e39 530d не пали!?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 9.12.2012
Пол: Мъж

Re: e39 530d не пали!?

Мнение от iordanov » 03 Яну 2013, 22:58

миналата седмица имах същите проблеми помпата работеше когато иска

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: e39 530d не пали!?

Мнение от LUBO 555 » 29 Юли 2013, 19:45

Колеги да използвам темата
Колата е 530д.Не пали.
На диагностика няма грешки(имаше,но се изтриха и вече не се набиват).На живи данни(на контакт) показва,че налягането преди рейла е 0,88бара.Помата под седалката е сменена и пак същото.И двете старата и новата си се чуват как работят перфектно.
Ако откача буксата на датчика,който е на горивният филтър,инпата показва,че налягането скача от 0,88 на 4.0бара
Съмнението ми е в този датчик още от самото начало,тъй като знам,че се скапват много лесно ако го залееш с нафта.
Озадачава ме само това,че собственика е карал колата дълго време с тази букса махната,защото както ми обясни,ако вклячел буксата колата вървяла много лошо.Щом я махнел обаче се оправяла :dunno: :dunno: :dunno:
Пак да поясня.
Помпа под седалката сменена.Датчик на рейла,сменен
Мислите ли,че е от този датчик върху горивният филтър?
И ако той е виновникът,Как е карак до сега с него изключен???
Имал съм сблъсък с този датчик,но в предният случай колата не вдигаше повече от 3000об/мин.Но палеше без проблем
Моля за помощ!
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 15.05.2013
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е39 530Д 2002г.
Мечтае да кара: БМВ Ф10 530хд

Re: e39 530d не пали!?

Мнение от rosko3001 » 29 Юли 2013, 19:55

Eдва ли е от този датчик колега, аз имах подобен проблем и се оказа помпата за високо налягане :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: e39 530d не пали!?

Мнение от LUBO 555 » 29 Юли 2013, 20:37

rosko3001 написа:Eдва ли е от този датчик колега, аз имах подобен проблем и се оказа помпата за високо налягане :confused:

И при теб ли така нищо не излизаше на диагностика?
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: e39 530d не пали!?

Мнение от boksioraE39 » 29 Юли 2013, 22:18

Клапан на помпата за високо налягане,дюза,датчика на релсата... да не излезе най-простото помпата в резервоара?
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: e39 530d не пали!?

Мнение от LUBO 555 » 30 Юли 2013, 0:23

boksioraE39 написа:Клапан на помпата за високо налягане,дюза,датчика на релсата... да не излезе най-простото помпата в резервоара?

Датчика на рейла го сменихме.Помпата под седалката също,както казах.Този датчик на помпата за високо къде се намира?
Не съм чувал помпи за високо да сдават багажа :dunno: .
Може ли от дюза изведнъж да спре да пали?От днес за утре :dunno: Колата просто спря да пали.
Помпите в резервоара работят без проблем.Колата е с над 30л. гориво и т.н.
Като и дадеш на контакт и се усеща колко голямо налягане има след филтъра(като пипнеш мъркуча)
Защо датчика над филтъра като му откачиш буксата и на ИНПА-та показва,че налягането преди рейла е 4.00,а когато я закачиш,пада на 0.88бара?
Значи този датчик ми се чини,че лъже ДДЕто,но пък като го изключиш и покаже нормално налягане(4,00бара)пак не пали.И най-странното,че собственика ме уверява,че е карал дълго време с този датчик изключен,тъй като така му вървяла по-добре колата.Иначе с него му забивала нос от време на време
Какво ще кажете за датчик колянов вал,но той излиза на диагностика,а тук НЕ :banghead: :banghead: :banghead:
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: e39 530d не пали!?

Мнение от boksioraE39 » 30 Юли 2013, 0:29

http://booxer666.snimka.bg/automobiles/pompa.619242

Това ти е клапана на помпата,който седи на снимката от дясно.
И да ако дюза е протекла,нямаш палене и INPA не го хваща а слабото налягане в риала може да се дължи точно от дюзата,имали сме проблем с едно 330xd.
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 15.05.2013
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е39 530Д 2002г.
Мечтае да кара: БМВ Ф10 530хд

Re: e39 530d не пали!?

Мнение от rosko3001 » 30 Юли 2013, 0:47

От протекла дюза може да пали трудно и да не работи добре мотора ,но да не може да запали не ми се вярва. При мен проблема беше в помпата за високо налягане някакъв елемент беше заминал в нея доколкото си спомням, смених я и колата заспа, иначе палеше сутрин докато е студена и щом загрее няма палене само въртене на стартер и така движех до сервиза

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: e39 530d не пали!?

Мнение от LUBO 555 » 30 Юли 2013, 0:55

rosko3001 написа:От протекла дюза може да пали трудно и да не работи добре мотора ,но да не може да запали не ми се вярва. При мен проблема беше в помпата за високо налягане някакъв елемент беше заминал в нея доколкото си спомням, смених я и колата заспа, иначе палеше сутрин докато е студена и щом загрее няма палене само въртене на стартер и така движех до сервиза

А тая изведнъж е спряла да пали.Без да дава признаци на сега искам,сега не.Даже му е направила резила като са дошли хора да я купуват.Баси ситуацията.
Най ме дразни,че нищо не излиза на диагностика.Нито с ИНПА,нито с ДИС нито със сканера :banghead:
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 15.05.2013
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е39 530Д 2002г.
Мечтае да кара: БМВ Ф10 530хд

Re: e39 530d не пали!?

Мнение от rosko3001 » 30 Юли 2013, 1:33

Ако нищо не излиза на диагностика може да се каже ,че проблема не е електронен а е механичен :confused:

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: e39 530d не пали!?

Мнение от boksioraE39 » 30 Юли 2013, 1:40

Клапана на помпата има една гумичка,проверете я.
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook