Проблем с токовете
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- rezeto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 14.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
- Мечтае да кара: M4
- Детайли за колата: 320D facelift M-tech2 --> 330ci....
Проблем с токовете
Здравейте колеги, днес ми се случи следното и продължава да се случва при всяко палене като подам контакт всичките стрелки се бият на обратно за малко (дори се чува сякаш прескачат зъбни колелца) и после си идват на 0, също така се рестартира часовника (показва 00:00 дори да е бил настроен) и моментния пробег. Някои да има идея от какво може да се случва това ? (е46 320д 150 коня 2003г е колата)
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Проблем с токовете
дръпни километража към теб и погледни буксите дали някоя не е влязла както трябва ако трябва ги изкарай и пак ги вкарай.. винаги когато се слага километража се чува това чукане все едно троши зъбчатки виж дане би някоя букса да не ти лопа отзаде..
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Проблем с токовете
Рестартира ти се километража колега,на един приятел скоро му се случваше така но сега спря.Неможем и ние да си го обясниме 

- rezeto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 14.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
- Мечтае да кара: M4
- Детайли за колата: 320D facelift M-tech2 --> 330ci....
Re: Проблем с токовете
hacker4eto1 написа:дръпни километража към теб и погледни буксите дали някоя не е влязла както трябва ако трябва ги изкарай и пак ги вкарай.. винаги когато се слага километража се чува това чукане все едно троши зъбчатки виж дане би някоя букса да не ти лопа отзаде..
Километража не е свалян, но го свалих и направих каквото каза. Проблема остава същия дори интересното е че докато работи колата и я изгася и извадя бързо ключа стрелката за температурата и тази за горивото не се връщат а оставят където са били и при следващото слагане на ключа си отиват в 0-лево положение...
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Проблем с токовете
rezeto написа:hacker4eto1 написа:дръпни километража към теб и погледни буксите дали някоя не е влязла както трябва ако трябва ги изкарай и пак ги вкарай.. винаги когато се слага километража се чува това чукане все едно троши зъбчатки виж дане би някоя букса да не ти лопа отзаде..
Километража не е свалян, но го свалих и направих каквото каза. Проблема остава същия дори интересното е че докато работи колата и я изгася и извадя бързо ключа стрелката за температурата и тази за горивото не се връщат а оставят където са били и при следващото слагане на ключа си отиват в 0-лево положение...
Колега някъде нещо ти замасява или де да знам колегата дето споменах се съмняваше на някой оголен кабел някъде но така и него намери.ако каже нещо че се е справил с проблема веднага ще се отзова !!!
- rezeto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 14.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
- Мечтае да кара: M4
- Детайли за колата: 320D facelift M-tech2 --> 330ci....
Re: Проблем с токовете
bobi_81xx написа:rezeto написа:hacker4eto1 написа:дръпни километража към теб и погледни буксите дали някоя не е влязла както трябва ако трябва ги изкарай и пак ги вкарай.. винаги когато се слага километража се чува това чукане все едно троши зъбчатки виж дане би някоя букса да не ти лопа отзаде..
Километража не е свалян, но го свалих и направих каквото каза. Проблема остава същия дори интересното е че докато работи колата и я изгася и извадя бързо ключа стрелката за температурата и тази за горивото не се връщат а оставят където са били и при следващото слагане на ключа си отиват в 0-лево положение...
Колега някъде нещо ти замасява или де да знам колегата дето споменах се съмняваше на някой оголен кабел някъде но така и него намери.ако каже нещо че се е справил с проблема веднага ще се отзова !!!
Не мога и аз да намеря отговор, ако някой знае нека сподели ще съм му благодарен!
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Проблем с токовете
Колега мога да ти пратя един километраж да го смениш да пробваш.. има лек дефект и за това го използвам за проба само ... а проблема е ,че стрелката за скоростомера се клати.. другите неща си работеха до последно.. Ако си навит мога да ти го пратя по Еконт и после да ми го върнеш 

- rezeto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 14.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
- Мечтае да кара: M4
- Детайли за колата: 320D facelift M-tech2 --> 330ci....
Re: Проблем с токовете
hacker4eto1 написа:Колега мога да ти пратя един километраж да го смениш да пробваш.. има лек дефект и за това го използвам за проба само ... а проблема е ,че стрелката за скоростомера се клати.. другите неща си работеха до последно.. Ако си навит мога да ти го пратя по Еконт и после да ми го върнеш
Ако мислиш, че може да е от него съм съгласен ще ти поема разноските по еконта

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Проблем с токовете
rezeto написа:hacker4eto1 написа:Колега мога да ти пратя един километраж да го смениш да пробваш.. има лек дефект и за това го използвам за проба само ... а проблема е ,че стрелката за скоростомера се клати.. другите неща си работеха до последно.. Ако си навит мога да ти го пратя по Еконт и после да ми го върнеш
Ако мислиш, че може да е от него съм съгласен ще ти поема разноските по еконта
Незнам колега както и много други колеги ще ти кажат то си е гадаене.. може да ти се е сгувнясал нещо километража.. незнам и аз точно... буксите са с доста кабели.. филм си е ...
- rezeto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 14.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
- Мечтае да кара: M4
- Детайли за колата: 320D facelift M-tech2 --> 330ci....
Re: Проблем с токовете
hacker4eto1 написа:rezeto написа:hacker4eto1 написа:Колега мога да ти пратя един километраж да го смениш да пробваш.. има лек дефект и за това го използвам за проба само ... а проблема е ,че стрелката за скоростомера се клати.. другите неща си работеха до последно.. Ако си навит мога да ти го пратя по Еконт и после да ми го върнеш
Ако мислиш, че може да е от него съм съгласен ще ти поема разноските по еконта
Незнам колега както и много други колеги ще ти кажат то си е гадаене.. може да ти се е сгувнясал нещо километража.. незнам и аз точно... буксите са с доста кабели.. филм си е ...
И аз нямам представа, ако открия проблема ще драскам

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Проблем с токовете
ако няма промяна драсни едно Л.С. със данните къде да ти го пратя да пробваш
- pimpo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Проблем с токовете
Май проблема е че километража остава без никакво захранване след като угасиш. Т.е. захранва се само когато си на контакт. Пробвай с угасена кола и изваден ключ да натиснеш бутоните на километража. Ако не светне дисплея значи наистина няма ток. Ако това се потвърди има според мен 2 вариянта. Проблем някъде по инсталацията, който да тип рекъсва цялостно хахранването на километража. Там трябва да се намери схема и да се мери по пиновете на буксите дали стига ток, когато не си на контакт. Другия вариянт е лоша връзка/студена спойка вътре в таблото. Пак със схема и с мерене но си е играчка.
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Проблем с токовете
това се получава и ако си слагал китаиски ксенон,другото което може да направиш е да ресетнеш от 21 меню но ме съмнява да има ефект

- rezeto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 14.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
- Мечтае да кара: M4
- Детайли за колата: 320D facelift M-tech2 --> 330ci....
Re: Проблем с токовете
Не съм слагал ксенон. Друго, което забелязах е, че когато колата е на контакт и на фарове свети цялото табло (радио и т.н.) но километраж, оборотомер и т.н. не, което ме навежда на мисълта, че не му се подава ток... Ако някой може да даде схема на окабеляването му за да почна да търся вниновната жица(предполагам) ще съм благодарен!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с токовете
unikalen88 написа:това се получава и ако си слагал китаиски ксенон,другото което може да направиш е да ресетнеш от 21 меню но ме съмнява да има ефект
Колегата е прав ако имаш китайски ксенон извади буксите на баластите и с контактен спрей, ако имаш печка вебасто или чейнджър откачи им им буксите и карай без тях, щом стрелките забиват и не се връщат а с подаване на контакт втори път се оправят значи нещо забива К-Бус шината, НЕ е от таблото или поне е много малко вероятно сблъсквал съм се с този проблем не еднократно и табла съм сменял, но проблема винаги е в китойския ксенон, печката или чейнджъра, ако не е от тях значи друг модул или кабел на К-буса забива шината.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани