Проблем с дебитомер 325xi М54Б25 - решен проблем
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- bweenie
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 335i 2008
Проблем с дебитомер 325xi М54Б25 - решен проблем
Колеги, преди няколко дни смених колата и си взех 325ца. Поради това че живея в САЩ, нямах възможност за прегледи и диагностики и затова реших да рискувам. Колата е доста запазена, имаше няколко дребни неща които ги смених и реших проблемите но остана само едно доста важно нещо. Свети ми лампа Service Engine Soon, което си е Check engine...При проверка за грешки излезе код P0102 което показва лош дебитомер. Колата върви без никакви проблеми. Ускорява перфектно, има мощност, само че си свети тази лампа. Намерих втора употреба дебитомер. Сложих го и изтрих грешките. Лампата изгасна и колата въреше добре няколко километра. Реших че проблема е изчезнал и всичко е било от разваления дебитомер. Само че след 5 километра изведнъж колата почна да се тресе и да не работи като че ли на всички цилиндри. Оборотите се вдигаха трудно, и вървеше доста зле. Лампата за чека светна пак. Проверих отново за грешки и излязоха 6 за misfire. Откачих буксата на дебитомера и сега колата си върви както преди със стария и пак си свети лампата. Отново откъм ускорение няма никакви забележки. Другото което е странно е че когато ги сравних дебитомерите на вид са 1:1 но по номера са различни. И двата са Siemens но стария излиза в google че е за Land Rover...
Този който го купих си е точно за колата но не знам дали е развален или просто има друг проблем по двигателя. Интерестното е че с откачена букса нямам абсолютно никакви проблеми. Затова и засега се чудя дали има смисъл да купя нов за 300$ и пак да е същата работа или просто стария не е работил защото е бил от друга кола а новия просто си е развален. Някакви идеи да имате преди да почнат скъпите ремонти? Утре имам възможност да го сменя този от моргата за друг но не знам дали няма да е същатата работа и да се окаже нещо по сериозно...Единствените забележки по колата със стария дебитомер бяха че преди да е загряла гаснеше ако не се подава газ. И когата е на място вече загряла има едни леки вибрации от време на време. Посъветвах се с човек тук който се занимава с ремонти и като му казах за тези неща и за тази грешка, той каза дебитомер. Но лошото е че даже и с друг дебитомер проблема става още по зле...Колата е 2003 с ръчни скорости, фейслифт.

Последна промяна bweenie на 29 Окт 2013, 3:42, променена общо 1 път
- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Проблем с дебитомер 325xi М54Б25
Интересното в случая колега е, че при мен с откачен дебитомер лампата на чека не светеше /даже така ми я продадоха/. Светваше веднага обаче със стария и развален дебитомер. Според мен Part number на твоя дебитомер трябва да е- 13 62 1 432 356.
- stenli_bmv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 30.04.2006
- Местоположение: Ст.Загора
- Кара: 535д
Re: Проблем с дебитомер 325xi М54Б25
slav4o974 написа:Интересното в случая колега е, че при мен с откачен дебитомер лампата на чека не светеше /даже така ми я продадоха/. Светваше веднага обаче със стария и развален дебитомер. Според мен Part number на твоя дебитомер трябва да е- 13 62 1 432 356.
- stenli_bmv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 30.04.2006
- Местоположение: Ст.Загора
- Кара: 535д
Re: Проблем с дебитомер 325xi М54Б25
bweenie написа:Колеги, преди няколко дни смених колата и си взех 325ца. Поради това че живея в САЩ, нямах възможност за прегледи и диагностики и затова реших да рискувам. Колата е доста запазена, имаше няколко дребни неща които ги смених и реших проблемите но остана само едно доста важно нещо. Свети ми лампа Service Engine Soon, което си е Check engine...При проверка за грешки излезе код P0102 което показва лош дебитомер. Колата върви без никакви проблеми. Ускорява перфектно, има мощност, само че си свети тази лампа. Намерих втора употреба дебитомер. Сложих го и изтрих грешките. Лампата изгасна и колата въреше добре няколко километра. Реших че проблема е изчезнал и всичко е било от разваления дебитомер. Само че след 5 километра изведнъж колата почна да се тресе и да не работи като че ли на всички цилиндри. Оборотите се вдигаха трудно, и вървеше доста зле. Лампата за чека светна пак. Проверих отново за грешки и излязоха 6 за misfire. Откачих буксата на дебитомера и сега колата си върви както преди със стария и пак си свети лампата. Отново откъм ускорение няма никакви забележки. Другото което е странно е че когато ги сравних дебитомерите на вид са 1:1 но по номера са различни. И двата са Siemens но стария излиза в google че е за Land Rover...Този който го купих си е точно за колата но не знам дали е развален или просто има друг проблем по двигателя. Интерестното е че с откачена букса нямам абсолютно никакви проблеми. Затова и засега се чудя дали има смисъл да купя нов за 300$ и пак да е същата работа или просто стария не е работил защото е бил от друга кола а новия просто си е развален. Някакви идеи да имате преди да почнат скъпите ремонти? Утре имам възможност да го сменя този от моргата за друг но не знам дали няма да е същатата работа и да се окаже нещо по сериозно...Единствените забележки по колата със стария дебитомер бяха че преди да е загряла гаснеше ако не се подава газ. И когата е на място вече загряла има едни леки вибрации от време на време. Посъветвах се с човек тук който се занимава с ремонти и като му казах за тези неща и за тази грешка, той каза дебитомер. Но лошото е че даже и с друг дебитомер проблема става още по зле...Колата е 2003 с ръчни скорости, фейслифт.
Колега остави дебитомера,ами си провери бензиновата помпа

- bweenie
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 335i 2008
Re: Проблем с дебитомер 325xi М54Б25
Днес смених дебитомера който бях взел с друг. Същата работа. Слагам го, махам грешките, лампата не свети. Като покарам 5-10км светва пак и почва да работи на по малко цилиндри. При проверка излизат кодове за Misfire. Оказа се че всъщност първия дебитомер koйто беше на колата даже и като е закачен за буксата не работи понеже е от друга кола. Тоест с 2та които пробвах не се отчита грешка вече за дебитомер а за Misfire. По номер са такива каквито каза колегата горе. Проверих и в realoem. Тези са си точно такива каквито трябва да бъдат обаче явно има друг проблем щом почва да работи на по малко цилиндри. Ходих при един човек днес който ме наплаши със спукани глави и двигатели за смяна но не мисля че може да има такова нещо щом с откачена букса на дебитомера си работи добре колата... 

- Bojidar 7
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 3.10.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: Е38
Re: Проблем с дебитомер 325xi М54Б25
Погледни клапана за картените газове. Почти сигурен съм, че му е скъсана мембраната или някой от мъркучите прави проблем. Особено този към щеката за маслото.
- bweenie
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 335i 2008
Re: Проблем с дебитомер 325xi М54Б25
Bojidar 7 написа:Погледни клапана за картените газове. Почти сигурен съм, че му е скъсана мембраната или някой от мъркучите прави проблем. Особено този към щеката за маслото.
Колега, мерси много. Този маркуч към щеката на маслото беше спукан. Сменихме го но колата почна да пуши много. След това поръчах филтъра на картерните газове заедно с останалите 3 маркуча. Днес ги сменихме и всичко заработи перфектно. Колата върви без грешка, не пуши и не дава грешки. Когато колата беше със стария филтър за картерни газове харчеше по литър масло на 100км.

Накратко - смених дебитомер (беше за друга кола) и филтър картерни газове заедно с целия комплект маркучи (мембраната беше скъсана) и всичко се оправи. Проблема е решен.

Благодаря за помоща на всички писали в темата!
Re: Проблем с дебитомер 325xi М54Б25 - решен проблем
Здравейте колеги
Колата е Бмв 328i двоен ванус м52
Нямаше никакъв проблем до момента в който не сложих Гас ,която е чисто нова и ВС Еди кво си...
Проблема : карам си примерно на 3та скорост с 3000 оборота пускам по инерция и тя гасне. Днес 30.11 цял ден не могат да я настроят чаркучи смених , филтри сменени ,свещите са добре... Другото което прави е ,че при задържане примерно на 120км и нагоре 140 км постоянна скорост започва да работи на по малко цилиндри иначе Гаста е настроена (уж)
Моля за съвет какво да търся дали смуче още въздух или какво може да е
Благодаря
Колата е Бмв 328i двоен ванус м52
Нямаше никакъв проблем до момента в който не сложих Гас ,която е чисто нова и ВС Еди кво си...
Проблема : карам си примерно на 3та скорост с 3000 оборота пускам по инерция и тя гасне. Днес 30.11 цял ден не могат да я настроят чаркучи смених , филтри сменени ,свещите са добре... Другото което прави е ,че при задържане примерно на 120км и нагоре 140 км постоянна скорост започва да работи на по малко цилиндри иначе Гаста е настроена (уж)
Моля за съвет какво да търся дали смуче още въздух или какво може да е
Благодаря
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани