Трудно отключване на е39-нов ключ

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 26.03.2010
Местоположение: Перник
Кара: BMW F01 740d xDrive

Трудно отключване на е39-нов ключ

Мнение от BMWDream » 28 Юли 2013, 11:02

Здравейте!
От 1-2 седмици колата почна да се отключва и заключва със страшни мъки.Трябва да натисна бутона по 20-30 пъти,или пък да го държа 20-30 секунди,та да отключи/заключи.
Няма значение от колко метра го натискам(дали ще съм до предното стъкло,или ще съм на 10м от колата),разлика няма.Махах клемата на акумулатора,пак без ефект.Имам само един ключ.Някакви идей?Дали проблема е в ключа или нещо в самото управление на алармата?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 25.04.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d '00
Мечтае да кара: F10
Детайли за колата: Брутилда

Re: Трудно отключване на е39-нов ключ

Мнение от ico530d » 28 Юли 2013, 11:15

колега ако си с новия ключ и караш рядко колата, няма а ти работи дистанционното, защото то се зарежда, когато е в стартера. Ако си със стария, може би батерия. Ако и това не помогне го програмирай! Ако и това не е нямам идея.
Изображение

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Трудно отключване на е39-нов ключ

Мнение от Atsalov » 28 Юли 2013, 11:19

Най-вероятно ти е от ключа ,хубаво е да се пробва дали излъчва при всяко натискане ,защото може проблема да е в бутоните,чипа или закрепването на батерията. (предполагам че е ромбоидния) Аз имам такъв честотен скенер ,но пък ти си бая далече иначе можеше да го пробваме. Виж колегата OCI май е в твоя край и ще може да ти помогне.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 19.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Трудно отключване на е39-нов ключ

Мнение от xm_net » 28 Юли 2013, 15:06

...а ако пък предположим, че колегата е със стария ключ причината за описаните проблеми може да е супер банална - контактната пластинка! Стария ключ с 3-те бутона няма микроключета запоени върху платката, както е при по-новите ключове. Гуменият бутон натиска върху контактна пластина с графитно покритие, която от своя страна контактува със съответните места от платката и когато с течение на времето графитът се разгради (също както при дистанционното на един телевизор примерно) контактът и съответно токопроводящата верига стават случайно явление ;)!


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: Трудно отключване на е39-нов ключ

Мнение от dbanchev » 28 Юли 2013, 15:41

xm_net написа:...а ако пък предположим, че колегата е със стария ключ причината за описаните проблеми може да е супер банална - контактната пластинка! Стария ключ с 3-те бутона няма микроключета запоени върху платката, както е при по-новите ключове. Гуменият бутон натиска върху контактна пластина с графитно покритие, която от своя страна контактува със съответните места от платката и когато с течение на времето графитът се разгради (също както при дистанционното на един телевизор примерно) контактът и съответно токопроводящата верига стават случайно явление ;)!

Точно същия проблем имах и аз наскоро с контактната пластина, две батерий смених, мъчих да го обучавам наново ключа, докато не стигнах до извода, че пластината е износена - смених я и вече от 2 преки мога да я отключа :mhihi: .

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Трудно отключване на е39-нов ключ

Мнение от Atsalov » 28 Юли 2013, 18:17

[quote="xm_net"]...а ако пък предположим, че колегата е със стария ключ причината за описаните проблеми може да е супер банална - контактната пластинка! Стария ключ с 3-те бутона няма микроключета запоени върху платката, както е при по-новите ключове. Гуменият бутон натиска върху контактна пластина с графитно покритие, която от своя страна контактува със съответните места от платката и когато с течение на времето графитът се разгради (също както при дистанционното на един телевизор примерно) контактът и съответно токопроводящата верига стават случайно явление ;)![/quo


Кара: E39 Facelift 530d 194hp 2002 ....Дали ще е със стария???? ...но все пак и графитни пластини се продават ако ти имаш такъв проблем.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 19.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Трудно отключване на е39-нов ключ

Мнение от xm_net » 28 Юли 2013, 20:51

atsalov написа:Кара: E39 Facelift 530d 194hp 2002 ....Дали ще е със стария???? ...но все пак и графитни пластини се продават ако ти имаш такъв проблем.

Да колега, наистина уместна забележка - не съм погледнал подписа на колегата с проблемния ключ за 39-ката! Няма как набор 2002 да е със стария ключ, прав си! А що се отнася до това дали аз имам проблем с пластините - не, нямам, а и да имах нямаше да пиша по ред причини ;). В тази ситуация според мен най-лесният и най-евтин вариант е да се започне със смяна на батерията. За да се смени тя, така и така ще трябва да се среже ключа, значи не е лошо да се провери за разпоени пътечки на платката, крачета на микроключетата и такива подобни... Чипът няма участие в процесите по формиране на радиосигнала за управление на отключване/заключване на вратите и другите "дистанционни" функции, така че той не е "виновен" в случая :).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 26.03.2010
Местоположение: Перник
Кара: BMW F01 740d xDrive

Re: Трудно отключване на е39-нов ключ

Мнение от BMWDream » 28 Юли 2013, 21:33

С новия ключ съм.Колата е от профила ми...
Може ли проблема да е нещо в самата аларма,не в ключа?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 19.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Трудно отключване на е39-нов ключ

Мнение от xm_net » 28 Юли 2013, 22:02

Колега, може да е от много неща, но принципът е да се тръгне от лесното (и евтиното) към трудното (и скъпото). Затова според мен е най-добре да почнеш от ключа - така и така е на повече от 10 години вече (съответно и батерията), нищо няма да загубиш ако сложиш една нова батерия. Отваряйки ключа, за да смениш батерията ще направиш и една ревизия на самата платка - ако не тръгне, нищо не си загубил, но поне си елиминирал една (дори няколко) от най-вероятните причини. Оттам насетне вече може да се проверява приемната антена в колата, модулът отговарящ за управлението на "дистанционните" функции и т. н.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 26.03.2010
Местоположение: Перник
Кара: BMW F01 740d xDrive

Re: Трудно отключване на е39-нов ключ

Мнение от BMWDream » 28 Юли 2013, 23:00

Някакъв чалъм за отваряне на ключа?Знам,че трябва да се реже...
Интересното е ,че като карам колата и я изгася и слезна,почти винаги заключва от първия път.И ако натисна веднага да отключи,пак от 1-2 път тръгва.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 19.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Трудно отключване на е39-нов ключ

Мнение от xm_net » 29 Юли 2013, 10:48

BMWDream написа:Интересното е ,че като карам колата и я изгася и слезна,почти винаги заключва от първия път.И ако натисна веднага да отключи,пак от 1-2 път тръгва.

Колега, с това последното уточнение нещата доста клонят към батерията според мен!

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Трудно отключване на е39-нов ключ

Мнение от Atsalov » 29 Юли 2013, 11:32

Не сменяйте батерията преди да сте я проверили под товар!!! По хубаво от оригиналната няма. Дистанционното не се реже ,за да не се нарани(повреди) индукционната бубина, кварца за честотата или някой от кондензаторите,нагледал съм се на доста повредени дистанционни които са се ''само-отворели'' .Дистанционното се отваря от задния край с пластмасова щипка и отваряш нагоре ВНИМАТЕЛНО.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 26.03.2010
Местоположение: Перник
Кара: BMW F01 740d xDrive

Re: Трудно отключване на е39-нов ключ

Мнение от BMWDream » 29 Юли 2013, 14:11

Утре ще я сменя и ще пиша :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Трудно отключване на е39-нов ключ

Мнение от oci » 02 Авг 2013, 20:54

Atsalov написа:Не сменяйте батерията преди да сте я проверили под товар!!! По хубаво от оригиналната няма. Дистанционното не се реже ,за да не се нарани(повреди) индукционната бубина, кварца за честотата или някой от кондензаторите,нагледал съм се на доста повредени дистанционни които са се ''само-отворели'' .Дистанционното се отваря от задния край с пластмасова щипка и отваряш нагоре ВНИМАТЕЛНО.


Дистанционно колега, нали говориш за ромбоидния ключ, не е чак такава драмата отворил съм над 100 ключа с рязане то иначе как ще го отвориш нали е лепен и до сега няма откъсната бубина или друг елемент по платката, просто трябва да се внимава почва се винаги от задния край или аз съм си направил една урудка и ги режа точно с еднакви повърхнини така, че като го залепиш после хем да не се разлепи, хем да не си личи.

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Re: Трудно отключване на е39-нов ключ

Мнение от Andronoff » 02 Авг 2013, 22:11

Я кажете колко струва да си поръчаш нов ключ от дилъра в БГ, че тук ми казаха 150 евро.
Смятам, че ще е горе долу същата цифра.
И след като дойде този въпросния ключ, ще работи ли или трябва да се настройват честоти и прочее глупости?
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook