Твърдост на волана
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Твърдост на волана
Gqbriel написа:vavilon написа:Демек искаш да смениш макферсоните!Довечера ще погледна аз какви сложих.
Ти си ходещ магазин,като чета какво си сменил и какво смяташ да сменяш
Ахмм...




Та за макферсоните. Мисля че не е от голямо значение, за твърдоста на волана! Все пак макферсона държи телескопа на амортисьора и го върти за да не се усуче. Как му се викаше на това.... въртеливо възвратно движение. Но все пак е хубаво да се сменяt някога или поне да се проверят.

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Твърдост на волана
vavilon написа:Gqbriel написа:vavilon написа:Демек искаш да смениш макферсоните!Довечера ще погледна аз какви сложих.
Ти си ходещ магазин,като чета какво си сменил и какво смяташ да сменяш
Ахмм...Повечето неща от екстериора и интериора са 2-ра ръка и след смяната им се продават старите и те така. Инвестициите са лекички.
С лайт модула беше голям филма. Заради таблото ми което е 2003г.
Но накрая след 2 модула последният версия 3,6 2005г. сработи акурактно с всички екстри и светлини. Естественно благодарение Oci.
Та за макферсоните. Мисля че не е от голямо значение, за твърдоста на волана! Все пак макферсона държи телескопа на амортисьора и го върти за да не се усуче. Как му се викаше на това.... въртеливо възвратно движение. Но все пак е хубаво да се сменяt някога или поне да се проверят.
Значи мяташ едни мухи,после ама не е нужно


Ако не беше филм да свалям рейката,щях да взема 2-3 и да пробвам с различни каква е разликата


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Твърдост на волана
Ами, да ти кажа кво съм срещал и чел през тези години у форума.
Рецеклиране на рейка има си + и - . По спомени колегата Слитер -Жоро беше рецеклирал и твърдеше, че волана е олекнал.
Друг е рецеклирал помпа или направо е сменил. Все ей такива полвинчати мнения, но то няма и как да бъде. На един му е добре волана, на друг му е тежък! На мен си ми е добре воланчето. Щом с една ръка го връткам с много малко зор естественно. Та мисълта ми е, че трябва да се пробват повече коли и така. Такива тестове по сбирките най-вече.
п.п.
Макферсоните са Феби. Тази марка...никога!!!
Задните тампони (ф/мейби) на амортисьорите си заминаха за една година. Бяха станали на настърган кашкавал.
И съм карал на пружини. Ванката ги беше хванал лятото ама аз не му обърнах внимание.... 
Рецеклиране на рейка има си + и - . По спомени колегата Слитер -Жоро беше рецеклирал и твърдеше, че волана е олекнал.


п.п.
Макферсоните са Феби. Тази марка...никога!!!
Задните тампони (ф/мейби) на амортисьорите си заминаха за една година. Бяха станали на настърган кашкавал.


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Твърдост на волана
За тампоните сигурно и моите задни са щета.Поръчал съм нови амортисьори за отзад,ще взема тампоните,усилените планки за предните бомбета и нови лагери за макферсона ,да заспи всичко вече..
Просто си им дойде времето
Просто си им дойде времето

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Alegron
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 29.08.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ex.E90, pr.E46, fu.?30
Re: Твърдост на волана
Колеги, да споделя мнение и за моята твърдост на волана на Е46-цата ми.
Колата като е студена е със сравнително добра хидравлика, но като загрее става тежка и трябват усилия за да завиваш на място.
Смених: нова употребявана помпа, рециклаж на маркуча за високо налягане, рециклаж на рейката, два пъти сменях хидравлично масло + промивки.
(Добре че частите и услугите са на добри цени и не е като при други марки и/или модели)
та, ефект: НУЛЕВ (хайде да са 5%)
Моето мнение е, да вземе някой да сложи ново казанче с филтър. Може да се оправят нещата, че вече не ми се занимава
Само това остана. Другото, което остана са тампоните и лагерчетата на макферсона.
Друго, сещате ли се?
Колата като е студена е със сравнително добра хидравлика, но като загрее става тежка и трябват усилия за да завиваш на място.
Смених: нова употребявана помпа, рециклаж на маркуча за високо налягане, рециклаж на рейката, два пъти сменях хидравлично масло + промивки.
(Добре че частите и услугите са на добри цени и не е като при други марки и/или модели)

та, ефект: НУЛЕВ (хайде да са 5%)
Моето мнение е, да вземе някой да сложи ново казанче с филтър. Може да се оправят нещата, че вече не ми се занимава


Друго, сещате ли се?
- ///ALPINA\\\
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: Градът на мечтите
- Пол: Мъж
- Кара: Трите букви да крещят
Re: Твърдост на волана
имам въпрос към по запознатите смятате ли че има разлика в хидравличните помпи специално на М спорт пакет понеже преди години имах е39 спорт пакет и беше с доста двърда хидравлика сега съм с е46 м спорт също е с твърда спрямо с на други познати които са си нормални

- narkk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: Around the world
- Кара: e46 320d '02 // 8TA 3.0TDIQ '11
- Мечтае да кара: със служебна нафта
Re: Твърдост на волана
///ALPINA\\\ написа:имам въпрос към по запознатите смятате ли че има разлика в хидравличните помпи специално на М спорт пакет понеже преди години имах е39 спорт пакет и беше с доста двърда хидравлика сега съм с е46 м спорт също е с твърда спрямо с на други познати които са си нормални
Няма разлика в помпата, колега - задни и предни стабилизиращи щанги са с по-голям диаметър, носачите са по-ниски, пружините са по-ниски и амортисьорите са по твърди. Твърдостта най-вероятно идва от там, а и предполагам си с по-широки гуми.
Drive Fast, but Friendly and Safe!!!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Твърдост на волана
Това ни е проблема не е до М пакета той не се отразява на това само окачването
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- bochogogogo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 22.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: M6
Re: Твърдост на волана
Когато рейката е заминала има ли възможност да смуче въздух и от там да идва проблема.....
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Твърдост на волана
bochogogogo написа:Когато рейката е заминала има ли възможност да смуче въздух и от там да идва проблема.....
Не мисля ,че е възможно да смуче поради голямото налягане с което се надува вътре ако е заминала... ще тече според мен .. е зависи какво и е заминало де
- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Твърдост на волана
Alegron написа:Колеги, да споделя мнение и за моята твърдост на волана на Е46-цата ми.
Колата като е студена е със сравнително добра хидравлика, но като загрее става тежка и трябват усилия за да завиваш на място.
Смених: нова употребявана помпа, рециклаж на маркуча за високо налягане, рециклаж на рейката, два пъти сменях хидравлично масло + промивки.
(Добре че частите и услугите са на добри цени и не е като при други марки и/или модели)![]()
та, ефект: НУЛЕВ (хайде да са 5%)
Моето мнение е, да вземе някой да сложи ново казанче с филтър. Може да се оправят нещата, че вече не ми се занимаваСамо това остана. Другото, което остана са тампоните и лагерчетата на макферсона.
![]()
Друго, сещате ли се?
Kолега от казанчето е трябвало да почнеш ...

- Alegron
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 29.08.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ex.E90, pr.E46, fu.?30
Re: Твърдост на волана
Conqueror написа:Alegron написа:Колеги, да споделя мнение и за моята твърдост на волана на Е46-цата ми.
Колата като е студена е със сравнително добра хидравлика, но като загрее става тежка и трябват усилия за да завиваш на място.
Смених: нова употребявана помпа, рециклаж на маркуча за високо налягане, рециклаж на рейката, два пъти сменях хидравлично масло + промивки.
(Добре че частите и услугите са на добри цени и не е като при други марки и/или модели)![]()
та, ефект: НУЛЕВ (хайде да са 5%)
Моето мнение е, да вземе някой да сложи ново казанче с филтър. Може да се оправят нещата, че вече не ми се занимаваСамо това остана. Другото, което остана са тампоните и лагерчетата на макферсона.
![]()
Друго, сещате ли се?
Kолега от казанчето е трябвало да почнеш ...
Абе започнах от помпата, която уж не правела достатъчно налягане... Дрън дрън.
Може и от казанчето да е, но какви са ти съображенията...?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Твърдост на волана
Колеги я ми кажете при вас как е понеже при мен се случи нещо странно .. колата работи и е в покой.. Когато въртя волана леко без значение на ляво или на дясно оборотите ми спадат... това преди май го нямаше... Та я си погледнете вашите Принцеси правят ли го този номер?,че май ще пръскам помпа на съставни части 

- Батман
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: Твърдост на волана
hacker4eto1 написа:..
Нормално е да има някакво малко отклонение в оборотите..помпата създава товар на двигателя..
Все пак трябва налягане да направи по някакъв начин

ПП. Ама така, както си започнал --> клапан картерни, операция (а)Ванос.. давай и едно DIY рециклиране помпа хидравлика

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Твърдост на волана
hacker4eto1 написа:Колеги я ми кажете при вас как е понеже при мен се случи нещо странно .. колата работи и е в покой.. Когато въртя волана леко без значение на ляво или на дясно оборотите ми спадат... това преди май го нямаше... Та я си погледнете вашите Принцеси правят ли го този номер?,че май ще пръскам помпа на съставни части
Същата работа.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани