e39 530d не пали!?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: e39 530d не пали!?
Колеги да използвам темата
Колата е 530д.Не пали.
На диагностика няма грешки(имаше,но се изтриха и вече не се набиват).На живи данни(на контакт) показва,че налягането преди рейла е 0,88бара.Помата под седалката е сменена и пак същото.И двете старата и новата си се чуват как работят перфектно.
Ако откача буксата на датчика,който е на горивният филтър,инпата показва,че налягането скача от 0,88 на 4.0бара
Съмнението ми е в този датчик още от самото начало,тъй като знам,че се скапват много лесно ако го залееш с нафта.
Озадачава ме само това,че собственика е карал колата дълго време с тази букса махната,защото както ми обясни,ако вклячел буксата колата вървяла много лошо.Щом я махнел обаче се оправяла
Пак да поясня.
Помпа под седалката сменена.Датчик на рейла,сменен
Мислите ли,че е от този датчик върху горивният филтър?
И ако той е виновникът,Как е карак до сега с него изключен???
Имал съм сблъсък с този датчик,но в предният случай колата не вдигаше повече от 3000об/мин.Но палеше без проблем
Моля за помощ!
Колата е 530д.Не пали.
На диагностика няма грешки(имаше,но се изтриха и вече не се набиват).На живи данни(на контакт) показва,че налягането преди рейла е 0,88бара.Помата под седалката е сменена и пак същото.И двете старата и новата си се чуват как работят перфектно.
Ако откача буксата на датчика,който е на горивният филтър,инпата показва,че налягането скача от 0,88 на 4.0бара
Съмнението ми е в този датчик още от самото начало,тъй като знам,че се скапват много лесно ако го залееш с нафта.
Озадачава ме само това,че собственика е карал колата дълго време с тази букса махната,защото както ми обясни,ако вклячел буксата колата вървяла много лошо.Щом я махнел обаче се оправяла



Пак да поясня.
Помпа под седалката сменена.Датчик на рейла,сменен
Мислите ли,че е от този датчик върху горивният филтър?
И ако той е виновникът,Как е карак до сега с него изключен???
Имал съм сблъсък с този датчик,но в предният случай колата не вдигаше повече от 3000об/мин.Но палеше без проблем
Моля за помощ!
- rosko3001
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 15.05.2013
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е39 530Д 2002г.
- Мечтае да кара: БМВ Ф10 530хд
Re: e39 530d не пали!?
Eдва ли е от този датчик колега, аз имах подобен проблем и се оказа помпата за високо налягане 

- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: e39 530d не пали!?
rosko3001 написа:Eдва ли е от този датчик колега, аз имах подобен проблем и се оказа помпата за високо налягане
И при теб ли така нищо не излизаше на диагностика?
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: e39 530d не пали!?
Клапан на помпата за високо налягане,дюза,датчика на релсата... да не излезе най-простото помпата в резервоара?

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: e39 530d не пали!?
boksioraE39 написа:Клапан на помпата за високо налягане,дюза,датчика на релсата... да не излезе най-простото помпата в резервоара?
Датчика на рейла го сменихме.Помпата под седалката също,както казах.Този датчик на помпата за високо къде се намира?
Не съм чувал помпи за високо да сдават багажа

Може ли от дюза изведнъж да спре да пали?От днес за утре

Помпите в резервоара работят без проблем.Колата е с над 30л. гориво и т.н.
Като и дадеш на контакт и се усеща колко голямо налягане има след филтъра(като пипнеш мъркуча)
Защо датчика над филтъра като му откачиш буксата и на ИНПА-та показва,че налягането преди рейла е 4.00,а когато я закачиш,пада на 0.88бара?
Значи този датчик ми се чини,че лъже ДДЕто,но пък като го изключиш и покаже нормално налягане(4,00бара)пак не пали.И най-странното,че собственика ме уверява,че е карал дълго време с този датчик изключен,тъй като така му вървяла по-добре колата.Иначе с него му забивала нос от време на време
Какво ще кажете за датчик колянов вал,но той излиза на диагностика,а тук НЕ



- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: e39 530d не пали!?
http://booxer666.snimka.bg/automobiles/pompa.619242
Това ти е клапана на помпата,който седи на снимката от дясно.
И да ако дюза е протекла,нямаш палене и INPA не го хваща а слабото налягане в риала може да се дължи точно от дюзата,имали сме проблем с едно 330xd.
Това ти е клапана на помпата,който седи на снимката от дясно.
И да ако дюза е протекла,нямаш палене и INPA не го хваща а слабото налягане в риала може да се дължи точно от дюзата,имали сме проблем с едно 330xd.

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- rosko3001
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 15.05.2013
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е39 530Д 2002г.
- Мечтае да кара: БМВ Ф10 530хд
Re: e39 530d не пали!?
От протекла дюза може да пали трудно и да не работи добре мотора ,но да не може да запали не ми се вярва. При мен проблема беше в помпата за високо налягане някакъв елемент беше заминал в нея доколкото си спомням, смених я и колата заспа, иначе палеше сутрин докато е студена и щом загрее няма палене само въртене на стартер и така движех до сервиза
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: e39 530d не пали!?
rosko3001 написа:От протекла дюза може да пали трудно и да не работи добре мотора ,но да не може да запали не ми се вярва. При мен проблема беше в помпата за високо налягане някакъв елемент беше заминал в нея доколкото си спомням, смених я и колата заспа, иначе палеше сутрин докато е студена и щом загрее няма палене само въртене на стартер и така движех до сервиза
А тая изведнъж е спряла да пали.Без да дава признаци на сега искам,сега не.Даже му е направила резила като са дошли хора да я купуват.Баси ситуацията.
Най ме дразни,че нищо не излиза на диагностика.Нито с ИНПА,нито с ДИС нито със сканера

- rosko3001
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 15.05.2013
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е39 530Д 2002г.
- Мечтае да кара: БМВ Ф10 530хд
Re: e39 530d не пали!?
Ако нищо не излиза на диагностика може да се каже ,че проблема не е електронен а е механичен 

- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: e39 530d не пали!?
Клапана на помпата има една гумичка,проверете я.

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани