Проверка бобини....как!?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проверка бобини....как!?
Ок,колега пиши да кажеш какво е станало! 

Re: Проверка бобини....как!?
Проблема още е наяве-при движение на 1-ва предавка без газ,когато колата сама се движи по равен участък,подам рязко газта до долу и задържам и започва тръ-ттръ-трът от празен ход до около 1300 об и после се изтрелва както трябва-това само на топъл двигател!
Иначе ефект от почистването на дюзите определено има ,аз усещам усезаема разлика на студен двигател
Събота или Неделя ще сменям лули и бобини то се е видяло и ще се пробваме относно
Иначе ефект от почистването на дюзите определено има ,аз усещам усезаема разлика на студен двигател

Събота или Неделя ще сменям лули и бобини то се е видяло и ще се пробваме относно

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проверка бобини....как!?
Лоша работа.И при мен го има това,ако и подам рязко и пусна газта като е на място оборотите почват да играят леко,отиват до 1000 после падат под 500 и така още един два пъти.И после се стабилизират на нормалните. 

Re: Проверка бобини....как!?
Снощи не се сдържах да дочакам събота и малко се позаиграх!
Пък и тъкмо колата беше топла и правеше проблема....взех една чисто нова OEM бобина с лула( ОЕМ и тя чисто нова) и почнах да ги менкам к-т....и на 2-ри цил като я сложих,всичко изчезна
свалих новата бобина и и сложих,старата бобина с нова лула,пак се появи проблема-сега си перкам с нова бобина и стара лула)
Но в неделя мисля да ги сменя направо и 6-те лули,така или иначе ще има врътня с лятното пране на радиаторите 
Пък и тъкмо колата беше топла и правеше проблема....взех една чисто нова OEM бобина с лула( ОЕМ и тя чисто нова) и почнах да ги менкам к-т....и на 2-ри цил като я сложих,всичко изчезна




- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Проверка бобини....как!?
meha написа:Снощи не се сдържах да дочакам събота и малко се позаиграх!
Пък и тъкмо колата беше топла и правеше проблема....взех една чисто нова OEM бобина с лула( ОЕМ и тя чисто нова) и почнах да ги менкам к-т....и на 2-ри цил като я сложих,всичко изчезна![]()
свалих новата бобина и и сложих,старата бобина с нова лула,пак се появи проблема-сега си перкам с нова бобина и стара лула)
Но в неделя мисля да ги сменя направо и 6-те лули,така или иначе ще има врътня с лятното пране на радиаторите
Честито колега , а ти като видя , че 2-ри цил. ти прави тия проблеми не я ли смени веднага с някоя от другите ? Щото при мен като беше проблема беше всеки път на различни цилиндри и беше ясно , че не е от бобина

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проверка бобини....как!?
Много добре,а на 2-ри цилиндър какво показваше на диагностиката?
Re: Проверка бобини....как!?
Нищо не съм видял,колата си се държи на диагностика без никакви проблеми,няма грешки,на живи данни екстра(до колкото може да показва Inpa
) И затова почнах с метода на проба-грешка,но още на 2-ри цил се показа проблема,а Инпата показва едно и също със старата и новата бобина.....но проблем няма вече 
Пробата я правих,няколко пъти на 2-ри цил,точно заради показанията на Inpa


Пробата я правих,няколко пъти на 2-ри цил,точно заради показанията на Inpa

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проверка бобини....как!?
В един чуждестранен форум намерих това инфо:
Check the resistance of the coil. Use an Ohmmeter check the primary resistance between the pos and neg terminals, it should be between .4-.6 ohms. Next check the secondary, connect the leads between the pos. side and the coil tower it should read between 8000-10000 ohms. if not replace the coil. HTH
Steve
Само ,че не мога да си го преведа точно.Горе-долу схващам ,ама не съм 100% сигурен какво пише.
Някой да даде едно рамо!?
Да видим вярно ли е ,не е ли!?
Ето и линка от темата.Последното мнение.
http://www.bimmerwerkz.com/forum/5-seri ... 11002.html
Check the resistance of the coil. Use an Ohmmeter check the primary resistance between the pos and neg terminals, it should be between .4-.6 ohms. Next check the secondary, connect the leads between the pos. side and the coil tower it should read between 8000-10000 ohms. if not replace the coil. HTH
Steve
Само ,че не мога да си го преведа точно.Горе-долу схващам ,ама не съм 100% сигурен какво пише.
Някой да даде едно рамо!?

Да видим вярно ли е ,не е ли!?

Ето и линка от темата.Последното мнение.
http://www.bimmerwerkz.com/forum/5-seri ... 11002.html
- Cyberloner
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Проверка бобини....как!?
казват ти че, като премериш с омметър между + и - на бобината трябва да покаже между 4 и 6 ohm първично съпротивление, а като мериш между + и върха трябва да e 8-10 kOhm вторичното
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: Проверка бобини....как!?
Така ще премериш дали е напълно прекъснала бoбината. Така прекъснала бoбина няма въобще да работи и слепец може да я открие. В бoбината имаш трансформация на енергия - ниско напрежение и висок ток, към високо напрежение и нисък ток. Тази трансвормация става по електромагнитен път. При него имат голямо значение размерите и положението на участващите в трансформацията детайли. Един пример: бoбината в следствие на вибрации+топлина си увеличава въздушната междина м/у намотките в едната част и/или между двете, от там КПД на трансформация пада, а от там и енергията на изкрата, и когато трябва мощна искра да запали богатата смес при потегляне то нея я няма.
Имай в предви, че лошата бoбина разваля свеща. Може да се получи така, че да монтираш нова бобина и проблема да се запази заради вече увредена свещ. Някои "майстори" съветват да се покара известно време с новата бобина за да изчисти свеща
. Според мен има ли проблем в лула или бобина трябва да се сменя всичко накуп - свещ, лула и бобина.
Имай в предви, че лошата бoбина разваля свеща. Може да се получи така, че да монтираш нова бобина и проблема да се запази заради вече увредена свещ. Някои "майстори" съветват да се покара известно време с новата бобина за да изчисти свеща

Последна промяна kener на 16 Окт 2013, 22:43, променена общо 1 път
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проверка бобини....как!?
Еми там е работата ,че не знам с к'во имам проблем. 

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проверка бобини....как!?
Kъм колегата kener - бобина
[/quote]
даммм,че после не излизат с търсачката мненията

даммм,че после не излизат с търсачката мненията

43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани