M10б18и турбо
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
M10б18и турбо
Здравейте колеги.Позаиграх се с едно е21 и я турбинирах с турбо от импреза 211 коня,дюзи от ИС-190кб. регулатор сард до 8 бара,кулер от е34.Колата беше супер.Успях да се позабавлявам.Налягането на турборо е около 0.7-0.8 бара.И изведнъж както колата работеше и се забавлявах и доста прилично се носеше стана интересно.Почна да припуква и от един перфектно работещ двигател започна да прескача на 2-3 цилиндара.Какво ли не правих но не мога да я оправя.Остава ми само да сменя кабелите на свещите и да се надявам че е от тях.Кажете какви кабели да сложа защотто колектора е обърнат и мисля че много ми напича първи и втори цилиндър на свещите и може би оттам е проблема.Свещите са чисто нови НГК които са си за м10б18и 115 коня.Дали да не търся и по студени свещи.Дайте съвет мерси
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: M10б18и турбо
вариант 1 : увий малко термолента и вземи от ония гарнитури за колектора дето са с щит
Нищо че колектора е чугунен ... не е толкова опасно.
вариант 2 : да не си пропукал някое бутало, а

вариант 2 : да не си пропукал някое бутало, а

Re: M10б18и турбо
ами да ти кажа няма страшни звуци от моторя ама знае ли се не се знае
къде мога да намеря такава гарнитура

- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани