520i пуши след ремонт.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- kalin4o1986
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 27.09.2008
- Местоположение: tsarevo
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: 760li
Re: 520i пуши след ремонт.
Мисля че решението се крие в това мнение. След дълго спускане изпушва при проблеми с вентилацията на картера, тогава дросела е затворен, вакуума в колеторите е голям, ако клапана не затваря, вкарва доста маслени пари в цилиндрите. При мен го има същото явление, но маслото не го пипа, карам с 5W40. Вече не му обръщам внимание, нещо по изпускателната система липсва ли ?
Колега клапана е чисто нов.Единствено съм махнал катализатора.
BMW M-POWER
- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: 520i пуши след ремонт.
Колеги, връщам се отново към темата за изпушването след продължително спускане. Аз изолирах клапана за картерни газове и днес направих експеримент , спускам от моя квартал стръмничко си е следователно няма подаване на гориво на 4-та предавка и така около 3км , където идва прав участък и там като я настъпих отново изпуши един облак. Съответно това пушене не е в резултат на клапана понеже моя е постоянно затворен.
Ако някой има идеи от какво друго може да се поражда нека сподели. Както каза Ники по-горе ако са сегменти и/или гумички би трябвало да пуши постоянно.
П.С. Изолирането на клапана го направих като затапих отвора на всмукателния колектор и тръбата към картера и пуснах под колата тръбата от ваноса за да излизат парите.
П.С Моля да няма коментари от рода караш БМВ а няма да си купиш клапан и т.н.(имам един ,който е почти чисто нов) , според мен е въпрос на личен избор.
Ако някой има идеи от какво друго може да се поражда нека сподели. Както каза Ники по-горе ако са сегменти и/или гумички би трябвало да пуши постоянно.
П.С. Изолирането на клапана го направих като затапих отвора на всмукателния колектор и тръбата към картера и пуснах под колата тръбата от ваноса за да излизат парите.
П.С Моля да няма коментари от рода караш БМВ а няма да си купиш клапан и т.н.(имам един ,който е почти чисто нов) , според мен е въпрос на личен избор.
- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: 520i пуши след ремонт.
Този "феномен: явно се наблюдава при доста от нас , сега като съм изолирал въпросния клапан , който го смятаме за причинител на това изпушване след спускане след 1000-2000 км ще си проличи по нивото на маслото дали наистина той е виновника или има нещо друго(въпреки , че ми се струва че е трудно да е съвпадение случката от днес).
Другото нещо което поражда въпрос у мен е дали трябва да е затворен маркуча от картера , който излиза или трябва да се остави отворен ако се създава налягане в картера, което неможе да избие от другаде ?
Другото нещо което поражда въпрос у мен е дали трябва да е затворен маркуча от картера , който излиза или трябва да се остави отворен ако се създава налягане в картера, което неможе да избие от другаде ?
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: 520i пуши след ремонт.
niki81vd написа:Ради, ако сегменти или гумички в някакъв начален стадий, може да изщучва в тези ситуаций, защото няма гориво и изгаряне. Хората който знаят могат да споделет, дали се спира и подаването на искрата заедно с горивото при ползване на двигателя като спирачка, тоест при спускане. При теб ако добре си спомням има и явни загуби на маслото, отделно, ако от клапана е вкарвал масло, малко или много се е наслагвало по изпускателната система, което в последствие изгаря и изпушва, За да имаш по-реална преценка, експлоатацията не трябва да се свежда до едно две или няколко спускания. Покарай колата известно време, хубаво е да влезе в работен режим, както казва един колега, да къкри на бавен огън. Покарай я на дълго, да обгори каквото има по "кюнците" и после пробвай спускането.
Около 40-50км че да изчезнат следите от маслото. Това с гълтането на масло и в последстве изпушването се получава ако има нарушена херметичност на уплътнения на капак клапани, капак ангренажна верига, картер и т.н. Общо взето ако влиза въздъх от там от където не трябва и през клапана на картерните газове връща масло от картера във всумакелния колектор . При определен режим на двигателя от тези пропуски хвърля масло в друг режим пък смуче въздух. Имах подобен проблем за това го споделям.

Последна промяна gentata на 30 Юли 2013, 0:14, променена общо 1 път
- Lawmaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i '96
- Мечтае да кара: non-stop
Re: 520i пуши след ремонт.
Колеги, карах доста дълго време без този клапан/над половин година/ и установих, че изпушването не е от него. От всичко друго може да е, но не и от клапана.
- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: 520i пуши след ремонт.
Lawmaker написа:Колеги, карах доста дълго време без този клапан/над половин година/ и установих, че изпушването не е от него. От всичко друго може да е, но не и от клапана.
И аз стигам до този извод , колега няма как да изпушва от него като го няма

Кажи точно как го беше изолирал ако може и по-точно маркуча от картера беше ли го запушил другото е ясно .
Що се отнася до гарнитури , сменил съм на свещите и на капака на клапаните имам лек теч е силно казано от гарнитурата на картера и тази на
ангренажа.
Колега, gentata , би ли обяснил как като смуче въздух от някоя пролука маслото отива в цилиндрите ,че да изпуши?
- Lawmaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i '96
- Мечтае да кара: non-stop
Re: 520i пуши след ремонт.
another90sm написа:Lawmaker написа:Колеги, карах доста дълго време без този клапан/над половин година/ и установих, че изпушването не е от него. От всичко друго може да е, но не и от клапана.
И аз стигам до този извод , колега няма как да изпушва от него като го няма![]()
Кажи точно как го беше изолирал ако може и по-точно маркуча от картера беше ли го запушил другото е ясно .
Що се отнася до гарнитури , сменил съм на свещите и на капака на клапаните имам лек теч е силно казано от гарнитурата на картера и тази на ангренажа.
Маркучът от Ваноса висеше, маркуча от щеката/смених го с по-дълъг/ и го бях вързал високо / на нивото на главата / без да го затапвам. Затапен беше само колектора.
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: 520i пуши след ремонт.
another90sm написа:.... И аз стигам до този извод , колега няма как да изпушва от него като го няма![]()
....
Що се отнася до гарнитури , сменил съм на свещите и на капака на клапаните имам лек теч е силно казано от гарнитурата на картера и тази на
ангренажа.
Колега, gentata , би ли обяснил как като смуче въздух от някоя пролука маслото отива в цилиндрите ,че да изпуши?
Направи го по-големия пробег с изолиран клапан и ще си покаже дали е от него.
Когато двигателя работи на празен ход дросела е затворен и съответно до всмукателния колектор няма достъп на въздух а на двигателя си му трябва, съсздава доста голям вакуум дори и на празен ход. Ако има пропуск някъде където описах понеже няма от къде другаде влиза въздух от там и през картера през клапана и във всмукателния колектор и от там в цилиндрите.

- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: 520i пуши след ремонт.
[/quote]
Маркучът от Ваноса висеше, маркуча от щеката/смених го с по-дълъг/ и го бях вързал високо / на нивото на главата / без да го затапвам. Затапен беше само колектора.[/quote]
Хмм дали проблема не ми идва от това , че съм запушил маркуча от щеката. Какви са ти впечатленията когато кара по този начин ?
Дали да не го отпуша, да не ми избие така запушен от някоя семеринга или от гарнитура.
Друго, което незнам дали може да има връзка е ,че на 1-ви цилиндър ми е заминала свеща най-вероятно, понеже на ИНПА ми дава грешка activation ignition cylinder 1. а смених и бобина с лула и остава свещ.
Добре, колега при моя случай без клапан от къде да го вкара това масло в цилиндрите , дори и да има пробив в някоя гарнитура и да смуче въздух?
Маркучът от Ваноса висеше, маркуча от щеката/смених го с по-дълъг/ и го бях вързал високо / на нивото на главата / без да го затапвам. Затапен беше само колектора.[/quote]
Хмм дали проблема не ми идва от това , че съм запушил маркуча от щеката. Какви са ти впечатленията когато кара по този начин ?
Дали да не го отпуша, да не ми избие така запушен от някоя семеринга или от гарнитура.
Друго, което незнам дали може да има връзка е ,че на 1-ви цилиндър ми е заминала свеща най-вероятно, понеже на ИНПА ми дава грешка activation ignition cylinder 1. а смених и бобина с лула и остава свещ.
gentata написа:another90sm написа:.... И аз стигам до този извод , колега няма как да изпушва от него като го няма![]()
....
Що се отнася до гарнитури , сменил съм на свещите и на капака на клапаните имам лек теч е силно казано от гарнитурата на картера и тази на
ангренажа.
Колега, gentata , би ли обяснил как като смуче въздух от някоя пролука маслото отива в цилиндрите ,че да изпуши?
Направи го по-големия пробег с изолиран клапан и ще си покаже дали е от него.
Когато двигателя работи на празен ход дросела е затворен и съответно до всмукателния колектор няма достъп на въздух а на двигателя си му трябва, съсздава доста голям вакуум дори и на празен ход. Ако има пропуск някъде където описах понеже няма от къде другаде влиза въздух от там и през картера през клапана и във всмукателния колектор и от там в цилиндрите.
Добре, колега при моя случай без клапан от къде да го вкара това масло в цилиндрите , дори и да има пробив в някоя гарнитура и да смуче въздух?
Re: 520i пуши след ремонт.
Сигурни ли сте, че пушека е от масло да не би да вкарва антифриз в цилиндрите и като отвори дросела да го изхвърли и нагорещената генерация да го прави на пара и да излиза пушек. Може би някой да кара зад теб и да усети на какво мирише 

- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: 520i пуши след ремонт.
Изпушва сиво синьо и си мирише на изгоряло масло , а и нямам загуби на антифриз.
Re: 520i пуши след ремонт.
madjo1313 написа:Може би някой да кара зад теб и да усети на какво мирише
Наистина ли го мислиш това за възможно



- Lawmaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i '96
- Мечтае да кара: non-stop
Re: 520i пуши след ремонт.
another90sm написа:Изпушва сиво синьо и си мирише на изгоряло масло , а и нямам загуби на антифриз.
И при мен така. Между другото и на моята е правен основен ремонт в Найси кар преди да я купя. Преди това не знам дали е пушила.
ПП. Карали са зад мен и казват, че мирише на изгоряло масло.
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: 520i пуши след ремонт.
Това изпушване при по- дълго спускане го имам и аз и го забелязах скоро след като взех колата, а това са 4г вече, от тогава до сега не е вдигнала разхода на масло. Масло доливам по около 0,5л от смяна до смяна, така че не ме притеснява за сега. Ако разхода на масло не ви е голям не им се впрягайте на машините момчета! 

30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани