Блутуут и нави 16:9

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i '96
Мечтае да кара: non-stop

Re: Блутуут и нави 16:9

Мнение от Lawmaker » 14 Юни 2013, 20:50

На Galaxy-тата блутута е видим 2 минути мисля. Със S2 съм.

FC BAYERN
Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 11.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 17' 540 I
Мечтае да кара: Безаварийно

Re: Блутуут и нави 16:9

Мнение от ivo1bg » 16 Юни 2013, 23:04

Защото си с 4.2.2 ;). След Андроид 4.1, тез от Гугъл направиха нещо с блутута и сега не иска да се свързва с някои от по-старите ULF модули. При мен на S2 също спря да се свързва, когато излезе 4.1.2, а сега с S4 нямам и надежди.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 30.05.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E61 LCI 530D

Re: Блутуут и нави 16:9

Мнение от wenss » 17 Юни 2013, 6:41

ivo1bg написа:Защото си с 4.2.2 ;). След Андроид 4.1, тез от Гугъл направиха нещо с блутута и сега не иска да се свързва с някои от по-старите ULF модули. При мен на S2 също спря да се свързва, когато излезе 4.1.2, а сега с S4 нямам и надежди.


Да благодаря ти...предполагах,че има нещо такова.
Ще си търся тогава една нокиа 6310 и да си го правя както си е оригинално.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 17.11.2012
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: Е87 118Д

Re: Блутуут и нави 16:9

Мнение от muleshkov » 29 Юли 2013, 20:04

Колеги прочетох цялата тема но имам питания
Имам моторола в подлакътника решил съм да слагам БТ купил съм модула но:
След премахването на старият еджект бокс от моторолата оставам с един свободен конектор и конектор за антена тип fakra от изгледаните клипове виждам че на мястото на старият еджект бокс слагат БТ еджект бокс което е с бутона и антената.
Идва въпросът: Така като го гледам този бокс има само едно копче вероятно със осветление е какво му е толкова специалното на този бокс неможе ли да се сложи перинг бутона на буксата и толкоз а антена в този бокс едва ли има,Има ли някъде схема да намерим да видим на кои пинове ходи този бутон и да си го монтирам с външно бутонче пък като намеря оригиал да се монтира оригинала

Антената как се слага казват че трябвало някаква БТ антена и на самият модул да се сложи някакъв лилав кабел който мисля имам от сегашната тел.система

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 17.11.2012
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: Е87 118Д

Re: Блутуут и нави 16:9

Мнение от muleshkov » 03 Авг 2013, 22:53

Някой има ли схема къде се монтира перинг бутона или пък откъде да си намеря блутут еджект бокс за да подкарам системата
Колега ми обеща преходника за модула и антената

Пък като тръгне всичко ще направя подробни снимки с обяснение кое къде и как за да е полезно на всички

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 670
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 2008 X5 30d
Мечтае да кара: M-power

Re: Блутуут и нави 16:9

Мнение от doncheff » 04 Авг 2013, 10:30

В ebay.de ги има, но са по 70-100 евро...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 17.11.2012
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: Е87 118Д

Re: Блутуут и нави 16:9

Мнение от muleshkov » 04 Авг 2013, 14:03

Е 200 лв за бутон който ще го ползвам само веднъж няма да дам остава варианта на кой пинове се намира и да си сложа едно друго бутонче пък ще го мисля какво да бъде

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 28.08.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39 525dА 2003

Re: Блутуут и нави 16:9

Мнение от bmw e 39 » 04 Авг 2013, 21:37

Няма нужда да измисляш бутон или да даваш 200 лв.. Аз си купих еджект бокс от авто морга за 30 лв., трябва само малко да се търси. Даже този който намерих беше на е46, на 100% са съвместими с е39, нямат разлика.

п.п. Преди да намеря бокса свързвах телефоните с инпата.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 17.11.2012
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: Е87 118Д

Re: Блутуут и нави 16:9

Мнение от muleshkov » 05 Авг 2013, 16:48

30 лв ако изпадне или ако човекът незнае реалната цена но мене това не ме грее особенно много понеже това може да е след половин година или повече, аз модула докат купя минаха 3 месеца още 5 търся преходни кабели сега да чакам и за конзола която може и да неизпадне по скоро ми трябва къде се връзва този бутон на кои пинове аз бутон ще си сложа за 30 стотинки пък ако изпадне бокс евтино тогава ще го сменя

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 28.08.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39 525dА 2003

Re: Блутуут и нави 16:9

Мнение от bmw e 39 » 05 Авг 2013, 19:27

Колега не се ядосвай, писах с цел да ти помогна, ти решаваш какво и кога да купиш, никой не те кара.

Например ето, звъниш и питаш, ако те устройва купуваш, предполагам и повечето хора така правят.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Блутуут и нави 16:9

Мнение от nightdriver » 20 Сеп 2013, 13:27

здр. колеги,
утре ще сменям акумулатора и се чудя за краткото време за което колата ще остане без ток , дали блутут модула ще загуби двато ми сдвоени телефона ?
Мога ли да закача зарядно докато трае смяната на акумулаторите с цел ,да не загуби сдвоените телефони ?
мерси !
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 5.10.2007

Re: Блутуут и нави 16:9

Мнение от andy_forresite » 20 Сеп 2013, 17:44

По-добре съсед/познат/приятел с кабели за акумулатор, да прикара неговата кола до твоята, закачате щипките към кабелите на инсталацията ти и сменяш акумулатора.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Блутуут и нави 16:9

Мнение от nightdriver » 20 Сеп 2013, 20:40

andy_forresite написа:По-добре съсед/познат/приятел с кабели за акумулатор, да прикара неговата кола до твоята, закачате щипките към кабелите на инсталацията ти и сменяш акумулатора.


:yes: така ще направя , мерси колега за идеята !
Предполагам , няма да е проблем ако се закача на плюса на мотора ?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 5.10.2007

Re: Блутуут и нави 16:9

Мнение от andy_forresite » 20 Сеп 2013, 22:26

Закачате щипките плюс с плюс и минус с минус за задната част на клемите ти, или ако се вижда част от медните кабели към самите клеми->за тях (за кабелите).
Помощникът да е изгасил двигателя си и никой да не е на контакт или на "аксесоари". Дет се виква ключовете на колите да са в джобовете). Помоли го да придържа здраво щипките. Прекъсне ли само за миг захранването, гимнастиката се обезсмисля. Ако плюсовия кабел се допре до метал в твоята кола знаеш какво става, така че нека ги придържа.

Моята не е бмв и не е дизел, помни си телефона ми, както и контактите, но си забравя настройките на звука и 4-5 км се калибрира ЕКУ-то - мени яко оборотите като загрее. Падат до към 350 об/мин, аха-аха да изгасне и си подава газ до 500-600.

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Блутуут и нави 16:9

Мнение от zAcK » 24 Юли 2014, 23:57

Retrofit написа:
meha написа:Добре,а микрофона който седи на тавана,нужно ли е да се сменя?
Имам спомени че имаше заменка на каталожния номер,защото имало много пръщене......или си остава същия,пък ако има проблем вече :|


С новия микрофон комуникацията е по добра, но и стария(зеления) върши работа.


Да се включа и аз в тази тема, че ми предстои заигравка с инсталацията на блутут :mhihi: :bchug:
Искам да питам, има ли смисъл да си сменям микрофона и някой знае голяма ли е разликата,
защото на някой коли наистина са им много скапани микрофоните(не говоря за BMW и E39) :bchug:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook