Твърдост на волана

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 19.03.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 323ciA
Мечтае да кара: BMW E92 M3

Re: Твърдост на волана

Мнение от cecko93 » 19 Окт 2013, 13:10

vavilon написа:
hacker4eto1 написа:Колеги я ми кажете при вас как е понеже при мен се случи нещо странно .. колата работи и е в покой.. Когато въртя волана леко без значение на ляво или на дясно оборотите ми спадат... това преди май го нямаше... Та я си погледнете вашите Принцеси правят ли го този номер?,че май ще пръскам помпа на съставни части :)

Същата работа.

Има го и при '08 Гранд Витара бензин, '11 Шкода Октавиа дизел(при дизела трябва да се загледаш, ама пак го има) и при бавареца ми го има :mrgreen:

П.С. От лични наблюдения за двете коли говоря, по логика=> има го при всички марки :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Твърдост на волана

Мнение от unikalen88 » 19 Окт 2013, 16:47

cecko93 написа:
vavilon написа:
hacker4eto1 написа:Колеги я ми кажете при вас как е понеже при мен се случи нещо странно .. колата работи и е в покой.. Когато въртя волана леко без значение на ляво или на дясно оборотите ми спадат... това преди май го нямаше... Та я си погледнете вашите Принцеси правят ли го този номер?,че май ще пръскам помпа на съставни части :)

Същата работа.

Има го и при '08 Гранд Витара бензин, '11 Шкода Октавиа дизел(при дизела трябва да се загледаш, ама пак го има) и при бавареца ми го има :mrgreen:

П.С. От лични наблюдения за двете коли говоря, по логика=> има го при всички марки :)

аз съм с 320 дизел и непомръдват оборотите колкото и да въртя
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Твърдост на волана

Мнение от Kris » 19 Окт 2013, 18:45

unikalen88 написа:
cecko93 написа:
vavilon написа:
hacker4eto1 написа:Колеги я ми кажете при вас как е понеже при мен се случи нещо странно .. колата работи и е в покой.. Когато въртя волана леко без значение на ляво или на дясно оборотите ми спадат... това преди май го нямаше... Та я си погледнете вашите Принцеси правят ли го този номер?,че май ще пръскам помпа на съставни части :)

Същата работа.

Има го и при '08 Гранд Витара бензин, '11 Шкода Октавиа дизел(при дизела трябва да се загледаш, ама пак го има) и при бавареца ми го има :mrgreen:

П.С. От лични наблюдения за двете коли говоря, по логика=> има го при всички марки :)

аз съм с 320 дизел и непомръдват оборотите колкото и да въртя

Пробвай да поработи мало на място и после завърти и гледай.

Sent from my GT-N5100 using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Твърдост на волана

Мнение от GecataBMW-E46 » 19 Окт 2013, 19:41

Аве пичове кво я дъфчите още тая тема нищо им няма на колите карайте ги и тва е.Па на тия де им е твърд волана малко зоб от ваша страна ще оправи проблема :mrgreen: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Твърдост на волана

Мнение от Gqbriel » 19 Окт 2013, 21:36

GecataBMW-E46 написа:Аве пичове кво я дъфчите още тая тема нищо им няма на колите карайте ги и тва е.Па на тия де им е твърд волана малко зоб от ваша страна ще оправи проблема :mrgreen: :mhihi:

Зоби се колко искаш където си кскаш,но трупай мнение в извън темата ;)
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 15.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание

Re: Твърдост на волана

Мнение от Conqueror » 20 Окт 2013, 13:15

Колеги вчера си скъсих маркучите след казанчето сложих нови скоби и се поуправи вътри се с един пръст волана но пак е малко твърд смятам да сменя казанчето.Причината за чуденето и вайкането е като дам пълен и тръгна от високи волана ми става твърд като на страл зил колата е е39 със сервотроник но тази играеща ролка на колегата ме замисли силно..
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 11.03.2008
Местоположение: Cофия /кв. Лаулин
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 touring
Мечтае да кара: М Power
Детайли за колата: черна , М40Б18

Re: Твърдост на волана

Мнение от joepower » 20 Окт 2013, 22:16

Conqueror написа:Колеги вчера си скъсих маркучите след казанчето сложих нови скоби и се поуправи вътри се с един пръст волана но пак е малко твърд смятам да сменя казанчето.Причината за чуденето и вайкането е като дам пълен и тръгна от високи волана ми става твърд като на страл зил колата е е39 със сервотроник но тази играеща ролка на колегата ме замисли силно..


Можеш ли да обясниш подробно какво си направил и каква е разликата преди-сега?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 22.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Сива Бима
Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
Детайли за колата: Лачена

Re: Твърдост на волана

Мнение от hacker4eto1 » 21 Окт 2013, 7:52

joepower написа:
Conqueror написа:Колеги вчера си скъсих маркучите след казанчето сложих нови скоби и се поуправи вътри се с един пръст волана но пак е малко твърд смятам да сменя казанчето.Причината за чуденето и вайкането е като дам пълен и тръгна от високи волана ми става твърд като на страл зил колата е е39 със сервотроник но тази играеща ролка на колегата ме замисли силно..


Можеш ли да обясниш подробно какво си направил и каква е разликата преди-сега?

Понеже маркучетата вече на казанчето не стават ги е скъсил с 2 сантиметра понеже леко по тях сълзи сякаш.. и уж губи налягане .. за това като се сменя казанче се режат маркучетата 1 пръст на долу за да може да хване скобата по добре и да няма теч..от там загуба на налягане.. аз така го разбирам :) ... но е направено от мен преди да сменя казанчето и разлика :dunno: :dunno: :dunno:
Изображение
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Твърдост на волана

Мнение от unikalen88 » 21 Окт 2013, 8:18

колега,малките двигатели се мъчат като навиеш волана,смятам че 2000 кобика не е малак мотор,колкото и да работи никога не се е мъчил мотора или да падат обороти,ако играят и има шумове или се мъчи мотора значи нещо не е фред според мене
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 22.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Сива Бима
Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
Детайли за колата: Лачена

Re: Твърдост на волана

Мнение от hacker4eto1 » 21 Окт 2013, 8:28

unikalen88 написа:колега,малките двигатели се мъчат като навиеш волана,смятам че 2000 кобика не е малак мотор,колкото и да работи никога не се е мъчил мотора или да падат обороти,ако играят и има шумове или се мъчи мотора значи нещо не е фред според мене

и аз Не мисля ,че мотор 2,8 ще се мъчи от помпата преди не беше така със пуснат климатроник и въртене на място тея обороти не мърдаха .. Явно помпата се мъчи.. Ама само чешим езиците тука...
П.П ся като падне първия сняг волана става песен ще чакаме до тогава :bchug:
Изображение
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 15.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание

Re: Твърдост на волана

Мнение от Conqueror » 21 Окт 2013, 14:09

Смених маслото скъсих маркучетата от казанчето нови скоби защото старите изпускаха и казанчето беше цялото мазно. И волана е поне 20-30% мек пак казвам карам е39 и ви следя темата с надежда да намеря отоговор на моя проблем.Но ето че от профилактика имало ефект :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 30.12.2009
Местоположение: Градът на мечтите
Пол: Мъж
Кара: Трите букви да крещят

Re: Твърдост на волана

Мнение от ///ALPINA\\\ » 21 Окт 2013, 18:54

А колеги под капачката трябва ли да има гумено о пръстенче/уплътнение като се завие за казанчето да уплатни ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 22.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: M6

Re: Твърдост на волана

Мнение от bochogogogo » 21 Окт 2013, 21:44

Твърдостта на волана не е от казалнчето нито пък от течността.Поне при мен не се оправи остана рейката да рециклирам....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 29.08.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ex.E90, pr.E46, fu.?30

Твърдост на волана

Мнение от Alegron » 21 Окт 2013, 22:08

bochogogogo написа:Твърдостта на волана не е от казалнчето нито пък от течността.Поне при мен не се оправи остана рейката да рециклирам....

Ами няма да е и от рейката. Нали я рециклирах, колега...
Ти казанчето смени ли с ново?


Sent from my iPhone using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Твърдост на волана

Мнение от bai_ILIA » 22 Окт 2013, 21:36

според мен малко "по-тежката" хидравлика на Е46 си е съвсем нормална и си губите времето като цяло. карал съм освен моята още 2 330-ки дизел и всички имат ЕДНАКВА хидравлика. колите са на различен пробег и вероятно различно износване на компонентите. моята рейка я рециклирах, въпреки че беше леко износена, смених помпата понеже на ниски обороти затягаше (тук проблемът беше очевиден), маслото ми е ново и поведението на хидравликата не се е променило грам.

аз не виждам проблем като цяло, освен когато ми затягаше помпата. една чисто нова помпа втора ръка реши проблема :D друг въпрос е ако някой наистина полага усилия да си върти волана. ако е така вече може да се говори за някакъв проблем...
"Чемодан, вокзал, Москва"

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook