М54Б22 чип
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ///MpowerE36
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 13.04.2010
- Кара: 318tds Compact 99
- Мечтае да кара: M3 E92
М54Б22 чип
Има ли някои колега с чип на този мотор ако има да каже има ли покачване на повера се пак конете не са малко и при чип трябва да има ефект като се има на предвид че този мотор е скопен доста електронно
мерси предварително колеги чакам мнения да стигнем до заимно форумно решение . :

Последна промяна ///MpowerE36 на 21 Фев 2014, 14:22, променена общо 1 път
Човек и добре да живее се жени и син идиот му се ражда и ако не е карал BMW за кво е живял!!!
Re: М54Б22 чип
Аз бях с такъв. В началото усещах /или поне си внушавах/, че има разлика,
но много бързо привикваш и забравяш.
Да ти кажа 2-3 години карах с "чип", после върнах стоковия /заради ъпдейт на еку/
после друг ремап и след седмица същата история.
Тоя мотор почти нищо не можеш да го правиш.
Даваш 1000лв. за генерация, ремап/чип/, спортен филтър и пак върви по-слабо от м54б25.
Успех
но много бързо привикваш и забравяш.
Да ти кажа 2-3 години карах с "чип", после върнах стоковия /заради ъпдейт на еку/
после друг ремап и след седмица същата история.
Тоя мотор почти нищо не можеш да го правиш.
Даваш 1000лв. за генерация, ремап/чип/, спортен филтър и пак върви по-слабо от м54б25.
Успех

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: М54Б22 чип
///MpowerE36 написа: като се има на предвид че този мотор е скопен доста електронно![]()
това как го реши

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: М54Б22 чип
Скопен електронно е М52Б25, същите коне, но 2.5 обем. Този за който автора пита си е много добре "електронно". 

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- cecko93
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 19.03.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 323ciA
- Мечтае да кара: BMW E92 M3
Re: М54Б22 чип
А на въпросния М52ТУБ25 (170 к.с. 245 Нм) след чип дали ще има ефект, т.е. струва ли си инвестицията?
- ///MpowerE36
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 13.04.2010
- Кара: 318tds Compact 99
- Мечтае да кара: M3 E92
Re: М54Б22 чип
ами колега поради простата и оче вадна история че целия е в катализатори и сичко е през електрониката и 100 процента са го скопили от бмв от към гледна точка съхраняване на ресурсK_Ilkov написа:///MpowerE36 написа: като се има на предвид че този мотор е скопен доста електронно![]()
това как го реши

Човек и добре да живее се жени и син идиот му се ражда и ако не е карал BMW за кво е живял!!!
- ///MpowerE36
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 13.04.2010
- Кара: 318tds Compact 99
- Мечтае да кара: M3 E92
Re: М54Б22 чип
Колеги колко коне могат да му се ваднат на м54б22 след хубав ремап , добра генерация , и хубав филтър да кажеме К&Н аполо примерно или карбонов аир бокс иначе като цяло мотора е в много добро състояние и варви доста добре и в сток състояние 

Човек и добре да живее се жени и син идиот му се ражда и ако не е карал BMW за кво е живял!!!
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: М54Б22 чип
много интересно хем знаеш хем питаш ...
няма нищо скопено в тоя мотор освен кубатурата
какво като всичко е през електрониката, тя да не би да пречи ...
най-смисления ъпгрейд при тия мотори е колектор,
защото там наистина са запушени заради катализаторите,
генерация поотпушена също ще е добре
един ремап сигурно ще подобри усещанета и респонса
ама чудеса едва ли могат да се очакват
могат да му се добавят и underdrive pulleys да освободят някой кон
Шрик разпределни валове ако се търси сериозен ефект, ама и парите са сериозни
за k&n филтрите аз съм на мнение, че е повече ебават дебитомера
и чистотата на постъпващия въздух отколкото дават някакви невероятни резултати
като цяло ефекта от упражнението не е значителен,
в най-добрия случай ще се доближиш до 325, което не смятам, че е някакъв голям успех
атмосферните коне са скъпи ...
няма нищо скопено в тоя мотор освен кубатурата

какво като всичко е през електрониката, тя да не би да пречи ...
най-смисления ъпгрейд при тия мотори е колектор,
защото там наистина са запушени заради катализаторите,
генерация поотпушена също ще е добре
един ремап сигурно ще подобри усещанета и респонса
ама чудеса едва ли могат да се очакват
могат да му се добавят и underdrive pulleys да освободят някой кон
Шрик разпределни валове ако се търси сериозен ефект, ама и парите са сериозни
за k&n филтрите аз съм на мнение, че е повече ебават дебитомера
и чистотата на постъпващия въздух отколкото дават някакви невероятни резултати
като цяло ефекта от упражнението не е значителен,
в най-добрия случай ще се доближиш до 325, което не смятам, че е някакъв голям успех
атмосферните коне са скъпи ...

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- ///MpowerE36
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 13.04.2010
- Кара: 318tds Compact 99
- Мечтае да кара: M3 E92
Re: М54Б22 чип
Колега напълно съгласен съм с теб за колектор но мисля че и трябва да се барка по компа да се мине кам евро 2 да не барка маторя
иначе ще има доста приятен ефект 


Човек и добре да живее се жени и син идиот му се ражда и ако не е карал BMW за кво е живял!!!
- SHTILL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 12.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: турбо дизел
- Мечтае да кара: би-турбо дизел
Re: М54Б22 чип
///MpowerE36 написа:Колега напълно съгласен съм с теб за колектор но мисля че и трябва да се барка по компа да се мине кам евро 2 да не барка маторяиначе ще има доста приятен ефект
Извинявам се за офтопик-а, ама колега, ти буквата "Ъ" не знаеш ли кога се пише? Да не говорим за пунктуационни знаци.....

по темата: винаги с ремап се усеща разлика!

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: М54Б22 чип
Alexch написа:Скопен електронно е М52Б25, същите коне, но 2.5 обем. Този за който автора пита си е много добре "електронно".
Не е скопен , направен е да има повече тяга в ниските иначе казано - по-пригоден за ежедневна употреба , също като М52Б28.
Чип на М54Б22 - абсолютно никакъв смисъл , нито има смисъл да наливаш пари в тунинг , освен ако не търсиш ефект във звука . Като искаш повече коне , единствения начин е енджин суап , купуваш за 1500-1800 М54Б30, пускаш твоя Б22 за 800-900 лв колкото да се отървеш веднага и те така
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: М54Б22 чип
acho.rs написа:Alexch написа:Скопен електронно е М52Б25, същите коне, но 2.5 обем. Този за който автора пита си е много добре "електронно".
Не е скопен , направен е да има повече тяга в ниските иначе казано - по-пригоден за ежедневна употреба , също като М52Б28.
Скопен откъм коне. М50 със същия обем е 192 коня все пак.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: М54Б22 чип
///MpowerE36 написа:Колега напълно съгласен съм с теб за колектор но мисля че и трябва да се барка по компа да се мине кам евро 2 да не барка маторяиначе ще има доста приятен ефект
може и така, а може и с дистанционни втулки на ламбАдите ...
acho.rs написа:Като искаш повече коне , единствения начин е енджин суап , купуваш за 1500-1800 М54Б30, пускаш твоя Б22 за 800-900 лв колкото да се отървеш веднага и те така
по принцип си прав ама де да беше толкова лесно

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: М54Б22 чип
cecko93 написа:А на въпросния М52ТУБ25 (170 к.с. 245 Нм) след чип дали ще има ефект, т.е. струва ли си инвестицията?
Първо, въпросният мотор е М54Б22 за който е темата. Двигателя е на 320. Този, който ти споменаваш, е от 323....аз съм с такъв двигател и ще споделя впечатлението си по-долу.
Alexch написа:Скопен откъм коне. М50 със същия обем е 192 коня все пак.
Извинявай, но не е правилно да сравняваш тези двигатели. Пример за думите ми ще е е36 323 с М52Б25 и е46 323 с М52Б25ТУ. Имат по-малко коне от М50Б25 но еднакъв въртящ момент за същият обем, а резултата е еднакво време за ускорение от 0 до 100 в сравнение с е36 325 с М50Б25/М50Б25ТУ...... М54Б25 в е46 325 се доближава повече до показателите на М52Б28ТУ в е46 328. Като провериш че видиш, че съм прав, а ако се и загледаш, ще видиш разлика в предавателното число на дифовете при различните двигатели. Не съм сигурен дали има разлика в скоростните кутии.
Сега по темата. Макар, че аз съм с М52Б25ТУ а не М54Б22, съм с чип и само с чип. Нямам други промени по колата. Доволем съм, усеща се лекота във вървенето на колата и в работата на двигателя. На мен това ми стига, колата е по-приятна за каране от преди, а това не е малко.

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: М54Б22 чип
Alexch написа:acho.rs написа:Alexch написа:Скопен електронно е М52Б25, същите коне, но 2.5 обем. Този за който автора пита си е много добре "електронно".
Не е скопен , направен е да има повече тяга в ниските иначе казано - по-пригоден за ежедневна употреба , също като М52Б28.
Скопен откъм коне. М50 със същия обем е 192 коня все пак.
Скопен е грешната дума , защото практически върви еднакво , само дето при М50 под 4000 оборота няма никой , а силата на М52ТУ идва още около 2000 оборота . Сега ме мързи да поствам графики . Вярно, че е малко кофти да ти свърши силата на 5800 об. но пък за ежедневие и особено градско е добре .
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани