...за касетофона

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

...за касетофона

Мнение от Hristo » 16 Сеп 2006, 20:20

някой може ли да ми каже каква е процедурата по заменяне на оригиналния касетофон с цд(което е с евробукса) откъм кадеби
с какви кабели/букса е оригиналния и какво трябва да има, за да сложа цд-то
извинявам се,ако темата не е за тук
благодаря предварително!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 16 Сеп 2006, 20:27

и оригиналния е по същия начин с евро букса просто вадиш старото и слагаш новото

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 25.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F15

Мнение от theraven_nz » 16 Сеп 2006, 20:35

flober написа:и оригиналния е по същия начин с евро букса просто вадиш старото и слагаш новото


Човека искаше да каже, че новия е с евробукса :winky:

Та по темата, имаш два начина Ице. Първия и по-лесния е да си купиш директно преходник от твоята оригинална букса на БМВ (то не е букса, то е топуз) към новия модел :D

Втория е да си купиш само евробуксата с голи кабели накрая и по тази схема да си ги омотаеш сам. Предимството в случая е, че няма да се чудиш къде да напъхваш още една педя кабелаци в и без това тясното пространство зад касетофона (по-принцип в задната лява част има дупка и там се събират) ако си купиш преходник. Успех :D
---

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Мнение от Hristo » 16 Сеп 2006, 20:45

мерси за информацията,
а като си слагам европукса без преходник/само със жиците/ трябва да се махне оригиналната букса/топуз/ и на жиците отзад да се сложат новите/на европуксата/. С едни гумички като шлауфки се стягат отгоре и става стабилно, поне на бившата кола беше така.
на схемата където пише за амп кънектор ще ми трябва ли или само горната част ще стигне
уговорил съм един спец по жиците за утре и ще човъркаме :)
Последна промяна Hristo на 16 Сеп 2006, 20:49, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 16 Сеп 2006, 20:47

Успех! И мойта е по същия начин направена. И само чалга да слушаш на новия касетофон!!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Мнение от Hristo » 16 Сеп 2006, 20:54

на схемата където пише за амп кънектор ще ми трябва ли или само горната част/ радио кънектор ще стигне

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 25.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F15

Мнение от theraven_nz » 17 Сеп 2006, 0:06

хич не го гледай това :mhihi:
това е, ако имаш заводски усилвател ама май само за хамериканските модели слагат, поне аз не съм виждал тука такова животно.
И да ти се прииска да слагаш усилвател и басчета ще прекараш нови дебели жици и така... не се коси ами слагай новата букса :D
---

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Мнение от Hristo » 17 Сеп 2006, 13:29

готово :)
ако знаех, че ще има толкова голяма разлика от оригиналния щях да го сменя доста по-рано.
нищо че е само 3-та серия пайнера(без мосфет 4х45) с оригиналните колони извади в пъти по-добър и качествен звук от преди
10х отново за подкрепата

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook