Теч на гориво
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- joffri
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 19.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 530d 2002g
- Мечтае да кара: E39 M5
Теч на гориво
Здравейте колеги.Вчера установих че имам теч на гориво.Колата си върви перфектно което ме навежда на мисълта че е от обратната нафта
Известно време ми правеше впечатление че като си пусна парното или климатика мирише вътре на нафта но не мислех че проблема е сериозен до днес когато видях че цялата нафта която съм сипал снощи
я няма.На колектора в най задната част е мокро но около дюзата няма локва.Ако някой има представа къде да гледам за този теч ще бъда благодарен ако сподели.
Благодаря

Известно време ми правеше впечатление че като си пусна парното или климатика мирише вътре на нафта но не мислех че проблема е сериозен до днес когато видях че цялата нафта която съм сипал снощи
я няма.На колектора в най задната част е мокро но около дюзата няма локва.Ако някой има представа къде да гледам за този теч ще бъда благодарен ако сподели.
Благодаря
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Теч на гориво
Здравей!
Ако ти тече от страната на купето мисля, че обратната нафта върви от предната страна, откъм виското, така че едва ли течът е от нея. Точно там, зад колектора и аз имах теч, оказа се датчикът на рейла. Моят течеше и от корпуса откъм буксата, и от дифтунгата. Набиваше ми грешка " einspritzanlage" и колата влизаше в сервизен режим.
Първо смених дифтунгата и спря да записва грешка, но течът откъм буксата си остана и се наложи да сменя датчика. По спомен нов е
към 300 лева, аз взех втора ръка за 40 и досега за 12000 км. нямам ядове...
Ако ти тече от страната на купето мисля, че обратната нафта върви от предната страна, откъм виското, така че едва ли течът е от нея. Точно там, зад колектора и аз имах теч, оказа се датчикът на рейла. Моят течеше и от корпуса откъм буксата, и от дифтунгата. Набиваше ми грешка " einspritzanlage" и колата влизаше в сервизен режим.
Първо смених дифтунгата и спря да записва грешка, но течът откъм буксата си остана и се наложи да сменя датчика. По спомен нов е
към 300 лева, аз взех втора ръка за 40 и досега за 12000 км. нямам ядове...

2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]