Полиране на алуминиеви джанти
Модератор: bum_bum
- Cobb
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 7.02.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E36
- Мечтае да кара: V8
Re: Полиране на алуминиеви джанти
Няма голямо значение какви са пастите, и онези двете на волфкрафт комплекчето стават. Общо взето ако са минати хубаво до 400 е напълно достатъчно, разлика почти няма нагоре. И моите до толкова ги карах и станха идеално.
По-скоро е до начина, а той ги върти на машина
По-скоро е до начина, а той ги върти на машина


- bmw 318 is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 386
- Регистриран на: 2.08.2008
Re: Полиране на алуминиеви джанти
Каква е тази машина дето ги върти?
- Cobb
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 7.02.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E36
- Мечтае да кара: V8
Re: Полиране на алуминиеви джанти
Ами...каквато си направиш общо взето...нищо сложно
Тази мисля, че е неговата, ако не съм се заблудил нещо



Ко щеш, може и малко по-силен шмиргел

https://www.google.bg/search?q=diy+whee ... =955&dpr=1
Тази мисля, че е неговата, ако не съм се заблудил нещо

Ко щеш, може и малко по-силен шмиргел

https://www.google.bg/search?q=diy+whee ... =955&dpr=1

- bmw 318 is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 386
- Регистриран на: 2.08.2008
Re: Полиране на алуминиеви джанти
За самото полиране става въпрос после с какво се играе с дрелка ,ракета?Нали трябва да стане равномерно все пак.Поздрави
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
- Cobb
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 7.02.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E36
- Мечтае да кара: V8
Re: Полиране на алуминиеви джанти
Абе помня че я беше показвал и предположих, че е тази от снимката, щом съм я запазил, ама явно не е 
И да, твоява определено изглежда по-добре, но в крайна сметка мисля, че е по-важно да върши работата. (пък като гледам ония гаден шнитцел дето си го пуснал, явно доста добре се е представила
)
bmw 318 is с дрелка, но такава на която й се регулират оборотите. Трябва да е на по-умерени обороти и с известен натиск, а не просто да замазваш отгоре на максимални обороти...писано е бая пъти

И да, твоява определено изглежда по-добре, но в крайна сметка мисля, че е по-важно да върши работата. (пък като гледам ония гаден шнитцел дето си го пуснал, явно доста добре се е представила

bmw 318 is с дрелка, но такава на която й се регулират оборотите. Трябва да е на по-умерени обороти и с известен натиск, а не просто да замазваш отгоре на максимални обороти...писано е бая пъти

- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
Re: Полиране на алуминиеви джанти
https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =3&theater
Ето още една машина хахахаха
Ето още една машина хахахаха
- bmw 318 is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 386
- Регистриран на: 2.08.2008
Re: Полиране на алуминиеви джанти
Не ме разбрахте колеги.. става въпрос за това дали тази машина е включена и отгоре с дрелката минаваш или джантата е в покой без да се движи легнала на земята и ти отгоре и с дрелката полираш!Разбирате ли?Поздрави
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Полиране на алуминиеви джанти
Аз пък в момента имам една драма с подкарването на подобна машина- имам статив за джантата с лагер и главина от Е34, имам ремък, имам и един мотор от пералня. Драмата е дали ми е нужен кондензатор, за да го подкарам или може и без него. Че съм много бос по тоците и не ми се правят експерименти 


ATR-42/72
- dimitar086
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: Асеновград
Re: Полиране на алуминиеви джанти
ето момчета моята машина хваща сякав размер джанта и не само за бмв
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Полиране на алуминиеви джанти
dimitar086 написа:ето момчета моята машина хваща сякав размер джанта и не само за бмв
Такива хваща ли


When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
Re: Полиране на алуминиеви джанти
DLVasilev написа:Аз пък в момента имам една драма с подкарването на подобна машина- имам статив за джантата с лагер и главина от Е34, имам ремък, имам и един мотор от пералня. Драмата е дали ми е нужен кондензатор, за да го подкарам или може и без него. Че съм много бос по тоците и не ми се правят експерименти
Тоя от пералня е слаб няма смисъл да го подкарваш, търси по як
- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
Re: Полиране на алуминиеви джанти
bmw 318 is написа:Не ме разбрахте колеги.. става въпрос за това дали тази машина е включена и отгоре с дрелката минаваш или джантата е в покой без да се движи легнала на земята и ти отгоре и с дрелката полираш!Разбирате ли?Поздрави
С машината и дрелката става по добре, дрелката да е с реверс и на обратно на машината и ще си супер:))
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Полиране на алуминиеви джанти
Maverik написа:DLVasilev написа:Аз пък в момента имам една драма с подкарването на подобна машина- имам статив за джантата с лагер и главина от Е34, имам ремък, имам и един мотор от пералня. Драмата е дали ми е нужен кондензатор, за да го подкарам или може и без него. Че съм много бос по тоците и не ми се правят експерименти
Тоя от пералня е слаб няма смисъл да го подкарваш, търси по як
Е ще опитам все пак. Иначе имам 3 от помпи мотори ама и 3-те са затегнали и са за ремонт.Тоя от перлата ако не смогне въпреки, че с подходящата ремъчна шайба мисля да стане- малка на оста на мотора и другото е диаметъра на джантата. Пускам го на 2880 об и мисля, че ще се справи

ATR-42/72
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани