Твърдост на волана

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Твърдост на волана

Мнение от vavilon » 15 Окт 2013, 16:55

Gqbriel написа:
vavilon написа:Демек искаш да смениш макферсоните! :) Довечера ще погледна аз какви сложих.

Ти си ходещ магазин,като чета какво си сменил и какво смяташ да сменяш :mhihi:

Ахмм... :mhihi: Повечето неща от екстериора и интериора са 2-ра ръка и след смяната им се продават старите и те така. Инвестициите са лекички. :) С лайт модула беше голям филма. Заради таблото ми което е 2003г. :mhihi: Но накрая след 2 модула последният версия 3,6 2005г. сработи акурактно с всички екстри и светлини. Естественно благодарение Oci. :)

Та за макферсоните. Мисля че не е от голямо значение, за твърдоста на волана! Все пак макферсона държи телескопа на амортисьора и го върти за да не се усуче. Как му се викаше на това.... въртеливо възвратно движение. Но все пак е хубаво да се сменяt някога или поне да се проверят. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Твърдост на волана

Мнение от Gqbriel » 15 Окт 2013, 17:05

vavilon написа:
Gqbriel написа:
vavilon написа:Демек искаш да смениш макферсоните! :) Довечера ще погледна аз какви сложих.

Ти си ходещ магазин,като чета какво си сменил и какво смяташ да сменяш :mhihi:

Ахмм... :mhihi: Повечето неща от екстериора и интериора са 2-ра ръка и след смяната им се продават старите и те така. Инвестициите са лекички. :) С лайт модула беше голям филма. Заради таблото ми което е 2003г. :mhihi: Но накрая след 2 модула последният версия 3,6 2005г. сработи акурактно с всички екстри и светлини. Естественно благодарение Oci. :)

Та за макферсоните. Мисля че не е от голямо значение, за твърдоста на волана! Все пак макферсона държи телескопа на амортисьора и го върти за да не се усуче. Как му се викаше на това.... въртеливо възвратно движение. Но все пак е хубаво да се сменяt някога или поне да се проверят. :yes:


Значи мяташ едни мухи,после ама не е нужно :mhihi: :bang:
Ако не беше филм да свалям рейката,щях да взема 2-3 и да пробвам с различни каква е разликата :mhihi: ще видим с joepower-a какви ще ги свърши ,като свали помпата и се почисти...все пак си мисля,че никой или тези,които знаят си траят и не казват,кое дефектира/износва с годините :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Твърдост на волана

Мнение от vavilon » 15 Окт 2013, 19:29

Ами, да ти кажа кво съм срещал и чел през тези години у форума.
Рецеклиране на рейка има си + и - . По спомени колегата Слитер -Жоро беше рецеклирал и твърдеше, че волана е олекнал. :dunno: Друг е рецеклирал помпа или направо е сменил. Все ей такива полвинчати мнения, но то няма и как да бъде. На един му е добре волана, на друг му е тежък! На мен си ми е добре воланчето. Щом с една ръка го връткам с много малко зор естественно. Та мисълта ми е, че трябва да се пробват повече коли и така. Такива тестове по сбирките най-вече. :yes:

п.п.
Макферсоните са Феби. Тази марка...никога!!!
Задните тампони (ф/мейби) на амортисьорите си заминаха за една година. Бяха станали на настърган кашкавал. :mhihi: И съм карал на пружини. Ванката ги беше хванал лятото ама аз не му обърнах внимание.... :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Твърдост на волана

Мнение от Gqbriel » 15 Окт 2013, 20:44

За тампоните сигурно и моите задни са щета.Поръчал съм нови амортисьори за отзад,ще взема тампоните,усилените планки за предните бомбета и нови лагери за макферсона ,да заспи всичко вече..
Просто си им дойде времето :)
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 29.08.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ex.E90, pr.E46, fu.?30

Re: Твърдост на волана

Мнение от Alegron » 16 Окт 2013, 17:45

Колеги, да споделя мнение и за моята твърдост на волана на Е46-цата ми.
Колата като е студена е със сравнително добра хидравлика, но като загрее става тежка и трябват усилия за да завиваш на място.
Смених: нова употребявана помпа, рециклаж на маркуча за високо налягане, рециклаж на рейката, два пъти сменях хидравлично масло + промивки.
(Добре че частите и услугите са на добри цени и не е като при други марки и/или модели) :)

та, ефект: НУЛЕВ (хайде да са 5%)

Моето мнение е, да вземе някой да сложи ново казанче с филтър. Може да се оправят нещата, че вече не ми се занимава :bang: Само това остана. Другото, което остана са тампоните и лагерчетата на макферсона.
:bchug:

Друго, сещате ли се?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 30.12.2009
Местоположение: Градът на мечтите
Пол: Мъж
Кара: Трите букви да крещят

Re: Твърдост на волана

Мнение от ///ALPINA\\\ » 16 Окт 2013, 22:09

имам въпрос към по запознатите смятате ли че има разлика в хидравличните помпи специално на М спорт пакет понеже преди години имах е39 спорт пакет и беше с доста двърда хидравлика сега съм с е46 м спорт също е с твърда спрямо с на други познати които са си нормални
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 20.12.2008
Местоположение: Around the world
Кара: e46 320d '02 // 8TA 3.0TDIQ '11
Мечтае да кара: със служебна нафта

Re: Твърдост на волана

Мнение от narkk » 16 Окт 2013, 22:34

///ALPINA\\\ написа:имам въпрос към по запознатите смятате ли че има разлика в хидравличните помпи специално на М спорт пакет понеже преди години имах е39 спорт пакет и беше с доста двърда хидравлика сега съм с е46 м спорт също е с твърда спрямо с на други познати които са си нормални

Няма разлика в помпата, колега - задни и предни стабилизиращи щанги са с по-голям диаметър, носачите са по-ниски, пружините са по-ниски и амортисьорите са по твърди. Твърдостта най-вероятно идва от там, а и предполагам си с по-широки гуми.
Drive Fast, but Friendly and Safe!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Твърдост на волана

Мнение от Gqbriel » 16 Окт 2013, 23:29

Това ни е проблема не е до М пакета той не се отразява на това само окачването
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 22.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: M6

Re: Твърдост на волана

Мнение от bochogogogo » 16 Окт 2013, 23:36

Когато рейката е заминала има ли възможност да смуче въздух и от там да идва проблема.....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 22.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Сива Бима
Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
Детайли за колата: Лачена

Re: Твърдост на волана

Мнение от hacker4eto1 » 17 Окт 2013, 7:59

bochogogogo написа:Когато рейката е заминала има ли възможност да смуче въздух и от там да идва проблема.....

Не мисля ,че е възможно да смуче поради голямото налягане с което се надува вътре ако е заминала... ще тече според мен .. е зависи какво и е заминало де
Изображение
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 15.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание

Re: Твърдост на волана

Мнение от Conqueror » 18 Окт 2013, 21:09

Alegron написа:Колеги, да споделя мнение и за моята твърдост на волана на Е46-цата ми.
Колата като е студена е със сравнително добра хидравлика, но като загрее става тежка и трябват усилия за да завиваш на място.
Смених: нова употребявана помпа, рециклаж на маркуча за високо налягане, рециклаж на рейката, два пъти сменях хидравлично масло + промивки.
(Добре че частите и услугите са на добри цени и не е като при други марки и/или модели) :)

та, ефект: НУЛЕВ (хайде да са 5%)

Моето мнение е, да вземе някой да сложи ново казанче с филтър. Може да се оправят нещата, че вече не ми се занимава :bang: Само това остана. Другото, което остана са тампоните и лагерчетата на макферсона.
:bchug:

Друго, сещате ли се?



Kолега от казанчето е трябвало да почнеш ...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 29.08.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ex.E90, pr.E46, fu.?30

Re: Твърдост на волана

Мнение от Alegron » 18 Окт 2013, 21:16

Conqueror написа:
Alegron написа:Колеги, да споделя мнение и за моята твърдост на волана на Е46-цата ми.
Колата като е студена е със сравнително добра хидравлика, но като загрее става тежка и трябват усилия за да завиваш на място.
Смених: нова употребявана помпа, рециклаж на маркуча за високо налягане, рециклаж на рейката, два пъти сменях хидравлично масло + промивки.
(Добре че частите и услугите са на добри цени и не е като при други марки и/или модели) :)

та, ефект: НУЛЕВ (хайде да са 5%)

Моето мнение е, да вземе някой да сложи ново казанче с филтър. Може да се оправят нещата, че вече не ми се занимава :bang: Само това остана. Другото, което остана са тампоните и лагерчетата на макферсона.
:bchug:

Друго, сещате ли се?



Kолега от казанчето е трябвало да почнеш ...


Абе започнах от помпата, която уж не правела достатъчно налягане... Дрън дрън.
Може и от казанчето да е, но какви са ти съображенията...?


Sent from my iPhone using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 22.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Сива Бима
Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
Детайли за колата: Лачена

Re: Твърдост на волана

Мнение от hacker4eto1 » 19 Окт 2013, 12:05

Колеги я ми кажете при вас как е понеже при мен се случи нещо странно .. колата работи и е в покой.. Когато въртя волана леко без значение на ляво или на дясно оборотите ми спадат... това преди май го нямаше... Та я си погледнете вашите Принцеси правят ли го този номер?,че май ще пръскам помпа на съставни части :)
Изображение
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 430
Регистриран на: 6.03.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: х5 4.6is
Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра

Re: Твърдост на волана

Мнение от Батман » 19 Окт 2013, 12:14

hacker4eto1 написа:..

Нормално е да има някакво малко отклонение в оборотите..помпата създава товар на двигателя..
Все пак трябва налягане да направи по някакъв начин :paranoid:

ПП. Ама така, както си започнал --> клапан картерни, операция (а)Ванос.. давай и едно DIY рециклиране помпа хидравлика :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Твърдост на волана

Мнение от vavilon » 19 Окт 2013, 12:31

hacker4eto1 написа:Колеги я ми кажете при вас как е понеже при мен се случи нещо странно .. колата работи и е в покой.. Когато въртя волана леко без значение на ляво или на дясно оборотите ми спадат... това преди май го нямаше... Та я си погледнете вашите Принцеси правят ли го този номер?,че май ще пръскам помпа на съставни части :)

Същата работа.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook