Проблем с парно/таралеж на е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с парно/таралеж на е39
колеги имам проблем с парното дисплея на климатроника работи но вентилатора не върти .. дали проблема е в таралежа ? защото ако беше в вентилатора на последната степен би трябвало да се опитва да завърта ако е клеясал поне така мисля аз , Поздрави
- fori mitev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 2.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е39 520И и Е36 318И
- Мечтае да кара: Само БМВ
Re: Проблем с парно/таралеж на е39
Според мен проблема е в таралежа.Обърни се към колегата "NAPSTERS" за съвет и евентуален ремонт ако се налага.Малко по-надолу в този раздел ще намериш актуалната тема на този колега за ремонт на таралежа.Успех.
Re: Проблем с парно/таралеж на е39
Най-вероятно е от "таралежа", но моя съвет е пробвай с друг преди да си купиш, при мен след смяната му се оказа, че не е той а е моторчето на парното. Успех!
- BAHKATA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 7.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i
Re: Проблем с парно/таралеж на е39
tomaholc написа:колеги имам проблем с парното дисплея на климатроника работи но вентилатора не върти .. дали проблема е в таралежа ? защото ако беше в вентилатора на последната степен би трябвало да се опитва да завърта ако е клеясал поне така мисля аз , Поздрави
При мен беше същото и се оказа че е таралеж. Според мен ако е вентилатора преди да се прецака поне ще чуеш някакво скърцане или признак, че се чупи.... Та според мен таралеж.

Re: Проблем с парно/таралеж на е39
Колега, моят съвет е първо да пробваш самия вентилатор, пусни му на буксата директно захранване,
да провериш дали ще завърти.
При мен се съмнявах в "таралежа", но всъщност се оказа, че бобинката на вентилатора е прецакана.
да провериш дали ще завърти.
При мен се съмнявах в "таралежа", но всъщност се оказа, че бобинката на вентилатора е прецакана.
- Vladocbr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
Re: Проблем с парно/таралеж на е39
Нагласи климатроника на максимална сила отвори предния капак и свали левия ботуш/въздоховод/ този от филтъра към купето. После бъркаш и с пръст завърташ вентилатора ако тръгне значи е от него.
Re: Проблем с парно/таралеж на е39
Vladocbr написа:Нагласи климатроника на максимална сила отвори предния капак и свали левия ботуш/въздоховод/ този от филтъра към купето. После бъркаш и с пръст завърташ вентилатора ако тръгне значи е от него.
тоест ако тръгне значи проблема е в таралежа .а ако не проблема е в самия вентилатор ?
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с парно/таралеж на е39
tomaholc написа:Vladocbr написа:Нагласи климатроника на максимална сила отвори предния капак и свали левия ботуш/въздоховод/ този от филтъра към купето. После бъркаш и с пръст завърташ вентилатора ако тръгне значи е от него.
тоест ако тръгне значи проблема е в таралежа .а ако не проблема е в самия вентилатор ?
обратното, ако тръгне проблема е във вентилатора, но може и да не тръгне и пак проблема да е във вентилатора ако е изгорял.
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: Проблем с парно/таралеж на е39
И при мен всичко спря отведнъж.Интересното беше че когато вентилатора отказа, светнаха и лампите за АБС/АСЦ.10 мин по-късно лампите угаснаха, но вентилатора все още не работеше.Проблема се оказа следния - таралежа не беше мушнат както трябва на мястото си, стърчеше леко извън дупката.В следствие на това вероятно е прегрявал и кабелите на буксата му се бяха споили на едно, и съответно големия 40А бушон зад жабката беше изгорял.Изолирах кабелите на буксата, смених бушона, наместих таралежа и всичко заспа
Лампите за АБС/АСЦ, предполагам са светнали заради токовия удар който се е получил при късото съединение, за щастие за сега няма симптоми на изгорели модули 
Извода е да проверявате този бушон зад жабката.Като легнете в краката на пасажера по гръб, и погледнете нагоре зад жабката ще видите разни модули и букси, там има 2 бушона гледащи нагоре, този който е откъм жабката е за вентилатора.
Поздрави


Извода е да проверявате този бушон зад жабката.Като легнете в краката на пасажера по гръб, и погледнете нагоре зад жабката ще видите разни модули и букси, там има 2 бушона гледащи нагоре, този който е откъм жабката е за вентилатора.
Поздрави
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- manastarliev
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 13.10.2012
Re: Проблем с парно/таралеж на е39
лагодаря на всички и най вече на NAPSTERS за снимките целия ремонт на тоя таралеж ми отне 1ч поради това че не намерих веднага кой да ми презапои точките иначе 20 мин.
- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Проблем с парно/таралеж на е39
Колеги и при мен се появи станнен проблем със степените на перката като усилвам парното се чува как усилва до средата после само се дигат чертичките на скалата но перката си работи със същата скорост даже като пусна да духа на предния прозорец от копчето в дясно най-горе се чува перката как върти по-слабо от преди.
На какво се дължи това?
На какво се дължи това?

- liort
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 3.01.2005
- Местоположение: на СЕЛО
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
- Мечтае да кара: E30 кабрио с V8
Re: Проблем с парно/таралеж на е39
Таралежа колега, този модел си страда от тази болест. Втора ръка е около 40лв. чисто нов 260лв.
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с парно/таралеж на е39
liort написа:Таралежа колега, този модел си страда от тази болест. Втора ръка е около 40лв. чисто нов 260лв.
Е чак пък 260 лв, така цена не бях чувал до сега в Дару кар е 180 лв вчера поръчвах един за един колега.
ето му цената.
Номенклатурен номер : 64116920365
Описание : КРАЙНО СТЪПАЛО SS.64116923204
Ед.цена (с ДДС) : 187.44 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Проблем с парно/таралеж на е39
А афтърмаркет е 70-80лв ново.
- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Проблем с парно/таралеж на е39
Реших да се разровя да предобия представа къде стои точно ежко и попаднах на толи клип http://www.youtube.com/watch?v=mNKK6ueS_Qs и реших да прегледам релето на перката обаче снимката която показва 2 рата разбирам че над педала на газта обаче самата снимка ми се вижда доста станна , а heater control unit-а какво представлява?Като цяло разбирам че таралежа е Final stage control unit

20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани