Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- galant
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Това важи ли за бензиновите N52N 2.5i 218к.с. или не?Аз минах през филма с Н47 и не ми се говори.Никъде не намерих в Гугъла за N52N да има такъв проблем,ама да попитам.
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Аз мисля да извадя буталата за да видя дали има озносване по тях,понеже не се знаят км на колата ,ако има износване ще ги сменя
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
timur_lenk написа:Аз мисля да извадя буталата за да видя дали има озносване по тях,понеже не се знаят км на колата ,ако има износване ще ги сменя
Аз се чудя на индивиди като теб .........

Ами като смяташ ,че твоята кола не е от проблемните,карай си я и не се чувствай длъжен да пишеш по темата

Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Здравейте,някой знае ли дали този проблем с веригата съществува и при по новия мотор 235 кс.и дали веригата се намира на същото място?
- bordo_77
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
530xd2008 написа:Здравейте,някой знае ли дали този проблем с веригата съществува и при по новия мотор 235 кс.и дали веригата се намира на същото място?
Няма съществена разлика при мотора 231ps,и този с 235ps, до колкото съм запознат. Ако е на километри мотора сменяй докато е време че после

Аз вече съм в бокса за смяна на веригите, над 300к е моят мотор и не искам да дърпам повече дявола за опашката

- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
За да не отварям нова тема искам да попитам има ли съществена разлика м/у M57/TU - 3,00l (160kW - 218кс) и горе споменатия 231кс.
От много места чувам че по-отношение на веригата по-стария модел на мотора -218кс няма такъв проблем. Какво е вашето мнение и впечатление - на хората с опит и занимаващи се със сервизиране на такива автомобили ? Тнх
От много места чувам че по-отношение на веригата по-стария модел на мотора -218кс няма такъв проблем. Какво е вашето мнение и впечатление - на хората с опит и занимаващи се със сервизиране на такива автомобили ? Тнх

"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Trixster написа:За да не отварям нова тема искам да попитам има ли съществена разлика м/у M57/TU - 3,00l (160kW - 218кс) и горе споменатия 231кс.
От много места чувам че по-отношение на веригата по-стария модел на мотора -218кс няма такъв проблем. Какво е вашето мнение и впечатление - на хората с опит и занимаващи се със сервизиране на такива автомобили ? Тнх
Има разлика в моторите, на стария веригата се намира отпред, а на новите отзад... Аз моята си я смених да ми е мирна главата, но всеки сам решава за себе си... Все пак вечни неща няма, избора е твой...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Trixster написа:За да не отварям нова тема искам да попитам има ли съществена разлика м/у M57/TU - 3,00l (160kW - 218кс) и горе споменатия 231кс.
От много места чувам че по-отношение на веригата по-стария модел на мотора -218кс няма такъв проблем. Какво е вашето мнение и впечатление - на хората с опит и занимаващи се със сервизиране на такива автомобили ? Тнх
по обща информация, без личен опит:
218 кс: най-здрава верига, намира се отпред и се сменя лесно (но автомобилите са с огромен пробег вече)
231 кс: (не съм сигурен, мисля че все още е отпред)
235 кс: вече се намира отзад (сменя се скъпо) и е по-слаба, по-чести проблеми и късания (качеството е по-лошо)
245 кс: вече се намира отзад (сменя се скъпо) и има скъсвания несвързани с пробега (качеството е по-лошо), при F01/07 и F10/11.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- bordo_77
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
da6ip написа:Trixster написа:За да не отварям нова тема искам да попитам има ли съществена разлика м/у M57/TU - 3,00l (160kW - 218кс) и горе споменатия 231кс.
От много места чувам че по-отношение на веригата по-стария модел на мотора -218кс няма такъв проблем. Какво е вашето мнение и впечатление - на хората с опит и занимаващи се със сервизиране на такива автомобили ? Тнх
по обща информация, без личен опит:
218 кс: най-здрава верига, намира се отпред и се сменя лесно (но автомобилите са с огромен пробег вече)
231 кс: (не съм сигурен, мисля че все още е отпред)
235 кс: вече се намира отзад (сменя се скъпо) и е по-слаба, по-чести проблеми и късания (качеството е по-лошо)
245 кс: вече се намира отзад (сменя се скъпо) и има скъсвания несвързани с пробега (качеството е по-лошо), при F01/07 и F10/11.
При 231 и 235 ps., са отпред и трите вериги, моторите са почти едни и същи. За 218 ps. знам че там са по здрави веригите. Kакто писах вече, вчера отворихме моя мотор 231 ps. на 320к. Не знам колко по калпави са веригите но си бяха на мястото

- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Проверих в РеалОЕМ - наистина при всички Е60/61 веригата е отпред.
При смяната към F10/11 двигателя се сменя на N57 и веригата минава отзад:
Дата - Модел - Двиг. - Мощн. - Верига
2004-09 - E60 - M57N - 218 ps - front
2005-09 - E60 - M57N2 - 231 ps - front
2007-06 - E60 - M57N2 - 235 ps - front
2009-12 - E60 - M57N2 - 235 ps - front
2010-01 - F10 - N57 - 245 ps - rear
2011-09 - F10 - N57N - 258 ps - rear
2013-06 - F10 - N57N - 258 ps - rear
При смяната към F10/11 двигателя се сменя на N57 и веригата минава отзад:
Дата - Модел - Двиг. - Мощн. - Верига
2004-09 - E60 - M57N - 218 ps - front
2005-09 - E60 - M57N2 - 231 ps - front
2007-06 - E60 - M57N2 - 235 ps - front
2009-12 - E60 - M57N2 - 235 ps - front
2010-01 - F10 - N57 - 245 ps - rear
2011-09 - F10 - N57N - 258 ps - rear
2013-06 - F10 - N57N - 258 ps - rear
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- bordo_77
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Много е важно как е бил експлоатиран мотора, на какъв интервал е сменяно маслото и не на последно място, какво масло е използвано. Това е за колегите които не разполагат с история на автомобила, а се успокояват че на таблото пише 160к.,примерно. Но нека всеки сам да си решава.
- bordo_77
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
И така, вчера колата излезе от сервиза с новите вериги, обтегачи и всичко каквото се сменя. Останаха само старите зъбчатки, тъй като нямаха никакво износване. След ремонта има значителна разлика в работата на мотора. Стана по тих, работи по равномерно, няма странични шумове. При гасене имаше едно леко притрисане което окончателно изчезна. За цени на части и труд е писано многократно, за това няма да повтарям написаното от колегите.
Благодаря на Илко Иванов и неговия екип за добре свършената работа
Благодаря на Илко Иванов и неговия екип за добре свършената работа

- bossorange
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: x5 g05 4.0i
- Мечтае да кара: кола дет не се разваля
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Добре е колегите, които са били с разтеглени или износени вериги, да споделят на колко км са сменяли маслото.
- bordo_77
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
bossorange написа:Добре е колегите, които са били с разтеглени или износени вериги, да споделят на колко км са сменяли маслото.
При моята кола до 250к., е сменяно на 30000км., в оторизиран сервиз на BMW. След това аз съм втория собственик и го държа най много до 15000км. Последно сложих Castrol EDGE 5W30.
- mi6o_200
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 20.01.2010
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 320d 2004g
- Мечтае да кара: BMW M3
- Детайли за колата: Колата ми е 3ка 320д 150коня,има М-пакет,изобщо всичко за модела без навигация.
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Как няма да не късат вериги,не може да се кара с едно масло 30000 км при наличието че след 11-12 хил. км. колата започва да го гори, при което вискозитета и смазочните му качества почти са се загубили. А да не говорим за оригиналното масло на БМВ в сивите туби аз лично съм купувал такова масло 10В40 и в едната туба имаше диференциално. Каквото и да е маслото независимо колко висок клас е своиствата му са максимум до 12000км от там нататък до 30000 може да си представите какво става в двигателя.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани