Трудно отключване на е39-нов ключ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BMWDream
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 26.03.2010
- Местоположение: Перник
- Кара: BMW F01 740d xDrive
Трудно отключване на е39-нов ключ
Здравейте!
От 1-2 седмици колата почна да се отключва и заключва със страшни мъки.Трябва да натисна бутона по 20-30 пъти,или пък да го държа 20-30 секунди,та да отключи/заключи.
Няма значение от колко метра го натискам(дали ще съм до предното стъкло,или ще съм на 10м от колата),разлика няма.Махах клемата на акумулатора,пак без ефект.Имам само един ключ.Някакви идей?Дали проблема е в ключа или нещо в самото управление на алармата?
От 1-2 седмици колата почна да се отключва и заключва със страшни мъки.Трябва да натисна бутона по 20-30 пъти,или пък да го държа 20-30 секунди,та да отключи/заключи.
Няма значение от колко метра го натискам(дали ще съм до предното стъкло,или ще съм на 10м от колата),разлика няма.Махах клемата на акумулатора,пак без ефект.Имам само един ключ.Някакви идей?Дали проблема е в ключа или нещо в самото управление на алармата?
- ico530d
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d '00
- Мечтае да кара: F10
- Детайли за колата: Брутилда
Re: Трудно отключване на е39-нов ключ
колега ако си с новия ключ и караш рядко колата, няма а ти работи дистанционното, защото то се зарежда, когато е в стартера. Ако си със стария, може би батерия. Ако и това не помогне го програмирай! Ако и това не е нямам идея.

- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Трудно отключване на е39-нов ключ
Най-вероятно ти е от ключа ,хубаво е да се пробва дали излъчва при всяко натискане ,защото може проблема да е в бутоните,чипа или закрепването на батерията. (предполагам че е ромбоидния) Аз имам такъв честотен скенер ,но пък ти си бая далече иначе можеше да го пробваме. Виж колегата OCI май е в твоя край и ще може да ти помогне.
Re: Трудно отключване на е39-нов ключ
...а ако пък предположим, че колегата е със стария ключ причината за описаните проблеми може да е супер банална - контактната пластинка! Стария ключ с 3-те бутона няма микроключета запоени върху платката, както е при по-новите ключове. Гуменият бутон натиска върху контактна пластина с графитно покритие, която от своя страна контактува със съответните места от платката и когато с течение на времето графитът се разгради (също както при дистанционното на един телевизор примерно) контактът и съответно токопроводящата верига стават случайно явление
!

- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Трудно отключване на е39-нов ключ
xm_net написа:...а ако пък предположим, че колегата е със стария ключ причината за описаните проблеми може да е супер банална - контактната пластинка! Стария ключ с 3-те бутона няма микроключета запоени върху платката, както е при по-новите ключове. Гуменият бутон натиска върху контактна пластина с графитно покритие, която от своя страна контактува със съответните места от платката и когато с течение на времето графитът се разгради (също както при дистанционното на един телевизор примерно) контактът и съответно токопроводящата верига стават случайно явление!
Точно същия проблем имах и аз наскоро с контактната пластина, две батерий смених, мъчих да го обучавам наново ключа, докато не стигнах до извода, че пластината е износена - смених я и вече от 2 преки мога да я отключа

- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Трудно отключване на е39-нов ключ
[quote="xm_net"]...а ако пък предположим, че колегата е със стария ключ причината за описаните проблеми може да е супер банална - контактната пластинка! Стария ключ с 3-те бутона няма микроключета запоени върху платката, както е при по-новите ключове. Гуменият бутон натиска върху контактна пластина с графитно покритие, която от своя страна контактува със съответните места от платката и когато с течение на времето графитът се разгради (също както при дистанционното на един телевизор примерно) контактът и съответно токопроводящата верига стават случайно явление

Кара: E39 Facelift 530d 194hp 2002 ....Дали ще е със стария???? ...но все пак и графитни пластини се продават ако ти имаш такъв проблем.
Re: Трудно отключване на е39-нов ключ
atsalov написа:Кара: E39 Facelift 530d 194hp 2002 ....Дали ще е със стария???? ...но все пак и графитни пластини се продават ако ти имаш такъв проблем.
Да колега, наистина уместна забележка - не съм погледнал подписа на колегата с проблемния ключ за 39-ката! Няма как набор 2002 да е със стария ключ, прав си! А що се отнася до това дали аз имам проблем с пластините - не, нямам, а и да имах нямаше да пиша по ред причини


- BMWDream
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 26.03.2010
- Местоположение: Перник
- Кара: BMW F01 740d xDrive
Re: Трудно отключване на е39-нов ключ
С новия ключ съм.Колата е от профила ми...
Може ли проблема да е нещо в самата аларма,не в ключа?
Може ли проблема да е нещо в самата аларма,не в ключа?
Re: Трудно отключване на е39-нов ключ
Колега, може да е от много неща, но принципът е да се тръгне от лесното (и евтиното) към трудното (и скъпото). Затова според мен е най-добре да почнеш от ключа - така и така е на повече от 10 години вече (съответно и батерията), нищо няма да загубиш ако сложиш една нова батерия. Отваряйки ключа, за да смениш батерията ще направиш и една ревизия на самата платка - ако не тръгне, нищо не си загубил, но поне си елиминирал една (дори няколко) от най-вероятните причини. Оттам насетне вече може да се проверява приемната антена в колата, модулът отговарящ за управлението на "дистанционните" функции и т. н.
- BMWDream
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 26.03.2010
- Местоположение: Перник
- Кара: BMW F01 740d xDrive
Re: Трудно отключване на е39-нов ключ
Някакъв чалъм за отваряне на ключа?Знам,че трябва да се реже...
Интересното е ,че като карам колата и я изгася и слезна,почти винаги заключва от първия път.И ако натисна веднага да отключи,пак от 1-2 път тръгва.
Интересното е ,че като карам колата и я изгася и слезна,почти винаги заключва от първия път.И ако натисна веднага да отключи,пак от 1-2 път тръгва.
Re: Трудно отключване на е39-нов ключ
BMWDream написа:Интересното е ,че като карам колата и я изгася и слезна,почти винаги заключва от първия път.И ако натисна веднага да отключи,пак от 1-2 път тръгва.
Колега, с това последното уточнение нещата доста клонят към батерията според мен!
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Трудно отключване на е39-нов ключ
Не сменяйте батерията преди да сте я проверили под товар!!! По хубаво от оригиналната няма. Дистанционното не се реже ,за да не се нарани(повреди) индукционната бубина, кварца за честотата или някой от кондензаторите,нагледал съм се на доста повредени дистанционни които са се ''само-отворели'' .Дистанционното се отваря от задния край с пластмасова щипка и отваряш нагоре ВНИМАТЕЛНО.
- BMWDream
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 26.03.2010
- Местоположение: Перник
- Кара: BMW F01 740d xDrive
Re: Трудно отключване на е39-нов ключ
Утре ще я сменя и ще пиша 

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Трудно отключване на е39-нов ключ
Atsalov написа:Не сменяйте батерията преди да сте я проверили под товар!!! По хубаво от оригиналната няма. Дистанционното не се реже ,за да не се нарани(повреди) индукционната бубина, кварца за честотата или някой от кондензаторите,нагледал съм се на доста повредени дистанционни които са се ''само-отворели'' .Дистанционното се отваря от задния край с пластмасова щипка и отваряш нагоре ВНИМАТЕЛНО.
Дистанционно колега, нали говориш за ромбоидния ключ, не е чак такава драмата отворил съм над 100 ключа с рязане то иначе как ще го отвориш нали е лепен и до сега няма откъсната бубина или друг елемент по платката, просто трябва да се внимава почва се винаги от задния край или аз съм си направил една урудка и ги режа точно с еднакви повърхнини така, че като го залепиш после хем да не се разлепи, хем да не си личи.
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Re: Трудно отключване на е39-нов ключ
Я кажете колко струва да си поръчаш нов ключ от дилъра в БГ, че тук ми казаха 150 евро.
Смятам, че ще е горе долу същата цифра.
И след като дойде този въпросния ключ, ще работи ли или трябва да се настройват честоти и прочее глупости?
Смятам, че ще е горе долу същата цифра.
И след като дойде този въпросния ключ, ще работи ли или трябва да се настройват честоти и прочее глупости?
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани