сметка и по-зле да стане пак ще си направя колата мощтна ако си го поставя за цел номер едно, ще изчакам до Нова година да видя каква ще е хавата и после как дойде
Според мен всеки опит на държавата да се прави на интересна и да се цепи от колектива като си измисля свой собствени такси ще бъде санкциониран, най-вероятно ще въведат някакви такси или нещо такова, но не вярвам да са кой знае какви, примерно гражданската отговорност може да стане 200 евро на одина, колкото е да кажем в други страни от ЕС, но това си има обяснение защото колкото е по-голяма гражданската толокова повече ще ти се плащат на лице пострадало или лица примерно тук се плаща сега 100 хиляди лева, а в страните от ЕС изискването е да се плаща 1 милион и затова ще ги вдигнат, но не виждам никакво логично обяснение да ми слагат примерно 3000 лева първа регистрация...
пък и каква регистрация като колата вече си е с немски номера примерно тя си е регистрирана в страна от ЕС как така ще се регистрира защо да се пререгистрира пак, като си взема кола от Пловдив и не ми трябва регистрация за СФ ако искам ще си я карам така


"Последните 8 години бях в Унгария, беше абсолютно същото 'подскачане' за мита и ддс 2004-та...
и като ги резнаха внос кола макс на 4 години, иначе 800 и нагоре евро"
Да така е, но аз ако не се лъжа тези страни които хитруваха хяба предурпедени от ЕС и глобени или нещо такова и ги премахнаха...
Сега че държавата ще мисли какво да направи това е ясно тя няма да иска да загуби толкова пари, но на кой му пука за тия пари на Костов ли или на Симеон или на Станишев, на кой му пука така говорите всеедно те ще ги загубят тия пари от джоба си.
За Германия определено е по-добре да няма никакви такси тук и никакви регистрации и нищо само и само да ги отървем от морално остарялите коли.Всички тези такси са измислени за да се пълни държавната хазна ЕС като строг учител наблудава някой от деата данеби да се изхитря и да се цепи от строя за своя облага те не са глупави затова и нашите толкова внимават....
На мене не ми пука какво ще стане в караина сметка и по-зле да стане пак ще си направя колата мощтна ако си го поставя за цел номер едно, ще изчакам до Нова година да видя каква ще е хавата и после как дойде

- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
Ето паяците също ще отпаднат, гледах скоро по телевизията в едни от новините май....
Хората казват, че е незаконно да се пипа чужда собственост, тоест да ми вдигат колата както не пречи на никой, има си конкретни и точни правила кога кола може да се премести от пътнотоплатно или мястото където е оставена.
нещата малко по малко се оправят държавата в момента изтисква последните си пари, които после ще изчезнат примерно пак гледах едно предаване в което се каза, че имало огромни липси в парите точно "Паркинги и гаражи"
щяло да се поставя глобата на стъклото или скоба доколкото разбрах, само неразбрах дали веднага след приемането ни ще отпаднат "паяците" или малко по-натам..
Всяка тъпа измишлиотина на държавата за прибиране на пари която не съответства с изискванията от ЕС ще трябва да се премахне
Хората казват, че е незаконно да се пипа чужда собственост, тоест да ми вдигат колата както не пречи на никой, има си конкретни и точни правила кога кола може да се премести от пътнотоплатно или мястото където е оставена.
нещата малко по малко се оправят държавата в момента изтисква последните си пари, които после ще изчезнат примерно пак гледах едно предаване в което се каза, че имало огромни липси в парите точно "Паркинги и гаражи"
щяло да се поставя глобата на стъклото или скоба доколкото разбрах, само неразбрах дали веднага след приемането ни ще отпаднат "паяците" или малко по-натам..
Всяка тъпа измишлиотина на държавата за прибиране на пари която не съответства с изискванията от ЕС ще трябва да се премахне

_BoBI_ написа:Ето паяците също ще отпаднат, гледах скоро по телевизията в едни от новините май....
Хората казват, че е незаконно да се пипа чужда собственост, тоест да ми вдигат колата както не пречи на никой, има си конкретни и точни правила кога кола може да се премести от пътнотоплатно или мястото където е оставена.
нещата малко по малко се оправят държавата в момента изтисква последните си пари, които после ще изчезнат примерно пак гледах едно предаване в което се каза, че имало огромни липси в парите точно "Паркинги и гаражи"
щяло да се поставя глобата на стъклото или скоба доколкото разбрах, само неразбрах дали веднага след приемането ни ще отпаднат "паяците" или малко по-натам..
Всяка тъпа измишлиотина на държавата за прибиране на пари която не съответства с изискванията от ЕС ще трябва да се премахне
Е да, но сега храним политиците, мутрите и всеки държавник и с трохите се правят някой дребни нещица за хората. Ако спрат да ни цуцат яко едва ли и трохи ще остават.

- turboto
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 26.03.2005
- Местоположение: единственото село в София - Красно село
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530i Touring
- Мечтае да кара: каквато и да е ALPINA
- Детайли за колата: току що излязла от завода! :)
!
Според мен цялата ни философия е сбъркана. 'Ше ни цоцат като сме "прост народ = слаба държава" - не откривам топлата вода с този извод. Ако бяхме по задружни като мангалите (например) можеше да притиснем тая шепа хора в парламента до стената и да им припомним че не сме държава която произвежда автомобили и за това вместо рестриктивни мерки да ни прилага да отпусне малко юздите. Всички управници реват че автопарка ни бил много остарял. Ами много ясно че е остарял... тъкмо хората се окопитиха малко и веднага БАМ ДДС Х 2 за какво така и никой не можа да обясни... А ние какво направихме... един митинг и т'ва е. Вместо да се затегне контрола по техническото състояние на автопарка (каси кинтите наливам по другата ми кола за да е почти на 100% ОК тех. състоянието иа е 83-та година) ТЪПАЦИТЕ налагат всевъзможни ограничения за да си купи човек по-нова кола. Но за това сме си виновни само и единствено НИЕ. До като си траем ше е така. И аз се чудех каква гимнастика да направя миналата година защото ми изпадна една 525ix TOURING на цена за мен 2000 EUR но само ДДС-то и АКЦИЗА и бяха почти 10000лв. Ако знам че поне карам по нормални (не казвам идеални) пътища може би бих се позамислил... Ма АКЦИЗА бил щот искам да съм гъзар.... ?!!!!! Ебати гъзара с една (или две нормални европейски заплати) Исках този автомобил защото след 4 години писане до кмета на вилата така и продължавам да нямам равен (не асфалтиран или с павета) горе-долу път. Исках го с голям двигател не за да се състезавам а защото е сигурен и здрав. (а не като сегашните 1.3 - 200 коня и пръднеш 3 пъти по улиците и ае ... основен ремонт или буталата Ти скачат по предното стъкло). Исках го защото имаше теглич. Исках го защото беше комби а имам детенце и куче. Исках го защото си беше СТОК и със всички възможни заводски екстри (карал го беше американец в Германия). Бил съм искал екстри и за екстрите се плащало за това бил АКЦИЗА. Като се замисля почти 100% вече от новите автомобили тия така наречени АКЦИЗНИ ЕКСТРИ са си стандартно оборудване даже и за ДАЧИЯ-та. На въпроса ми каква е разликата между 725 TDS '96 и 525ix '96 та 1-вото да влиза БЕЗ АКЦИЗ а 2-то СЪС отговора беше пропуск в закона.
SORRY за фермана... за т'ва дайте да си слушаме чалгийте да гледаме върховния БИГ БРАДЪР и да се напиеме като свине!
То друго не ни остана...

SORRY за фермана... за т'ва дайте да си слушаме чалгийте да гледаме върховния БИГ БРАДЪР и да се напиеме като свине!
То друго не ни остана...



69 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани