Висока температура
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- kkrumov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 293
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325DА touring
Висока температура
Здравейте,
преди два дни открих, че колата ми стига до доста висока според мен температура на охладителната течност. Пътувайки по магистралата за Дупница на някои места стига до 105 гр, където задържа около минута и пада под 100 градуса, но средната температура от цялото пътуване е около 100 градуса. Според мен не е добре това, но искам да видя и вашето мнение. Искам да спомена също, че на два пъти имах проблеми при пътуване на дълги разстояния. През май месец ми се счупи главата на горната пробка и изхъврли доста голямо количество антифриз. След като я смених за известно време нямах проблеми, но след това започнах отново да губя течност и открих, че ми е спукан разширителния съд. Дали тези проблеми се дължат на високата средна температура или са просто случайност?
Проблемна ли е тази температура и трябва ли да търся скоростно решение на въпроса?
Колата е 320D автоматик 2002 година
Благодаря Ви предварително!
преди два дни открих, че колата ми стига до доста висока според мен температура на охладителната течност. Пътувайки по магистралата за Дупница на някои места стига до 105 гр, където задържа около минута и пада под 100 градуса, но средната температура от цялото пътуване е около 100 градуса. Според мен не е добре това, но искам да видя и вашето мнение. Искам да спомена също, че на два пъти имах проблеми при пътуване на дълги разстояния. През май месец ми се счупи главата на горната пробка и изхъврли доста голямо количество антифриз. След като я смених за известно време нямах проблеми, но след това започнах отново да губя течност и открих, че ми е спукан разширителния съд. Дали тези проблеми се дължат на високата средна температура или са просто случайност?
Проблемна ли е тази температура и трябва ли да търся скоростно решение на въпроса?
Колата е 320D автоматик 2002 година
Благодаря Ви предварително!
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Висока температура
Щом е автоматик нещо виското нее добре. И плюс това със сигурност имаш много боклуци между радиаторите!
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Висока температура
Висока е температурата.
Извън града - между 89 и 93 градуса - нагоре при скорост от 80-90 км - има проблем.
Извън града - между 89 и 93 градуса - нагоре при скорост от 80-90 км - има проблем.
- Edifice
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 16.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46d 150hp
Re: Висока температура
Има проблем колега, отивай в сервиз където си разбират, има много точни колеги от форума. Това с изхвърлянето на доста течност не е добре, може да е станала някоя беля ( зависи колко течност е изхвърлила и колко е работила колата без нея). По малкото зло е да се окаже термостат.
- kkrumov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 293
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325DА touring
Re: Висока температура
Благодаря. Ще го търся 

- Joro KzK
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 7.05.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530d lci
Re: Висока температура
Здравейте колеги,да не отварям нова тема пиша в тази,
та проблема ми е следния,в градски условия при нормално каране държи температура от 89 до 92 градуса,
в същите условия при даване на газ вдига до 100 градуса и като е кротна пак си слиза на около 90 градуса.
Извън градско при равен път без изпреварвания си държи около 90 градуса,
в същите условия с изпреварвания или като дойде баир вдига към 100 градуса?
След като наближи 100 градуса и отпускам газта за да спадне температурата,че ме е страх да не и заври чайника.
Ако е имал някой подобен проблем нека сподели как го е решил (водна помпа,мръсни радиатори...)
колата е 330д/184/ръчка
п.с.температурата е следя от скритото меню
Благодаря Ви предварително
та проблема ми е следния,в градски условия при нормално каране държи температура от 89 до 92 градуса,
в същите условия при даване на газ вдига до 100 градуса и като е кротна пак си слиза на около 90 градуса.
Извън градско при равен път без изпреварвания си държи около 90 градуса,
в същите условия с изпреварвания или като дойде баир вдига към 100 градуса?
След като наближи 100 градуса и отпускам газта за да спадне температурата,че ме е страх да не и заври чайника.
Ако е имал някой подобен проблем нека сподели как го е решил (водна помпа,мръсни радиатори...)
колата е 330д/184/ръчка
п.с.температурата е следя от скритото меню
Благодаря Ви предварително
- 1uLi
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 1.04.2013
- Местоположение: София
- Кара: е46 330д
- Мечтае да кара: f32m
Re: Висока температура
На жегата колата ми поддържаше около 96-98 градуса извън градско при по-агресивно каране и климатик.
Оказа се, че имам развалено виско, освен това почистихме радиаторите. Имаше много боклуци между тях и в тях.
Сега каквато и гавра да и прилагам на 35+ градуса на баири колата почти е невъзможно да качи над 94 градуса и като ги качи много бързо сваля до 91-2
330д 204к.с. Така, че истината е, че щом качва тези градуси - значи има проблем.
Оказа се, че имам развалено виско, освен това почистихме радиаторите. Имаше много боклуци между тях и в тях.
Сега каквато и гавра да и прилагам на 35+ градуса на баири колата почти е невъзможно да качи над 94 градуса и като ги качи много бързо сваля до 91-2
330д 204к.с. Така, че истината е, че щом качва тези градуси - значи има проблем.
- Joro KzK
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 7.05.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530d lci
Re: Висока температура
1uLi написа:На жегата колата ми поддържаше около 96-98 градуса извън градско при по-агресивно каране и климатик.
Оказа се, че имам развалено виско, освен това почистихме радиаторите. Имаше много боклуци между тях и в тях.
Сега каквато и гавра да и прилагам на 35+ градуса на баири колата почти е невъзможно да качи над 94 градуса и като ги качи много бързо сваля до 91-2
330д 204к.с. Така, че истината е, че щом качва тези градуси - значи има проблем.
И аз съм се насочил към виско и чистене на радиаторите

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Висока температура
Привет! И аз да ползвам темата за въпрос за една печка. Е46 320d 2000 г. 136 к.с., а има и чип. След смяна на водна помпа, термостат, виско и работеща ел. перка резултатът при пробно каране с клима, от по-предната привечер (жега си беше), е ето този:

Това, което видях като максимум стойност беше 102 градуса по Целзий. След това на място и без клима температурата доста бързо пада на 94, а дори и малко надолу. Термостатът е BEHR и е на 85 градуса, както трябва да бъде. Обезвъздушена е добре и преди да я пробвам бавно стигна до към 83 градуса на място.
Преди да я подкарам, не бях сложил още виското и дифузьора, наблюдавах кое как загрява и как се държи. И това, което ми направи впечатление бе, че още преди стрелката да се изправи в средата пуснах климатика, за да може ел. перката да вкара жега от кондензатора на климата към водния радиатор и реално топлината се усещаше само до половината на водния радиатор, а надолу - не.
Въпросът е дали да правя опити да чистя мръсотия между радиаторите и дали това ще има ефект? Другото е от къде и как да се направи такова почистване? Някои колеги случайно да са наблюдавали температурата, от менюто, в тия жеги как се държи - градско/извънградско евентуално?
Това, което видях като максимум стойност беше 102 градуса по Целзий. След това на място и без клима температурата доста бързо пада на 94, а дори и малко надолу. Термостатът е BEHR и е на 85 градуса, както трябва да бъде. Обезвъздушена е добре и преди да я пробвам бавно стигна до към 83 градуса на място.
Преди да я подкарам, не бях сложил още виското и дифузьора, наблюдавах кое как загрява и как се държи. И това, което ми направи впечатление бе, че още преди стрелката да се изправи в средата пуснах климатика, за да може ел. перката да вкара жега от кондензатора на климата към водния радиатор и реално топлината се усещаше само до половината на водния радиатор, а надолу - не.
Въпросът е дали да правя опити да чистя мръсотия между радиаторите и дали това ще има ефект? Другото е от къде и как да се направи такова почистване? Някои колеги случайно да са наблюдавали температурата, от менюто, в тия жеги как се държи - градско/извънградско евентуално?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Висока температура
Малко да ъпдейтна ситуацията. Имаше много мръсотийка отпред между радиаторите. Най-вече между интеркулера и водния радиатор. Интеркулерът беше смъкнат надолу без да се разкачат маркучите му и се видя една пелена от мизерии - направо като кална мазилка беше. След това миене с препарат и на трите радиатора, както са си на място. Резултат - близо 10 градуса надолу в температурата на градско бръмчане. Извънградско не съм пробвал как е сега.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани