До колегите с V8

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 4,4 е39
Мечтае да кара: M5 E39

До колегите с V8

Мнение от joreto007 » 31 Авг 2013, 0:52

Интересно ми е гледах в нета нищо не намерих . Може ли на м60 или м62 да се монтират дросели и смукателен колектор от м5 с62 то е ясно ,че ще е трудно и ще трябва да се преправя
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: До колегите с V8

Мнение от Nickelback » 31 Авг 2013, 1:59

Всичко ОК, но каква е идеята на начинанието? Ако е повече мощност, то според мен по-големите ограничения идват идват от главите...
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1063
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Бургас и София
Пол: Мъж
Кара: head turner и екзотики
Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39

Re: До колегите с V8

Мнение от Convertible » 31 Авг 2013, 11:31

Според мен е възможно да се сложат дросели, но управлението им няма да е много лесно. S62 е с електронен педал.
Изображение
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: До колегите с V8

Мнение от omegaart » 31 Авг 2013, 12:20

Според мен няма да постигне нищо ... по-добре да си вкара от америка входящия колектор с по-голям дебит на ДИНАН и пак на тях Stage 1 cool intake.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook