Подмяна на ремъци и ролки

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 18.04.2010
Местоположение: София - град
Пол: Мъж
Кара: тъжно друга марка :(
Мечтае да кара: Пак BMW

Re: Подмяна на ремъци и ролки

Мнение от The Edge » 12 Фев 2011, 23:11

Айде и един К.рейл (320) да се обади с малко само-цитиране :mhihi:
"кат. нУмер
Ремъци:
11287786075 (2080 (обходния - алтерн. вода) - 92лв.
64557785212 (компресор клим.) - 36лв. - липсваше и намерих пак немски за 15лв :mhihi:
ролки:
11287807021 (водеща,металната) - 135лв.
11287799464 (обтягаща ) - 60 + втора 11282247435 = 120 лв.
шайби уплътнители:
11282247187 - два броя при водещата и на едната обтегачна - 3лв"
Цени - Дару Май 10'
Заложих на оригинални части тъй като една стара ролка (не-оригинал, пластмасова) успя да се счупи и да ми прокъса обходния ремък, който междр. добре че е доста здрав и с мн. канали ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 22.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: M6

Re: Подмяна на ремъци и ролки

Мнение от bochogogogo » 13 Фев 2011, 0:54

Защо забравяте ролката на хидравличната помпа? :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 6.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на ток
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Re: Подмяна на ремъци и ролки

Мнение от nik4o_83 » 13 Фев 2011, 4:14

bochogogogo написа:Защо забравяте ролката на хидравличната помпа? :dunno:


Да не говорим, че стигне ли се до смяна на ролки+ремъци е задължителна и смяната на водната помпа - нали се води слаба част и е желателно здрава-нездрава на 50-60к километра да се сменя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 22.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: M6

Re: Подмяна на ремъци и ролки

Мнение от bochogogogo » 13 Фев 2011, 13:08

nik4o_83 написа:
bochogogogo написа:Защо забравяте ролката на хидравличната помпа? :dunno:


Да не говорим, че стигне ли се до смяна на ролки+ремъци е задължителна и смяната на водната помпа - нали се води слаба част и е желателно здрава-нездрава на 50-60к километра да се сменя.

На дали всеки ще сменя водна помпа на 50-60к километра :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 6.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на ток
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Re: Подмяна на ремъци и ролки

Мнение от nik4o_83 » 13 Фев 2011, 13:41

bochogogogo написа:
nik4o_83 написа:
bochogogogo написа:Защо забравяте ролката на хидравличната помпа? :dunno:


Да не говорим, че стигне ли се до смяна на ролки+ремъци е задължителна и смяната на водната помпа - нали се води слаба част и е желателно здрава-нездрава на 50-60к километра да се сменя.

На дали всеки ще сменя водна помпа на 50-60к километра :lol:


Абе... хубаво е :) И аз си мислех така и един път просто за 1 мин всичко изтече и тръгна да я прегрява. Но за късмет погледнах стрелката на температурата и така :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: на голямата вода
Кара: кот кара

Re: Подмяна на ремъци и ролки

Мнение от zlati79 » 13 Фев 2011, 16:55

uCnaHeTcA написа:
zlati79 написа:
uCnaHeTcA написа:zlati79, ти не си ли с автомат, съдейки по подписа ти? Понеже във фанатикса пише, че при автомата май било различно :roll: Или поне с такова впечатление съм останал при прочита на темата преди няколко дни :dunno:

аха, с автомат съм, но нямаше кой знае каква разлика в сравнение със същия мотор!
нищо освен втората виско перка зад радиарора, която трябва да махна за да имам достъп!
иначе смених ремъци и ролки още тогава, всичко е ок и препоръчвам на всички след опеделен пробег да сменят!

Тези неща, на които си дал номера ли смени или ?? Някакви особености, нещо? :yes:

еми всъщност Да! имаше следната особенност която и при теб май ще я има /ако не се лъжа и ти беше с M52B20TU/ А тя е такава, че по VIN не излиза точно с кой вариянт на оптягане си на основния ремък-с хидравличен или механичен, с други думи дали с амортесьорче или с пружина. Излизат си и двата вариянта и трябва някой да гледа за да разбере. А проблема е там че ролките не са еднакви. Варианта което аз имах-механичен, т.е с пружина - иска смяна на целия детайл номер 2 по схмата - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18, или да сменяш със по-новите-с хидравличното амортисьорче, но си е цифра! От там имам едни неприятни спомени с дилар на БМВ части, но решението е ролка от Е36, която замества изцяло тази от но само ролката от детайл номер 2. Тва е!
ИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: Варна

Re: Подмяна на ремъци и ролки

Мнение от Vanio_bmw » 29 Юни 2013, 21:53

колеги кажете моля Ви къде се натиска то4но за да се сложи големия ремък ? Става въпрос за Е46 320 Д ,има разлика с бензина .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 22.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: M6

Re: Подмяна на ремъци и ролки

Мнение от bochogogogo » 30 Юни 2013, 13:00

Vanio_bmw написа:колеги кажете моля Ви къде се натиска то4но за да се сложи големия ремък ? Става въпрос за Е46 320 Д ,има разлика с бензина .

Пъхаш цилиндрична щанга в държача на оптяжната ролка(Като дупка е)и натискаш щангата надолу да прибереш оптяжния амортисьор и си ти човека.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: Варна

Re: Подмяна на ремъци и ролки

Мнение от Vanio_bmw » 30 Юни 2013, 18:10

ясно мерси

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 20.01.2012
Местоположение: Банско
Пол: Мъж
Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
Мечтае да кара: BMW

Re: ре

Мнение от русиабн » 30 Юни 2013, 20:42

nik4o_83 написа:
bera написа:1-Когато се нацепи каучукът, ролките почнат да "вият".
2.DAYCO. съм чувал ,че са добри, късия е към 10лв, а дългия към 20лв.
3.Смяната не е особенно тежко начинание, запомняш от къде минава стария и слагаш новия,като натискаш едно амортисьорче с щанга и ремъка го наместваш да влезе хубаво в каналите.
Успех.


Не знам за DAYCO, но доколкото знам БМВ купува ремъци от OPTIBELT (Germany), слага щампа БМВ и продава. Отделно, по-добро от OPTIBELT на пазара за ремъци за мен няма (работя на такова място, че имам наблюдения).

Като цяло си става ясно колеги, че тръгнеш ли да сменяш независимо от мотора конкретната смяна не се състои в смяната на самите ремъци, а си трябват и ролките /обтяжни, паразитни/ евентуално водни помпи и т.н. На всеки му е ясно, че с оригинални части си е цифра и то сериозна. В този ред на мисли е добре ако някой се е сблъсквал конкретно за даден мотор да се опише дали има и друго производители и какво се случва с техните цени?
П.С. Относно марката на самите ремъци споделям, че при мен с първоначална смяна на основния ремък с DAYKO стана голяма повърня- при всяко едно палене, особено загрял двигател се чуваше страшно пищене- то да те е срам да изгасиш колата и след това да я запалиш :banghead: . Нещата се оправиха, като след 500км смених ремъка с BOSCH и сега всичко си е на мястото :angel:
ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 22.06.2012
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 09.2002

Re: Подмяна на ремъци и ролки

Мнение от escape0106 » 14 Авг 2013, 16:33

Колеги ще сменям ролките и ремъците .Колата е 320d 09.2002г. M47N , видях колегата по горе "The Edge" кой части е сменил само неможех да намеря в RealOEM тази коя е ( + втора 11282247435 ....) . Чудя се между вариант оригинални БМВ ролки и ремици или ремъци БМВ и ролки SWAG разликата е около 100лв . За по сигурно искам да попитам тук дали това са ми номерата на частите и пропускам ли нещо ?(Тези с червените отметки )

Изображение

И мога ли да се доверя на SWAG или да взема БМВ .
За водната помпа още се чудя дали да сменявам и ако 'Да' каква марка да взема .
Благодаря!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Подмяна на ремъци и ролки

Мнение от DiGital » 14 Авг 2013, 16:53

Само да ви светна - тези ролки които са с желязната кука(или там както се води) вземайте само ролка (сега на изуст не знам номера) излиза двойно/тройно по-евтино, и купувайте INA или Premium Plus (само Ауто+ ги продават, но вътре ролките са INA). Водна помпа HEPU (Ауто+ ги имат) или GK (вътре е HEPU помпа в кутията).
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: паралел 42 на голямата вода
Пол: Мъж
Кара: предимно служебни кошници
Мечтае да кара: без да се ядосва
Детайли за колата: M47N

Re: ре

Мнение от MORSKIa » 15 Авг 2013, 11:13

русиабн написа:
nik4o_83 написа:
bera написа:1-Когато се нацепи каучукът, ролките почнат да "вият".
2.DAYCO. съм чувал ,че са добри, късия е към 10лв, а дългия към 20лв.
3.Смяната не е особенно тежко начинание, запомняш от къде минава стария и слагаш новия,като натискаш едно амортисьорче с щанга и ремъка го наместваш да влезе хубаво в каналите.
Успех.


Не знам за DAYCO, но доколкото знам БМВ купува ремъци от OPTIBELT (Germany), слага щампа БМВ и продава. Отделно, по-добро от OPTIBELT на пазара за ремъци за мен няма (работя на такова място, че имам наблюдения).

Като цяло си става ясно колеги, че тръгнеш ли да сменяш независимо от мотора конкретната смяна не се състои в смяната на самите ремъци, а си трябват и ролките /обтяжни, паразитни/ евентуално водни помпи и т.н. На всеки му е ясно, че с оригинални части си е цифра и то сериозна. В този ред на мисли е добре ако някой се е сблъсквал конкретно за даден мотор да се опише дали има и друго производители и какво се случва с техните цени?
П.С. Относно марката на самите ремъци споделям, че при мен с първоначална смяна на основния ремък с DAYKO стана голяма повърня- при всяко едно палене, особено загрял двигател се чуваше страшно пищене- то да те е срам да изгасиш колата и след това да я запалиш :banghead: . Нещата се оправиха, като след 500км смених ремъка с BOSCH и сега всичко си е на мястото :angel:


Потвърждавам за ефекта с ремък на DAYKO (големия ), при всяко палене се почна едно пищене....точно и мен ме беше срам..... Оригиналният който свалих бе със ситни пъпки отвън, а този на DAYKO е гладък....дали това е причината - НЗ....ама след смяната му с CONTI - няма проблем (който също е "напъпчен" между впрочем).
Не понасям тарикатите на пътя във всичките им проявления пък били те и с нашта марка

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 396
Регистриран на: 18.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ

Re: Подмяна на ремъци и ролки

Мнение от gromovich » 15 Авг 2013, 12:27

Аз сложих Conti-та и при палене леко просвирва. Иначе да попитам какъв е ценовия диапазон на водната помпа на дизел 150 к.с. и тя също ли трябва да се сменя на 50К-60К км?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1145
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 compact 320td

Re: Подмяна на ремъци и ролки

Мнение от iv4o9999 » 16 Авг 2013, 10:54

Около 130лв бях гледал за помапата, за ремъка може би свири докато улегне Не съм го сменял още от както съм я взел беше нов и сега след 45 хилки мисля да сменям всичко защото две от ролките са изплюли маслото и като гледам не са сменяни от доста повече километри. Колегата Лавиатан дава доста атрактивни цени за ремъците и ролките за климатика и всички останали.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook