Блутуут и нави 16:9
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
68 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Lawmaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i '96
- Мечтае да кара: non-stop
Re: Блутуут и нави 16:9
На Galaxy-тата блутута е видим 2 минути мисля. Със S2 съм.
- ivo1bg
- FC BAYERN
-
- Мнения: 1321
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Блутуут и нави 16:9
Защото си с 4.2.2
. След Андроид 4.1, тез от Гугъл направиха нещо с блутута и сега не иска да се свързва с някои от по-старите ULF модули. При мен на S2 също спря да се свързва, когато излезе 4.1.2, а сега с S4 нямам и надежди.

- wenss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 30.05.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E61 LCI 530D
Re: Блутуут и нави 16:9
ivo1bg написа:Защото си с 4.2.2. След Андроид 4.1, тез от Гугъл направиха нещо с блутута и сега не иска да се свързва с някои от по-старите ULF модули. При мен на S2 също спря да се свързва, когато излезе 4.1.2, а сега с S4 нямам и надежди.
Да благодаря ти...предполагах,че има нещо такова.
Ще си търся тогава една нокиа 6310 и да си го правя както си е оригинално.
- muleshkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.11.2012
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: Е87 118Д
Re: Блутуут и нави 16:9
Колеги прочетох цялата тема но имам питания
Имам моторола в подлакътника решил съм да слагам БТ купил съм модула но:
След премахването на старият еджект бокс от моторолата оставам с един свободен конектор и конектор за антена тип fakra от изгледаните клипове виждам че на мястото на старият еджект бокс слагат БТ еджект бокс което е с бутона и антената.
Идва въпросът: Така като го гледам този бокс има само едно копче вероятно със осветление е какво му е толкова специалното на този бокс неможе ли да се сложи перинг бутона на буксата и толкоз а антена в този бокс едва ли има,Има ли някъде схема да намерим да видим на кои пинове ходи този бутон и да си го монтирам с външно бутонче пък като намеря оригиал да се монтира оригинала
Антената как се слага казват че трябвало някаква БТ антена и на самият модул да се сложи някакъв лилав кабел който мисля имам от сегашната тел.система
Имам моторола в подлакътника решил съм да слагам БТ купил съм модула но:
След премахването на старият еджект бокс от моторолата оставам с един свободен конектор и конектор за антена тип fakra от изгледаните клипове виждам че на мястото на старият еджект бокс слагат БТ еджект бокс което е с бутона и антената.
Идва въпросът: Така като го гледам този бокс има само едно копче вероятно със осветление е какво му е толкова специалното на този бокс неможе ли да се сложи перинг бутона на буксата и толкоз а антена в този бокс едва ли има,Има ли някъде схема да намерим да видим на кои пинове ходи този бутон и да си го монтирам с външно бутонче пък като намеря оригиал да се монтира оригинала
Антената как се слага казват че трябвало някаква БТ антена и на самият модул да се сложи някакъв лилав кабел който мисля имам от сегашната тел.система
- muleshkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.11.2012
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: Е87 118Д
Re: Блутуут и нави 16:9
Някой има ли схема къде се монтира перинг бутона или пък откъде да си намеря блутут еджект бокс за да подкарам системата
Колега ми обеща преходника за модула и антената
Пък като тръгне всичко ще направя подробни снимки с обяснение кое къде и как за да е полезно на всички
Колега ми обеща преходника за модула и антената
Пък като тръгне всичко ще направя подробни снимки с обяснение кое къде и как за да е полезно на всички
- doncheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: Блутуут и нави 16:9
В ebay.de ги има, но са по 70-100 евро...
- muleshkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.11.2012
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: Е87 118Д
Re: Блутуут и нави 16:9
Е 200 лв за бутон който ще го ползвам само веднъж няма да дам остава варианта на кой пинове се намира и да си сложа едно друго бутонче пък ще го мисля какво да бъде
- bmw e 39
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 28.08.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525dА 2003
Re: Блутуут и нави 16:9
Няма нужда да измисляш бутон или да даваш 200 лв.. Аз си купих еджект бокс от авто морга за 30 лв., трябва само малко да се търси. Даже този който намерих беше на е46, на 100% са съвместими с е39, нямат разлика.
п.п. Преди да намеря бокса свързвах телефоните с инпата.
п.п. Преди да намеря бокса свързвах телефоните с инпата.
- muleshkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.11.2012
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: Е87 118Д
Re: Блутуут и нави 16:9
30 лв ако изпадне или ако човекът незнае реалната цена но мене това не ме грее особенно много понеже това може да е след половин година или повече, аз модула докат купя минаха 3 месеца още 5 търся преходни кабели сега да чакам и за конзола която може и да неизпадне по скоро ми трябва къде се връзва този бутон на кои пинове аз бутон ще си сложа за 30 стотинки пък ако изпадне бокс евтино тогава ще го сменя
- bmw e 39
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 28.08.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525dА 2003
Re: Блутуут и нави 16:9
Колега не се ядосвай, писах с цел да ти помогна, ти решаваш какво и кога да купиш, никой не те кара.
Например ето, звъниш и питаш, ако те устройва купуваш, предполагам и повечето хора така правят.
Например ето, звъниш и питаш, ако те устройва купуваш, предполагам и повечето хора така правят.
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Блутуут и нави 16:9
здр. колеги,
утре ще сменям акумулатора и се чудя за краткото време за което колата ще остане без ток , дали блутут модула ще загуби двато ми сдвоени телефона ?
Мога ли да закача зарядно докато трае смяната на акумулаторите с цел ,да не загуби сдвоените телефони ?
мерси !
утре ще сменям акумулатора и се чудя за краткото време за което колата ще остане без ток , дали блутут модула ще загуби двато ми сдвоени телефона ?
Мога ли да закача зарядно докато трае смяната на акумулаторите с цел ,да не загуби сдвоените телефони ?
мерси !
- andy_forresite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 5.10.2007
Re: Блутуут и нави 16:9
По-добре съсед/познат/приятел с кабели за акумулатор, да прикара неговата кола до твоята, закачате щипките към кабелите на инсталацията ти и сменяш акумулатора.
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Блутуут и нави 16:9
andy_forresite написа:По-добре съсед/познат/приятел с кабели за акумулатор, да прикара неговата кола до твоята, закачате щипките към кабелите на инсталацията ти и сменяш акумулатора.

Предполагам , няма да е проблем ако се закача на плюса на мотора ?
- andy_forresite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 5.10.2007
Re: Блутуут и нави 16:9
Закачате щипките плюс с плюс и минус с минус за задната част на клемите ти, или ако се вижда част от медните кабели към самите клеми->за тях (за кабелите).
Помощникът да е изгасил двигателя си и никой да не е на контакт или на "аксесоари". Дет се виква ключовете на колите да са в джобовете). Помоли го да придържа здраво щипките. Прекъсне ли само за миг захранването, гимнастиката се обезсмисля. Ако плюсовия кабел се допре до метал в твоята кола знаеш какво става, така че нека ги придържа.
Моята не е бмв и не е дизел, помни си телефона ми, както и контактите, но си забравя настройките на звука и 4-5 км се калибрира ЕКУ-то - мени яко оборотите като загрее. Падат до към 350 об/мин, аха-аха да изгасне и си подава газ до 500-600.
Помощникът да е изгасил двигателя си и никой да не е на контакт или на "аксесоари". Дет се виква ключовете на колите да са в джобовете). Помоли го да придържа здраво щипките. Прекъсне ли само за миг захранването, гимнастиката се обезсмисля. Ако плюсовия кабел се допре до метал в твоята кола знаеш какво става, така че нека ги придържа.
Моята не е бмв и не е дизел, помни си телефона ми, както и контактите, но си забравя настройките на звука и 4-5 км се калибрира ЕКУ-то - мени яко оборотите като загрее. Падат до към 350 об/мин, аха-аха да изгасне и си подава газ до 500-600.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Блутуут и нави 16:9
Retrofit написа:meha написа:Добре,а микрофона който седи на тавана,нужно ли е да се сменя?
Имам спомени че имаше заменка на каталожния номер,защото имало много пръщене......или си остава същия,пък ако има проблем вече
С новия микрофон комуникацията е по добра, но и стария(зеления) върши работа.
Да се включа и аз в тази тема, че ми предстои заигравка с инсталацията на блутут


Искам да питам, има ли смисъл да си сменям микрофона и някой знае голяма ли е разликата,
защото на някой коли наистина са им много скапани микрофоните(не говоря за BMW и E39)

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

68 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани